Duftavsommerregn Skrevet 29. juni 2019 Forfatter #21 Skrevet 29. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke han var sjarmerende. Kanskje jeg bare er god på å fange opp ting, men det virker ikke genuint. Fremstår som en sosiopat som bruker alle mulige ''rette'' ord for å vinne noen. Det var han nok ikke, det kom ikke frem i dokumentaren iallefall, men en "player" så til de grader ja. Brukte de flosklene som de fleste kvinner vil høre hele tide, og de lot seg bedra. Han virket ekstremt "skadet" over tidligere levd liv, men har utseendet og sjarmen til å skaffe seg kvinner for sex. Mange pene mennesker er der, når de har mistet alle illusjoner om forhold som kan vare og tar for seg av det de kan få. Men enig med deg, vi som kjenner typene så jo at mange av hans metoder rett og slett var patetiske egentlig, men du har ikke stått der ovenfor han og fått følelser slik de kvinnene hadde. Det virket ikke genuint på noen måte når man ser det utenfra.
Måsabjønnen Skrevet 29. juni 2019 #22 Skrevet 29. juni 2019 (endret) Er han virkelig så kjekk da? Som mann blir jeg overraska over mange av de mennene som virkelig gjør det bra når det kommer til antall kvinner som faller for dem. Jeg ser at de er kjekke, men ikke så kjekke at jeg finner det naturlig at det regner damer over dem. Det er også noe med at mange utståler en sleskhet som jeg hadde trodd at kvinner plukka opp i større grad. Kanskje vanskelig å bedømme når man faller utenfor målgruppa, men det er ofte en gåte for meg dette (men ikke alltid). Jeg tror kanskje det blir litt det samme som effekten av å være kjendis – når man opplever at så mange faller for en blir man etterhvert utrolig kynisk og utnytter situasjonen. Man blir rett og slett litt miljøskada. Finner man en mann som er svært kjekk er det all grunn til å være ekstra på vakt med mindre man kun er ute etter noe uforpliktende. Endret 29. juni 2019 av Måsabjønnen 4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #23 Skrevet 29. juni 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er fascinerende hvor lik smak damer har, og hvor lite de er klar over akkurat det. Så er det og fascinerende at så mange klager over at menn bare vil ha sex, når det er innlysende at de kun prøver seg på menn som er mer attraktive enn dem selv. Dette gjelder naturligvis ikke alle. Anonymkode: ee576...c5e Den samme "smaken" er penger og status. Ganske enkelt egentlig. Anonymkode: bd7aa...813 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #24 Skrevet 29. juni 2019 Han løy jo så han trodde på det selv... Men han er flink til å gi folk komplimenter og var veldig fysisk med dem. Det har veldig mye å si. Han framstår veldig trivelig på det viset. Men jeg har falt for en sånn fyr selv. En rundbrenner som vet akkurat hva han skulle si for å få meg på kroken. Jeg kjente igjen en kommentar fra en av damene om at de fikk kompliment og bekreftelse på alt mulig rart, til og med at de var flinke til å kjøre bil. Det sa min eks til meg også. Det blir for banalt, man gjennomskuer dem etter hvert. Man skjønner jo selv at SÅ fantastisk kan jeg umulig være. Man gjenkjenner sånn smiskeprat. Men de tør jo å være frampå også, og det funker som f. Det får oss damer til å føle oss bra. Frampå, men tilsynelatende respektfulle. Min eks, f.eks, spurte om han kunne få et lite kyss i det vi gikk fra hverandre på første date. Det avgjørende var at han spurte, ikke bare gjorde det. Men det er klart at damene føler seg verdsatt når de får så mye oppmerksomhet som han har sendt dem... Anonymkode: fe472...52d 1
GrønnNellik68 Skrevet 29. juni 2019 #25 Skrevet 29. juni 2019 Var vel heller han som trodde han var Guds gave til kvinnene. Alle skal få...😂
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #26 Skrevet 30. juni 2019 15 timer siden, Måsabjønnen skrev: Er han virkelig så kjekk da? Som mann blir jeg overraska over mange av de mennene som virkelig gjør det bra når det kommer til antall kvinner som faller for dem. Jeg ser at de er kjekke, men ikke så kjekke at jeg finner det naturlig at det regner damer over dem. Det er også noe med at mange utståler en sleskhet som jeg hadde trodd at kvinner plukka opp i større grad. Kanskje vanskelig å bedømme når man faller utenfor målgruppa, men det er ofte en gåte for meg dette (men ikke alltid). Jeg tror kanskje det blir litt det samme som effekten av å være kjendis – når man opplever at så mange faller for en blir man etterhvert utrolig kynisk og utnytter situasjonen. Man blir rett og slett litt miljøskada. Finner man en mann som er svært kjekk er det all grunn til å være ekstra på vakt med mindre man kun er ute etter noe uforpliktende. Det er ofte jeg tenker det samme om damer, hva er det med henne som gjør at menn faller, ser de ikke den falske, drama queen siden hennes. Det gjør de aldri og da mener jeg aldri, før det har gått litt tid. Veldig ofte har jeg fått høre at du hadde helt rett i ettertid. Så tror kanskje vi har lettere for å se feilene når det gjelder eget kjønn. Forøvrig synes jeg ikke han fyren var noe kjekk, men nå jeg liker stille rolige menn uten skjegg 😊. Anonymkode: 53e12...a6b 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #27 Skrevet 30. juni 2019 16 timer siden, Duftavsommerregn skrev: Jeg fikk meg en litt "realitets orientering" der over hva kvinner liker, og hvor mye et utseende faktisk betyr. Så da er det bare å ligge listen mye lavere på dette om man ikke er en slik mann Eller leve som singel. Noe som jeg forsåvidt var klar over egentlig uansett. Kanskje du heller skal se på kvinner som individ og ikke en gruppe der "alle" liker det samme? Veldig merkelig å se på et slikt program for deretter å få seg en "realitetsorientering" av det. Alle vet at det er slik at det er mennesker som er sjarmerende, pene osv og klarer å få mange til å falle for dem. Slik har det alltid vært, både for kvinner og menn, men jeg synes det er noe merkelig over det å dømme en hel gruppe på grunn av det. Jeg vet jo at det er kvinner der ute som er penere, flottere, mer sexy osv enn meg, men jeg dømmer ikke alle menn og tror at "alle" ønsker seg en slik kvinne så nå må jeg legge lista lavere osv. Skal jeg gi opp bare fordi jeg ikke er like pen eller sjarmerende da? Det finnes alltid noen som er penere, men det betyr ikke at man ikke kan møte noen. Jeg er egentlig litt lei av slike tråder, selv om jeg nå svarer allikevel, der det går sport i å fremstille motsatt kjønn som fæle og onde. Man dømmer en hel gruppe nord og ned istedenfor å se at det er individer med ulike tanker, bakgrunner, preferanser osv. Anonymkode: 699a5...be3
Gjest hind Skrevet 30. juni 2019 #28 Skrevet 30. juni 2019 18 hours ago, AnonymBruker said: Slutt å sikte så høyt da. Han er toppidrettsutøver, kjekk og viril. Klart han kan velge og vrake, og vasse i damer. De har seg selv å skylde, alle sammen. Anonymkode: 70320...124 Synes du han var penere og mer attraktiv enn henne, altså? Så rart, for jeg så motsatt på det. Han var en noe sliten og avdanka idrettsutøver uten utdannelse, mens hun var vellykket, hadde plenty med penger og så bra ut. Skjønte ikke hva hun skulle med en sånn mann i det hele tatt.
Gjest Minesveiper Skrevet 30. juni 2019 #29 Skrevet 30. juni 2019 Man får litt vondt av denne kvinnen som virkelig gikk inn for å endre han da. Han må jo ha noen helt spesielle behov siden det virker som han trenger å "vinne damer over" hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #30 Skrevet 30. juni 2019 2 timer siden, hind skrev: Synes du han var penere og mer attraktiv enn henne, altså? Så rart, for jeg så motsatt på det. Han var en noe sliten og avdanka idrettsutøver uten utdannelse, mens hun var vellykket, hadde plenty med penger og så bra ut. Skjønte ikke hva hun skulle med en sånn mann i det hele tatt. Hun så mye rikere ut, ja. Ser ikke hvorfor hun skulle gått etter noen med penger. Tror hun genuint likte han. Men hun var 59 slik jeg forsto det, og han var 49, så var jo en stor aldersforskjell også. Anonymkode: 09a51...e97
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #31 Skrevet 30. juni 2019 40 minutter siden, Minesveiper skrev: Man får litt vondt av denne kvinnen som virkelig gikk inn for å endre han da. Han må jo ha noen helt spesielle behov siden det virker som han trenger å "vinne damer over" hele tiden. tipper han er en narsissist og derfor han har det behovet. vanskelig å svare på da. Anonymkode: 09a51...e97 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #32 Skrevet 1. juli 2019 På 29.6.2019 den 19.08, AnonymBruker skrev: Slutt å sikte så høyt da. Han er toppidrettsutøver, kjekk og viril. Klart han kan velge og vrake, og vasse i damer. De har seg selv å skylde, alle sammen. Anonymkode: 70320...124 Det er vanlige menn uten jobb eller noen ting som holder på sånn også, bare så det er sagt. Så har mer med personlighet og moral å gjøre. Noen tror de kan leke med andre og må fylle opp verdigheten sin med bekreftelse fra andre. Anonymkode: 9cf77...5ac 4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #33 Skrevet 1. juli 2019 On 6/29/2019 at 8:23 PM, Duftavsommerregn said: Han har øvd seg på å bruke ordet "jeg elsker deg" som det var luft ja. Så smelte han løs med komplementer som var helt absurde, men som damene tok uansett At det er mulig å kjøpe noe slikt? Tydeligvis er mange sulteforet på oppmerksomhet og bekreftelse til det hinsidige.Han har trent på å utnytte dette til det maksimale, og når han blir avslørt bare spiller han dum. Hjelper ikke at han er pen når han er en empatiløs rass. Jeg mister faktisk all interesse når jeg merker tegn til at en fyr er en løgner og rundbrenner, og snakker av erfaring kanskje heldig sånn sett, som ikke klarer å være forelsket i noen jeg vet ikke ser på meg som spesiell. Er man dreven i gamet gjennomskuer man flinke manipulatorer også. Anonymkode: f491b...41a
