Gå til innhold

Plus size bloggere


Miramira95

Anbefalte innlegg

Fedme er ikke attraktivt, nei, men det å se ned på og si stygge ting om det er heller ikke attraktivt! Just saying. Hold meninger for dere selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9.7.2019 den 21.51, XaoS skrev:

Uttrykket "glorifisering av fedme" har blitt kritisert, men jeg syns det er betegnende for hva disse såkalte "fettaktivistene" holder på med. På samme måte som moteindustrien i åresvis har glorifisert undervekt ved å style, photoshoppe, fjerne utstikkende ribbein og glatte ut realitetene ved å veie 50 kg fordelt på 180 cm, så viser glamouriserer Tess Holliday og andre vekk realitetene ved å veie 150 kg. 

Tanten min har tilsvarende størrelse. Hun er i slutten av femtiårene, og ja, disse modellene har ungdommen på sin side. Men realitetene ved å bli eldre år (dersom man er så heldig og fortsatt lever) med en sykelig overvekt er en sviktende og syk kropp. Hun har skiftet ut begge knærne, en hofte, hun har sår på føttene av diabetes, hun har sopp mellom valkene og hun hiver etter pusten av å gå opp en trapp. Hun sier hun burde ha tatt slankeoperasjon da hun var ung, for nå er kroppen for svak til å overleve et slikt inngrep. 

Ja, jeg vet at man kan være sunn og frisk med litt overvekt, men fedme i denne klassen blir ikke betegnet som "sykelig" uten grunn. Og det er noe som er fundamentalt umoralsk med å glorifisere sykelig under- eller overvekt. 

Nå må du ikke forvirre "fettaktivister" (eksempelvis Tess Holliday) med de som oppfordrer til kroppspositivitisme, da kan jeg dra frem Camilla Lorentzen som et strålende eksempel. Hun er aktiv (både løper og trener styrke og beveger seg ellers mye i hverdagen), opptatt av kosthold og trening, men er ikke sylslank og har ikke så lav fettprosent at hun har mista mensen. Hun oppfordrer alle til å ta vare på seg selv og være glad i seg selv. Greia er at kropp er kropp, og uansett hvordan du ser ut så kan du gå på butikken, du kan gå ut å spise, du kan danse, du kan gå på stranda i badetøy og du kan vise deg offentlig. Det finnes faktisk folk som sitter innestengt og ikke tør å gjøre en dritt fordi de føler seg for feit. Jeg har vært en av de selv. Løsningen er ikke å gå ned i vekt, løsningen er å akseptere seg selv som man er. Om man hater seg selv så kraftig at man låser seg inne og ikke tør å gå ut, så er der ingen sjanse i verden for at man klarer å gå ned i vekt. En person som ikke er glad i seg selv evner ikke å ta vare på seg selv. Mange er ikke glad i seg selv. Det er et ganske enkelt regnestykke. Ved selvaksept kommer rom for endring, og når man endelig bryr seg om seg selv kan man sette helsa først - og som sykelig overvektig da faktisk klare å gå ned i vekt. 

Å være glad i sin egen kropp er så utrolig viktig. Folk er ikke det i dagens samfunn. De er kun opptatt av hvordan den skal se ut. 

3 minutter siden, Iso1 skrev:

Fedme er ikke attraktivt, nei, men det å se ned på og si stygge ting om det er heller ikke attraktivt! Just saying. Hold meninger for dere selv. 

Sier du. Ikke alle. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Mehr skrev:

Nå må du ikke forvirre "fettaktivister" (eksempelvis Tess Holliday) med de som oppfordrer til kroppspositivitisme, da kan jeg dra frem Camilla Lorentzen som et strålende eksempel. Hun er aktiv (både løper og trener styrke og beveger seg ellers mye i hverdagen), opptatt av kosthold og trening, men er ikke sylslank og har ikke så lav fettprosent at hun har mista mensen. Hun oppfordrer alle til å ta vare på seg selv og være glad i seg selv. Greia er at kropp er kropp, og uansett hvordan du ser ut så kan du gå på butikken, du kan gå ut å spise, du kan danse, du kan gå på stranda i badetøy og du kan vise deg offentlig. Det finnes faktisk folk som sitter innestengt og ikke tør å gjøre en dritt fordi de føler seg for feit. Jeg har vært en av de selv. Løsningen er ikke å gå ned i vekt, løsningen er å akseptere seg selv som man er. Om man hater seg selv så kraftig at man låser seg inne og ikke tør å gå ut, så er der ingen sjanse i verden for at man klarer å gå ned i vekt. En person som ikke er glad i seg selv evner ikke å ta vare på seg selv. Mange er ikke glad i seg selv. Det er et ganske enkelt regnestykke. Ved selvaksept kommer rom for endring, og når man endelig bryr seg om seg selv kan man sette helsa først - og som sykelig overvektig da faktisk klare å gå ned i vekt. 

Å være glad i sin egen kropp er så utrolig viktig. Folk er ikke det i dagens samfunn. De er kun opptatt av hvordan den skal se ut. 

Sier du. Ikke alle. 

Hva mener du med det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Iso1 skrev:

Hva mener du med det? 

Nå mente jeg ganske mye i det innlegget. Hva mener du? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mehr skrev:

Nå mente jeg ganske mye i det innlegget. Hva mener du? 

Det du siterte meg på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Iso1 skrev:

Det du siterte meg på

Hvordan kunne det misforstås? Du skriver at fedme ikke er attraktivt. Jeg skriver at det sier du, men ikke alle. Det betyr at ikke alle mener at fedme ikke er attraktivt. Jeg syns det er viktig å påpeke det. Der finnes flere som syns store kvinner er flotte. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan også anbefale Youtuberen Loey Lane, som bruker Loeybug som brukernavn på Insta. Herlig dame, som strutter av selvtillit og ikke er redd for å prøve ut ting i klesveien. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2019 den 12.47, Mehr skrev:

Der finnes flere som syns store kvinner er flotte. 

Mhm. Sant og flott for oss :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2019 den 20.30, Miramira95 skrev:

Noen som har kjennskap til henne?

https://www.instagram.com/paulinelindborg/?hl=nb

Jeg så bare en link fra Linda-Marie Nilsson, så ble litt nysgjerrig?

Dessuten: så man har flere plus-size/body positive-bloggere/instagrammere i Sverige enn i Norge? Er det mer aksept for dette hos grannarna? Med unntak av Carina Carlsen, så kommer jeg ikke på noen andre her til lands. (Helene Drage og FeteFormer er åpenbart diskvalifisert).

Nå har jo jeg vært innom denne tråden flere ganger men bet meg først merke i dette nå. Nøyaktig hvorfor er Helene Drage og FeteFormer ikke "body positive" nok? Ikke kom her å si at det er fordi de går ned i vekt og tar vare på seg selv og kroppen sin? Er det galt at de velger å ha en sunn kropp fremfor en som sakte men sikkert forfaller etterhvert som årene går, ettersom kroppen ikke er skapt for å være overvektig? 

Har sett noen videoer på youtube angående dette emnet den siste tiden og jeg blir så provosert. Det minner jo om thinspo, bare andre veien, obviously. Og ingen syns thinspo er greit. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stilte meg kritisk til en sykelig overvektig kroppspositivist. Skreiv akkurat hva jeg mente at jeg syns de er dårlige forbilder når de nærmest oppfordrer andre overvektige til å fortsatt være overvektige..

Kjempefint at de er fornøyd med kroppen sin, men hvis de ikke tar tak i fedmeproblemet så går det jo til hælvette.. 

Endte med at hu blei sur, siterte meg feil på storyen sin og blokkerte meg til slutt😏 Jeg skreiv hele tida veldig sakelig og kom ikke med hverken sarkasme eller andre spydigheter.

Overvektige som tar tak i problemet derimot, DE er gode forbilder!

Men å oppmuntre andre til en livsstil som i værste fall kan føre til døden er rett og slett farlig!!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mehr skrev:

Nå har jo jeg vært innom denne tråden flere ganger men bet meg først merke i dette nå. Nøyaktig hvorfor er Helene Drage og FeteFormer ikke "body positive" nok? Ikke kom her å si at det er fordi de går ned i vekt og tar vare på seg selv og kroppen sin? Er det galt at de velger å ha en sunn kropp fremfor en som sakte men sikkert forfaller etterhvert som årene går, ettersom kroppen ikke er skapt for å være overvektig?

Jeg skriver her om plus size bloggere som er fornøyde med seg selv. De to som jeg nevnte har bløffet om å være fornøyd med seg selv, og begge ønsker heller å være slank fremfor å være forbilder for andre som er plus size.

Jeg mener ikke noe med å snakke frem fedme eller noe slikt, jeg skriver bare at man kan være stor og fin og fornøyd med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lundii skrev:

Jeg stilte meg kritisk til en sykelig overvektig kroppspositivist. Skreiv akkurat hva jeg mente at jeg syns de er dårlige forbilder når de nærmest oppfordrer andre overvektige til å fortsatt være overvektige..

Kjempefint at de er fornøyd med kroppen sin, men hvis de ikke tar tak i fedmeproblemet så går det jo til hælvette.. 

Endte med at hu blei sur, siterte meg feil på storyen sin og blokkerte meg til slutt😏 Jeg skreiv hele tida veldig sakelig og kom ikke med hverken sarkasme eller andre spydigheter.

Overvektige som tar tak i problemet derimot, DE er gode forbilder!

Men å oppmuntre andre til en livsstil som i værste fall kan føre til døden er rett og slett farlig!!

Enig. Jeg er glad for at vi i samfunnet i dag snakker mer om overvekt og dets negative virkninger på helsen, og at utseende er i mindre fokus i denne debatten. Så klart, nå har det jo allerede blitt skrevet om i tråden her at noen finner store mennesker attraktive også - der er noen for alle. Men når det kommer til vekttap så er det helse som burde være fokus og prioritet nummer 1. Kroppspositivitet blir feiltolket så til de grader, og folk danner sine egne definisjoner av det. Men om jeg husker riktig så handler det om å gjøre det man vil, når man vil, hvor man vil, uavhengig av hvordan kroppen ser ut. Det betyr derimot ikke at man ikke skal gå ned i vekt om man er overvektig.

Jeg mener Tess Holliday anså det å gå ned i vekt som et slag i trynet på kroppspositivitisme, og at om man er fornøyd med seg selv og glad i seg selv så endrer man seg ikke (dermed går man ikke ned i vekt om man er sykelig overvektig). 

1 time siden, Miramira95 skrev:

Jeg skriver her om plus size bloggere som er fornøyde med seg selv. De to som jeg nevnte har bløffet om å være fornøyd med seg selv, og begge ønsker heller å være slank fremfor å være forbilder for andre som er plus size.

Jeg mener ikke noe med å snakke frem fedme eller noe slikt, jeg skriver bare at man kan være stor og fin og fornøyd med det.

Hvordan er man et godt forbilde som plus size/sykelig overvektig for andre som også lider av fedme?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bidrar jo til mye godt også. At folk skal få være seg sjøl, gå på stranda osv, men det hjelper ikke å elske kroppen sin når alle sykdommene kommer!

Det er en veldig mørk bakside med det her, men det evner de ikke å se. For de er jo så glade i alle valkene sine må du vel skjønne..

Åh, jeg blir faktisk utrulig provosert.. Det første jeg kom over på storyen til hu jeg skreiv til var en video av en hel haug med cookies hu hadde bakt, og på neste video gomla hu i seg. Hu har også lagt ut poster der hu skriver at det er du som bestemmer over din egen kropp og at du kan spise så mye du vil. Ja ta gjerne den største isen du ser! Det er jo sommer! Oppfordrer folk til å fråtse i jula osv. For det er jo så godt!

Tenk om jeg skulle lagt ut poster og skrivi "hvis du ikke vil spise så er det helt greit! Din kropp du bestemmer!" Eller legge ut på story at jeg bare har spist en osteterning i hele dag og at jeg bare eeeeelsker at kragebein og ribbein stikker ut. Nøyaktig det samme bare andre veien..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

På 23.7.2019 den 9.33, Lundii skrev:

De bidrar jo til mye godt også. At folk skal få være seg sjøl, gå på stranda osv, men det hjelper ikke å elske kroppen sin når alle sykdommene kommer!

Det er en veldig mørk bakside med det her, men det evner de ikke å se. For de er jo så glade i alle valkene sine må du vel skjønne..

Åh, jeg blir faktisk utrulig provosert.. Det første jeg kom over på storyen til hu jeg skreiv til var en video av en hel haug med cookies hu hadde bakt, og på neste video gomla hu i seg. Hu har også lagt ut poster der hu skriver at det er du som bestemmer over din egen kropp og at du kan spise så mye du vil. Ja ta gjerne den største isen du ser! Det er jo sommer! Oppfordrer folk til å fråtse i jula osv. For det er jo så godt!

Tenk om jeg skulle lagt ut poster og skrivi "hvis du ikke vil spise så er det helt greit! Din kropp du bestemmer!" Eller legge ut på story at jeg bare har spist en osteterning i hele dag og at jeg bare eeeeelsker at kragebein og ribbein stikker ut. Nøyaktig det samme bare andre veien..

Helt riktig. Og å diskutere med de som kjemper for at overvekt skal normaliseres er umulig, for de evner ikke se flere sider av saken og de klarer ikke argumentere for sin sak heller. Jeg spurte jo @Miramira95 hvordan en sykelig overvektig person kan være et godt forbilde for andre sykelige overvektige. Fikk ikke svar. Fordi svaret er ganske innlysende - det er ikke mulig.

Jeg legger ikke skjul på at jeg syns fedme er grusomt. Det betyr derimot ikke at jeg syns at overvektige personer er grusomme. Og jeg er så jævla lei av den fordømte normaliseringen av for mye fett på kroppen. Jeg har en litt dårlig dag i dag, og gremmes over min egen overvektige kropp. Jeg gleder meg vilt til den dagen jeg har nådd min idealvekt og kan inspirere andre til å gå ned i vekt på en sunn måte - nemlig ved å elske seg selv, for det alene er en god nok grunn (og den beste etter min mening) til å gå ned i vekt. En kan ikke komme her å si at man elsker seg selv når man trykker i seg altfor mye mat daglig og veier 20 kg mer enn man burde. Det er selvdestruktivt og det er det samme som å si at en sprøytenarkoman elsker seg selv når han setter et skudd. Jada, drøy sammenligning, men langt ifra ulikt. 

Også det evige maset om attraktivitet....... Det betyr ikke noe. I det virkelige liv så er utseendet ditt i ekstremt mange tilfeller ubetydelig. Om du er sykelig overvektig og klenger deg til det faktum at noen der ute syns det er pent og bruker det som argument når du hevder at du ikke MÅ slanke deg, da er du på ville veier. Jeg hang meg opp i dette selv en periode der jeg prøvde å elske den svære kroppen min for det den er og prøvde å rettferdiggjøre å spise dritt hver dag. 

