Duftavsommerregn Skrevet 29. juni 2019 #1 Skrevet 29. juni 2019 Denne karen her tar kaken https://tv.nrk.no/program/KOID28000018 Interessant å se programmet og se hvordan han manipulerer så mange samtidig, også hun som lager filmen om han. Pen mann som fråtser i damer, og de faller som fluer for han. Hadde han ikke hatt med seg utseendet sitt? Han ville blitt forkastet av alle fort, men de ser en prins og de går for å endre denne snart 50 år gamle mannen. Det viser seg å bli vanskelig Dokumentert at pene menn kan herje vilt i hønsegården 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #2 Skrevet 29. juni 2019 Slutt å sikte så høyt da. Han er toppidrettsutøver, kjekk og viril. Klart han kan velge og vrake, og vasse i damer. De har seg selv å skylde, alle sammen. Anonymkode: 70320...124 2
Duftavsommerregn Skrevet 29. juni 2019 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Slutt å sikte så høyt da. Han er toppidrettsutøver, kjekk og viril. Klart han kan velge og vrake, og vasse i damer. De har seg selv å skylde, alle sammen. Det er jo poenget, mange slike der ute som veldig mange kvinner svermer etter. Det jeg sier er at utseende virker å telle mer en mange innrømmer Alle jakter de samme mennene som herjer rundt og de blir like sjokkerte hver gang 7
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #4 Skrevet 29. juni 2019 1 minutt siden, Duftavsommerregn skrev: Det er jo poenget, mange slike der ute som veldig mange kvinner svermer etter. Det jeg sier er at utseende virker å telle mer en mange innrømmer Alle jakter de samme mennene som herjer rundt og de blir like sjokkerte hver gang Utseendet er ikke viktigere enn hygiene for min del. Hjelper fint lite om man er estetisk vakker og ikke hygenisk, men folk tenker gjerne at de to tingene ofte henger sammen? Selv så er ikke utseendet så viktig for min del, jeg hadde ikke hatt noe imot noen på samme høyde som meg hvis han var snill og den typen jeg likte som gjerne er en funderende person. Anonymkode: 09a51...e97 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #5 Skrevet 29. juni 2019 Nå skal det sies at jeg er relativt høy selv også :) Anonymkode: 09a51...e97
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #6 Skrevet 29. juni 2019 Det er fascinerende hvor lik smak damer har, og hvor lite de er klar over akkurat det. Så er det og fascinerende at så mange klager over at menn bare vil ha sex, når det er innlysende at de kun prøver seg på menn som er mer attraktive enn dem selv. Dette gjelder naturligvis ikke alle. Anonymkode: ee576...c5e 6
Duftavsommerregn Skrevet 29. juni 2019 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Utseendet er ikke viktigere enn hygiene for min del. Hjelper fint lite om man er estetisk vakker og ikke hygenisk, men folk tenker gjerne at de to tingene ofte henger sammen? Selv så er ikke utseendet så viktig for min del, jeg hadde ikke hatt noe imot noen på samme høyde som meg hvis han var snill og den typen jeg likte som gjerne er en funderende person. Selvfølgelig henger det samme Hjelper ikke være pen om man er en gris. Og nei alle ser ikke på dette, men veldig mange gjør akkurat det. Det er nok akkurat slik her i Norge også.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #8 Skrevet 29. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er fascinerende hvor lik smak damer har, og hvor lite de er klar over akkurat det. Så er det og fascinerende at så mange klager over at menn bare vil ha sex, når det er innlysende at de kun prøver seg på menn som er mer attraktive enn dem selv. Dette gjelder naturligvis ikke alle. Anonymkode: ee576...c5e Du tar helt feil. Jeg ville følt meg veldig utilpass over å være med noen modelltype. Hadde jo sett ut som Shrek ved siden... 😛 Tror de fleste finner de som passer seg selv best, og jeg vet ikke hvorfor folk tror at det er så vanlig. Jeg ser sjeldent supermodeller med andre enn de som ser ut som supermodeller selv.. ? Bare fordi det finnes et tv show som er høyest urealistsisk, så er ikke dette virkeligheten. Anonymkode: 09a51...e97 2
GrønnNellik68 Skrevet 29. juni 2019 #9 Skrevet 29. juni 2019 Sikkert noen i Norge også som driver med😂
FactsOverFeelings Skrevet 29. juni 2019 #10 Skrevet 29. juni 2019 Jeg skjønner ikke at han orker, det er jo jævlig nok å date en om gangen liksom. 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #11 Skrevet 29. juni 2019 4 minutter siden, FactsOverFeelings skrev: Jeg skjønner ikke at han orker, det er jo jævlig nok å date en om gangen liksom. Hun dama hadde jo ikke lite krav heller... Den Persson dama. Usj. Anonymkode: 09a51...e97