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #34 Skrevet 1. juli 2019 On 6/29/2019 at 8:50 PM, Måsabjønnen said: Er han virkelig så kjekk da? Som mann blir jeg overraska over mange av de mennene som virkelig gjør det bra når det kommer til antall kvinner som faller for dem. Jeg ser at de er kjekke, men ikke så kjekke at jeg finner det naturlig at det regner damer over dem. Det er også noe med at mange utståler en sleskhet som jeg hadde trodd at kvinner plukka opp i større grad. Kanskje vanskelig å bedømme når man faller utenfor målgruppa, men det er ofte en gåte for meg dette (men ikke alltid). Jeg tror kanskje det blir litt det samme som effekten av å være kjendis – når man opplever at så mange faller for en blir man etterhvert utrolig kynisk og utnytter situasjonen. Man blir rett og slett litt miljøskada. Finner man en mann som er svært kjekk er det all grunn til å være ekstra på vakt med mindre man kun er ute etter noe uforpliktende. Sant, og det jeg har merket meg er at kvinner (som jeg kjenner) som er ekstra pene har et like stort ønske om kjærlighet og èn snill mann som de som ser gjennomsnittlige ut, mens menn som er i samme liga heller tenker hvordan de kan utnytte damer for sex. Møtt noen få veldig pene menn som har vært jordnære, men syns det er skuffende mange menn som ikke tåler å være kjekke og sjarmerende uten å utnytte det ved å være rundbrenner. Anonymkode: f491b...41a
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #35 Skrevet 1. juli 2019 På 29.6.2019 den 19.08, AnonymBruker skrev: Slutt å sikte så høyt da. Han er toppidrettsutøver, kjekk og viril. Klart han kan velge og vrake, og vasse i damer. De har seg selv å skylde, alle sammen. Anonymkode: 70320...124 Helt ærlig, synes jeg ikke å legge seg etter en rundbrenner er å sikte høyt. Statusen hans er irrelevant. Han er en arrogant drittsekk. Følelseslivet hans må være ødelagt for lengst. Æsj. Anonymkode: 99e5a...8c2 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #36 Skrevet 1. juli 2019 På 29.6.2019 den 20.26, Duftavsommerregn skrev: Jeg fikk meg en litt "realitets orientering" der over hva kvinner liker, og hvor mye et utseende faktisk betyr. Så da er det bare å ligge listen mye lavere på dette om man ikke er en slik mann Eller leve som singel. Noe som jeg forsåvidt var klar over egentlig uansett. Bedre å være singel enn å være i et forhold man ikke ønsker Anonymkode: 99e5a...8c2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #37 Skrevet 1. juli 2019 Nå har jeg sett filmen om Anders og jeg ble seriøst skikkelig forbanna! Fyren må jo ha en diagnose? Og AIDS, sånn som han holder på. Nei denne filmen bekrefter hvorfor jeg anbefaler ALLE damer å holde seg unna menn. Tenk på alle som er psykisk ødelagt pga menn og deres utroskap/løgner Menn blir ALDRI fornøyd med bare 1 kvinne, men bytter damer konstant. Ordentlig kvalmt er det. Hvordan i svarte har han tid til å date 24 damer samtidig? Fatter bare ikke dette oppmerksomhetsbehovet til menn, det er sjukt nasty. Er glad for at han fyren har fått masse hets, det fortjener han når han er et ræva menneske uten kristne verdier. Anonymkode: 3647a...ae1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #38 Skrevet 1. juli 2019 På 29.6.2019 den 19.08, AnonymBruker skrev: Slutt å sikte så høyt da. Han er toppidrettsutøver, kjekk og viril. Klart han kan velge og vrake, og vasse i damer. De har seg selv å skylde, alle sammen. Anonymkode: 70320...124 Er han kjekk?? Damn...dårlig smak assåå...not my type. Anonymkode: 3d496...30c
Katten.2.0 Skrevet 1. juli 2019 #39 Skrevet 1. juli 2019 De aller fleste mennesker vil føle seg sett, begjært og viktig. Klarer man å skape disse følelsene vil en tiltrekke seg andre mennesker. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #40 Skrevet 2. juli 2019 På 29.6.2019 den 19.08, AnonymBruker skrev: Slutt å sikte så høyt da. Han er toppidrettsutøver, kjekk og viril. Klart han kan velge og vrake, og vasse i damer. De har seg selv å skylde, alle sammen. Anonymkode: 70320...124 Kjekk? Helt alminnelig. Hvem som helst kan få seg dame bare de har rett personlighet... Anonymkode: 029b1...a13 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå