Gå til innhold

Hun glider så stygt på meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var og kjøpte mat på et lokalt sted hvor kjæresten ofte handler. Hun ene som jobba der glodde konstant på meg. Konstant. Og stygt. Og på kjæresten min. Vet ikke hvem hun er... Kom hjem og maten jeg hadde kjøpt var uten saus. Spurte han hvem hun er og han ble bare sint og sa at han ikke vet hvem hun er men at han har handlet der mye alene og at hun kanskje syntes det var overraskende at han har kjæreste da. Kjæresten ble sint og jeg vet ikke hva jeg skal tro da han har vært utro før. 

Anonymkode: 2a7fe...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna

Her er det noe som ikke stemmer, det at han ble sint for det spørsmålet, så tenker jeg at det er ugler i mosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skjuler noe. Det er helt tydelig. Kanskje det er et "en på si" drama igjen. 🧐 🍿

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir sint fordi han mener jeg er så sjalu og at han ikke kan gå ut med meg uten at jeg beskylder han for ting som ikke er sant...

Anonymkode: 2a7fe...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel ikke være ei på si, hun var maks 23 år og han er nesten femti. 

Anonymkode: 2a7fe...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var utro og du valgte å fortsette forholdet. Da får du tilgi han,  og gå videre ellers er det ikke noe poeng å holde sammen. Du kan ikke anklage, være sjalu og mistenke de du "trur" ser stygt på deg. 

Klarer du ikke å glemme så gjør begge en tjeneste med å gå videre. 

Anonymkode: 601ce...2c2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han var utro og du valgte å fortsette forholdet. Da får du tilgi han,  og gå videre ellers er det ikke noe poeng å holde sammen. Du kan ikke anklage, være sjalu og mistenke de du "trur" ser stygt på deg. 

Klarer du ikke å glemme så gjør begge en tjeneste med å gå videre. 

Anonymkode: 601ce...2c2

Får nesten lyst til å gå og spørre henne hvorfor hun glante sånn. Er ikke normalt. 

Hun glante på han også og han så vekk.

Jeg sa til han at om jeg får vite at han har vært med henne eller noe, så ser han meg aldri igjen. Da ble han sint og ba meg om å gå for så å be meg om å bli da jeg pakka sakene mine for å dra. 

Anonymkode: 2a7fe...bb0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får nesten lyst til å gå og spørre henne hvorfor hun glante sånn. Er ikke normalt. 

Hun glante på han også og han så vekk.

Jeg sa til han at om jeg får vite at han har vært med henne eller noe, så ser han meg aldri igjen. Da ble han sint og ba meg om å gå for så å be meg om å bli da jeg pakka sakene mine for å dra. 

Anonymkode: 2a7fe...bb0

Hadde jeg blitt beskyldt for ting som ikke er sant, ville jeg blitt sint å.  Å hadde kjæresten min kommet med tomme trussler om å pakke sakene sine og så dra. Ville jeg sakt reis.  Jeg er dame og har opplevd utroskap. Men jeg valgte å dumpe idioten. Fordi jeg ikke klarte å glemme. Kan du ikke glemme og tilgi så slå opp. For kjæresten din vil bli dritt lei og faktisk være utro igjen fordi du oppfører deg som en sjalu dr***kjerring. 

Hva får du igjen for å være mistenksom? Er forholdet noe bra når dere ikke kan gå ut å handle mat sammen uten at det skal bli mistenkeligjøring fra deg.  

Du virker ikke lykkelig og da burde du komme deg videre. 

Anonymkode: 601ce...2c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg blitt beskyldt for ting som ikke er sant, ville jeg blitt sint å.  Å hadde kjæresten min kommet med tomme trussler om å pakke sakene sine og så dra. Ville jeg sakt reis.  Jeg er dame og har opplevd utroskap. Men jeg valgte å dumpe idioten. Fordi jeg ikke klarte å glemme. Kan du ikke glemme og tilgi så slå opp. For kjæresten din vil bli dritt lei og faktisk være utro igjen fordi du oppfører deg som en sjalu dr***kjerring. 

Hva får du igjen for å være mistenksom? Er forholdet noe bra når dere ikke kan gå ut å handle mat sammen uten at det skal bli mistenkeligjøring fra deg.  

Du virker ikke lykkelig og da burde du komme deg videre. 

Anonymkode: 601ce...2c2

Selvfølgelig er man ikke lykkelig  med en som på død og liv MÅ ha bekreftelse fra andre hele tiden. 

Men han er veldig hyggelig mot alle, kan oppleves som flørtete uten at han er det og misforstås. Han gjorde jo det til ei annen dame i dag, oppførte seg flørtete helt uten å mene det og da blir jeg ikke sjalu. Men det med hu ungjenta som glodde sånn. Magefølelsen sier at noe ikke stemmer. Fikk ikke saus på pizzaen heller. Merkelig hele greia. 

Anonymkode: 2a7fe...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke saus, men gudene vet hva slags annet tilbehør dere kanskje fikk.. ;-)

Anonymkode: ea3a4...376

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har han gjort mot denne jenta???

Anonymkode: 4336d...5ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva har han gjort mot denne jenta???

Anonymkode: 4336d...5ce

Knullet over henne og fyllet henne opp med masse sæd

Anonymkode: 33f2f...42e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelsen stemmer ofte dessverre. Ja det kan være kjipt og lite tillitsfullt å bli anklaget for noe som ikke er sant. Men her har det tydelig hendt noe mer enn at jenta ville demonstrere ovenfor dere. Hadde jeg vært deg hadde jeg spurt jenta hva det er. Da får du det enten ut av verden eller vet hva du må forholde deg til. Ikke noe å vente med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun hadde vel bare en dårlig dag.

Eller så er hun en av dem med permanent sinnatryne.

Eller så oppførte dere dere upassende eller gjorde henne ubekvem på en eller annen måte.

Eller så overtolka du situasjonen.

Og så glemte hun (eller kokken) å putte saus på pizzaen.

Eller, det aller minst sannsynlige: Ho har et forhold til en mann som er over dobbelt så gammel som henne. I tillegg er ho sykelig sjalu og i steden for å bli flau eller ville gjemme seg for å ikke avsløre noe, bestemmer ho seg for å nistirre olmskt på gammelmannselskeren sin og hans kjæreste.. Deretter konspirerte ho med kokken og besluttet å ta grundig hevn ved å ikke putte saus på pizzaen deres?

Lite sannsynlig, spør du meg.

Anonymkode: 3c98f...1c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aviatione skrev:

Magefølelsen stemmer ofte dessverre. Ja det kan være kjipt og lite tillitsfullt å bli anklaget for noe som ikke er sant. Men her har det tydelig hendt noe mer enn at jenta ville demonstrere ovenfor dere. Hadde jeg vært deg hadde jeg spurt jenta hva det er. Da får du det enten ut av verden eller vet hva du må forholde deg til. Ikke noe å vente med. 

Haha! For all del ikke gjør dette, TS!

"Vettu hva, Emma? En av stamkundene var innom og kjøpte en pizza i går. Helt vanlig fyr han asså. Men så i dag på jobben så kom det ei psyko kjerring og kjefta på meg og skikkelig forhørte meg om jeg hadde et forhold til mannen hennes! Ho innbilte seg at jeg liksom stirra stygt på de i går! Ante ikke hva ho snakka om, huska såvidt at de hadde vært der. Æsj, som om jeg er interessert i en ekkel gubbe like gammel som faren min! Var såå pinlig!"

Anonymkode: 3c98f...1c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har han vært utro. Bare send hun en melding og si. Hei jeg ønsker ikke å være uhyggelig mot deg men jeg vil bare spørre om en ting. Om du kjenner typen min fordi det virket sånn. 

 

Men ring henne

så kan du bare fortelle han har vært utro selv derfor du lurer

 

Bare på en helt annen måte jeg skrev da. 

Anonymkode: 2d637...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har han vært utro. Bare send hun en melding og si. Hei jeg ønsker ikke å være uhyggelig mot deg men jeg vil bare spørre om en ting. Om du kjenner typen min fordi det virket sånn. 

 

Men ring henne

så kan du bare fortelle han har vært utro selv derfor du lurer

 

Bare på en helt annen måte jeg skrev da. 

Anonymkode: 2d637...ad3

Kan jo ikke sende henne en melding. 

Anonymkode: 2a7fe...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må dette være utroskap?

Jenta kan ha kjent han igjen fra en gang han var uhøflig mot henne. Eller en gang han bulket bilen hennes. Eller dyttet borti henne på butikken så hun snublet.

Trenger da ikke være verre enn det.

Jeg jobber på en restaurant og en dag kom en bedriten lege inn. Han hadde samme måned sagt til meg at "du kan umulig ha en depresjon du som er så pen. ". Han snakket om sex også og var virkelig ikke god. Det var en utrolig nedlatende fyr og når jeg så han igjen sendte jeg et blikk som kunne drepe tror jeg. 

Ei jente på rundt 23 og en mann på 50? Ikke logisk at det er utroskap. Hvem på 23 vil ha en på 50? Yuk. 

Anonymkode: 14442...606

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må dette være utroskap?

Jenta kan ha kjent han igjen fra en gang han var uhøflig mot henne. Eller en gang han bulket bilen hennes. Eller dyttet borti henne på butikken så hun snublet.

Trenger da ikke være verre enn det.

Jeg jobber på en restaurant og en dag kom en bedriten lege inn. Han hadde samme måned sagt til meg at "du kan umulig ha en depresjon du som er så pen. ". Han snakket om sex også og var virkelig ikke god. Det var en utrolig nedlatende fyr og når jeg så han igjen sendte jeg et blikk som kunne drepe tror jeg. 

Ei jente på rundt 23 og en mann på 50? Ikke logisk at det er utroskap. Hvem på 23 vil ha en på 50? Yuk. 

Anonymkode: 14442...606

Han er meget høflig og snill mot "alle" og oppleves ofte som flørtete selv om han egentlig bare mener å være høflig. 

Men ja. Kan jo hende at han har spurt henne om instagrammen hennes... Han gjør det ganske ofte, noe jeg ikke liker. 

Anonymkode: 2a7fe...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha! For all del ikke gjør dette, TS!

"Vettu hva, Emma? En av stamkundene var innom og kjøpte en pizza i går. Helt vanlig fyr han asså. Men så i dag på jobben så kom det ei psyko kjerring og kjefta på meg og skikkelig forhørte meg om jeg hadde et forhold til mannen hennes! Ho innbilte seg at jeg liksom stirra stygt på de i går! Ante ikke hva ho snakka om, huska såvidt at de hadde vært der. Æsj, som om jeg er interessert i en ekkel gubbe like gammel som faren min! Var såå pinlig!"

Anonymkode: 3c98f...1c1

Vet ikke med deg, men om ts vil rydde ting av bordet går det fint å gå innom og se om jenta er der. Si til jenta at det manglet saus og ønsker en kompensasjon, og rett og slett spørre henne om hun kjente til mannen/kjæresten hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...