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #12 Skrevet 29. juni 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Du tar helt feil. Jeg ville følt meg veldig utilpass over å være med noen modelltype. Hadde jo sett ut som Shrek ved siden... 😛 Tror de fleste finner de som passer seg selv best, og jeg vet ikke hvorfor folk tror at det er så vanlig. Jeg ser sjeldent supermodeller med andre enn de som ser ut som supermodeller selv.. ? Bare fordi det finnes et tv show som er høyest urealistsisk, så er ikke dette virkeligheten. Anonymkode: 09a51...e97 Men det er akkurat det her som er saken, nesten ingen damer er interessert i såkalte "modell-pene" menn. Dette er utseendet "alle" damer vil ha: Høy Kraftig bygd, gjerne litt ekstra og litt papamage. Maskulint ansikt, gjerne kraftig skjeggvekst. Brede skuldre. Så er det mange som tror at det utseendet de liker er det få andre som liker 🙂 Anonymkode: ee576...c5e 3
Duftavsommerregn Skrevet 29. juni 2019 Forfatter #13 Skrevet 29. juni 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun dama hadde jo ikke lite krav heller... Den Persson dama. Usj. Hun var pen selv da, og ville ha en mann som hun kunne stole på. Noe han sa han kunne gi. Det var bare ord alt sammen hun levde i håpet som helt håpløst betatt. Voksen dame som krever trofasthet og lojalitet? Er det for mye å forlange? 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #14 Skrevet 29. juni 2019 Han var en rundbrenner av dimensjoner ja. Hadde absolutt et godt utseende, som sikkert mange damer liker. Men han hadde også en god del sjarm og utstråling, og var flink til å "snakke" damene rundt. Så utseende er jo viktig, men han hadde endel andre sider også som jeg tror er nødvendig for å kunne bli så til de grader "don juan". Anonymkode: d9883...65c 3
Duftavsommerregn Skrevet 29. juni 2019 Forfatter #15 Skrevet 29. juni 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han var en rundbrenner av dimensjoner ja. Hadde absolutt et godt utseende, som sikkert mange damer liker. Men han hadde også en god del sjarm og utstråling, og var flink til å "snakke" damene rundt. Så utseende er jo viktig, men han hadde endel andre sider også som jeg tror er nødvendig for å kunne bli så til de grader "don juan". Han har øvd seg på å bruke ordet "jeg elsker deg" som det var luft ja. Så smelte han løs med komplementer som var helt absurde, men som damene tok uansett At det er mulig å kjøpe noe slikt? Tydeligvis er mange sulteforet på oppmerksomhet og bekreftelse til det hinsidige.Han har trent på å utnytte dette til det maksimale, og når han blir avslørt bare spiller han dum. 1
Duftavsommerregn Skrevet 29. juni 2019 Forfatter #16 Skrevet 29. juni 2019 Jeg fikk meg en litt "realitets orientering" der over hva kvinner liker, og hvor mye et utseende faktisk betyr. Så da er det bare å ligge listen mye lavere på dette om man ikke er en slik mann Eller leve som singel. Noe som jeg forsåvidt var klar over egentlig uansett. 5
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #17 Skrevet 29. juni 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han var en rundbrenner av dimensjoner ja. Hadde absolutt et godt utseende, som sikkert mange damer liker. Men han hadde også en god del sjarm og utstråling, og var flink til å "snakke" damene rundt. Så utseende er jo viktig, men han hadde endel andre sider også som jeg tror er nødvendig for å kunne bli så til de grader "don juan". Anonymkode: d9883...65c Synes ikke han var sjarmerende. Kanskje jeg bare er god på å fange opp ting, men det virker ikke genuint. Fremstår som en sosiopat som bruker alle mulige ''rette'' ord for å vinne noen. Anonymkode: 09a51...e97 5
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #18 Skrevet 29. juni 2019 14 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Jeg fikk meg en litt "realitets orientering" der over hva kvinner liker, og hvor mye et utseende faktisk betyr. Så da er det bare å ligge listen mye lavere på dette om man ikke er en slik mann Eller leve som singel. Noe som jeg forsåvidt var klar over egentlig uansett. Nei, det trenger du ikke. Det finnes mange som ikke faller for sånne typer også, tro meg. Anonymkode: 09a51...e97 2
Duftavsommerregn Skrevet 29. juni 2019 Forfatter #19 Skrevet 29. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, det trenger du ikke. Det finnes mange som ikke faller for sånne typer også, tro meg. Joda sikkert Men de er som oftest opptatt fort. Mange har dette som en del av kravet til en partner uansett, om ikke i like stor grad som i denne dokumentaren. Et par av de som var med der var jo ikke akkurat kvinners gave til menn heller ikke på utseendet. Så selv de som ikke er veldig pene har slike referanser jo, det er bare å erkjenne dette. Iallefall i stor grad.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #20 Skrevet 29. juni 2019 Ikke min type mann, så kjekk ee han nå ikke. Men.. han virket samtidig sjarmerende og hyggelig. En som gir oppmerksomhet når han ER tilstede og det er vel litt av greia her. Hun som lagde filmen sa vel også at hun følte han hadde sett sider ved henne. Så han er nok god på mennesker. Når en ønsker og treffe noen så er en jo mottagelig for kjærlighet og ømme ord så jeg kan forstå at en kan falle for løgnere. Anonymkode: c5469...b7f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå