Gå til innhold

Plus size bloggere


Miramira95

Anbefalte innlegg

1 time siden, AntiBullshit skrev:

Jeg tenker at alle bør etterstrebe et normalvektig liv. Skal man leve et normalvektig liv vil det slik jeg ser det ikke være hensiktsmessig med sykelig overvektige forbilder ettersom man umulig lever eller eter særlig sunt når man er voldsomt overvektig. De damene man ser på forsiden av glossy magasiner er så retusjerte og redigerte uavhengig av vekt, så slike bilder vil aldri kunne representere normalen uansett. Tess Holiday blir nevnt tidligere her, på flere av bildene av henne er cellulittene redigert bort. Det er innlysende at et menneske på hennes størrelse har cellulitter, mange cellulitter. Likevel velger hun å fremstille det annerledes ved å poste bilder hvor huden er glattet ut. Det er langt i fra realistisk.

Enig. Man kan ha noen kg ekstra og samtidig ha en aktiv og sunn livsstil. Men "noen kg" er ikke det samme som fedme. Det er snakk om et fåtall kilo over idealvekt, og da et tall på ett siffer. Det er ganske selvsagt, skulle en tro... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest OsloGi99
På 19.7.2019 den 22.23, Miramira95 skrev:

Jeg kan også anbefale Youtuberen Loey Lane, som bruker Loeybug som brukernavn på Insta. Herlig dame, som strutter av selvtillit og ikke er redd for å prøve ut ting i klesveien. 

Hun har jo blitt sykt stor den siste tiden. Samme som med Tess Holliday. Det er ikke kroppspositivisme, det er bare trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Deltapiken

Jeg hadde 85 kg overvekt, gikk i fjellet, lange turer på 8 timer hver dag, jeg har vært på Galdhøpiggen, prekestolen brukte jeg 1 time og 35 min opp. Jeg gikk gode turer hver dag, så det er ikke ensbetydene med at man er lat eller treg. Jeg valgte en operasjon da en i nær familie trengte hjelp  og jeg måtte derfor ned.

Jeg hadde en høy BMI men er i dag normalvektig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...