Folk kan bli så støtt de vil av innlegget mitt. Jeg gir faen. Jeg er lei. Det er ingenting attraktivt eller vidunderlig eller kvinnelig eller fantastisk ved å være overvektig, det er en eneste stor byrde både for en selv og samfunnet på lang sikt, og jeg er så lei av at mennesker er trangsynte, lei av at de går rundt med skylapper og jeg er enda mer lei av at folk skal behandles som om de er skjøre porselenskopper som går i tusen knas bare man rører ved de. Lei av at det blir sett på som normalt å være 20 kg overvektig. Lei av at det ikke er greit å si at en er lei av dette. Jeg blir så lei meg og frustrert når jeg ser overvektige barn, fordi jeg selv har vært et overvektig barn, og jeg vet hvordan min mor var. Hun klikka på helsesøster når hun sa at jeg måtte gå ned i vekt. I stedet tok min mor meg med hjem og fortsatte å kjøpe godteri til meg i hverdagene, slik som mange mødre og fedre i vårt land og andre land gjør mot barna sine. De svikter barna sine uten at de selv er klar over det. Jeg ble mobbet fordi jeg var overvektig og jeg kjenner andre som ble mobbet pga overvekt når de var barn. Her tenker dere at vi skal ta tak i de som mobber. Ja visst, det skal vi, uten tvil. Men man skal også ta tak i overvekt. Akkurat som det ikke er greit å være slem mot folk bare fordi de er overvektige, men det er lov til å være kritisk til deres livsstil og holdninger når de promoterer fedme. Det er ikke slik at jeg ikke liker Tess Holliday fordi hun er sykelig overvektig. Det er fordi hun har en forskrudd holdning og en stor fan base som ser opp til henne og tar hennes syke ord for god fisk. 

Jeg er visst litt sinna..... God natt!  


90845240-obesity-problem-conceptual-imag

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Mehr skrev:

Fikk ikke svar. Fordi svaret er ganske innlysende - det er ikke mulig.

Fordi det er fint å se personer som seg selv og noen man kan bruke som forbilde. Ta en rekke plus size bloggere som kan kle seg skikkelig og søtt, så jeg kan få inspo til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, frykteligfrustrert skrev:

Det er vel en ganske stor forskjell på å være plus size og overvektig? Man kan fint ha noen kilo for mye uten å være sykelig overvektig. Det er jo viktig å skille her. Plus size betyr ikke sykelig overevektig. Camilla Lorentzen er et godt eksempel på bra kroppspositivisme. Marta Alise er vel det jeg vil kalle en plus size blogger, som er nydelig med formene sine. 

Plus size og overvektig ligger i samme gate. Når du er plus size passer du ikke inn i de vanlige størrelsene som gjerne er fra XS til XL. Jeg kan bruke meg selv som et eksempel, jeg har aldri brukt plus size størrelser. Når jeg var sykelig overvektig var jeg en XL. Nå er jeg "bare" overvektig, og jeg er en L, men noen ganger også en XL. 

Det er ikke så mye å skille her. Overvekt er overvekt, sykelig overvekt er sykelig overvekt, for mye er for mye. Plus size er plus size, vanlige størrelser er vanlige størrelser. Klart, det er stor forskjell på ei som er 5 kg overvektig, ei som er 15 kg overvektig og ei som er 50 kg overvektig. 5 kg ekstra på kroppen gir deg ingen permanente skader i fremtiden, 15 kg ekstra på kroppen er overhodet ikke bra og 50 kg ekstra på kroppen er virkelig ille og livsfarlig. 

Camilla Lorentzen er ei bra dame. Dessverre er der folk som mistolker henne også. Mange hører det de vil høre. 

3 timer siden, Miramira95 skrev:

Fordi det er fint å se personer som seg selv og noen man kan bruke som forbilde. Ta en rekke plus size bloggere som kan kle seg skikkelig og søtt, så jeg kan få inspo til.

Personer som deg selv ser du overalt, hver eneste dag. Men du svarer fortsatt ikke på spørsmålet mitt. Så et godt forbilde innebærer å være flink å kle seg? Det er ganske relativt. Trodde et forbilde var mer enn det? Nå handler det ikke om klær, det handler om kropp, helse og sinn. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at alle bør etterstrebe et normalvektig liv. Skal man leve et normalvektig liv vil det slik jeg ser det ikke være hensiktsmessig med sykelig overvektige forbilder ettersom man umulig lever eller eter særlig sunt når man er voldsomt overvektig. De damene man ser på forsiden av glossy magasiner er så retusjerte og redigerte uavhengig av vekt, så slike bilder vil aldri kunne representere normalen uansett. Tess Holiday blir nevnt tidligere her, på flere av bildene av henne er cellulittene redigert bort. Det er innlysende at et menneske på hennes størrelse har cellulitter, mange cellulitter. Likevel velger hun å fremstille det annerledes ved å poste bilder hvor huden er glattet ut. Det er langt i fra realistisk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
3 timer siden, Mehr skrev:

Plus size og overvektig ligger i samme gate. Når du er plus size passer du ikke inn i de vanlige størrelsene som gjerne er fra XS til XL. Jeg kan bruke meg selv som et eksempel, jeg har aldri brukt plus size størrelser. Når jeg var sykelig overvektig var jeg en XL. Nå er jeg "bare" overvektig, og jeg er en L, men noen ganger også en XL. 

Det er ikke så mye å skille her. Overvekt er overvekt, sykelig overvekt er sykelig overvekt, for mye er for mye. Plus size er plus size, vanlige størrelser er vanlige størrelser. Klart, det er stor forskjell på ei som er 5 kg overvektig, ei som er 15 kg overvektig og ei som er 50 kg overvektig. 5 kg ekstra på kroppen gir deg ingen permanente skader i fremtiden, 15 kg ekstra på kroppen er overhodet ikke bra og 50 kg ekstra på kroppen er virkelig ille og livsfarlig. 

Camilla Lorentzen er ei bra dame. Dessverre er der folk som mistolker henne også. Mange hører det de vil høre. 

Personer som deg selv ser du overalt, hver eneste dag. Men du svarer fortsatt ikke på spørsmålet mitt. Så et godt forbilde innebærer å være flink å kle seg? Det er ganske relativt. Trodde et forbilde var mer enn det? Nå handler det ikke om klær, det handler om kropp, helse og sinn. 

Det kan være ganske stor forskjell å være overvektig og sykelig overvektig og plus size. Da jeg var overvektig (bmi; 28) passet jeg fortsatt inn i S i topper og M i underdeler. Det er viktig å huske på. Og 15 kg for mye kan være farligere på en kropp enn en annen. Men jeg tror det er viktig at det er representanter i XL+ kategorien som viser at man ikke må hate egen kropp enten de vil endre den eller ei. Jeg ser på de som fronter helse på alle områder, både mentalt og fysisk og som mener at det er lov å fikse den mentale delen før man tar fatt i det fysiske som forbilder. Det er jo også ofte den dårlige mentale helsen som gir tilbakefall etter vekttap.  

Endret av Plannergirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Plannergirl skrev:

Det kan være ganske stor forskjell å være overvektig og sykelig overvektig og plus size. Da jeg var overvektig (bmi; 28) passet jeg fortsatt inn i S i topper og M i underdeler. Det er viktig å huske på. Og 15 kg for mye kan være farligere på en kropp enn en annen. Men jeg tror det er viktig at det er representanter i XL+ kategorien som viser at man ikke må hate egen kropp enten de vil endre den eller ei. Jeg ser på de som fronter helse på alle områder, både mentalt og fysisk og som mener at det er lov å fikse den mentale delen før man tar fatt i det fysiske som forbilder. Det er jo også ofte den dårlige mentale helsen som gir tilbakefall etter vekttap.  

Det er viktig å huske på at folk er forskjellige, og 15 kg for mye på kroppen er farlig uansett hvem du er og hvordan du ser ut. Nå snakker vi så klart om 15 kg rent fett, og det er fett det er snakk om når vi snakker om overvekt og sykelig overvekt/fedme. 

Står ingen steder at man må hate egen kropp for å kunne fikse den. Klart man må ha det bra med seg selv for å klare å gjøre endringer ved kroppen sin. Man klarer ikke gå ned i vekt om man ser på seg selv som et udugelig fleskeberg uten vilje eller verdi. Da er det klart man spiser sorgen sin og lar være å prøve. Men så er det også ganske mange som fortsetter å spise, og gir blanke i at vekten går oppover og ender opp med å elske seg selv og den store kroppen sin, og fnyser av oss som viser til hvor farlig det er. Jada, folk flest passer på seg selv, men nå ser vi jo endeløse eksempler på folk som faktisk ikke klarer å passe på seg selv og som til slutt ender opp innad helsevesenet fordi kroppen har fått nok. 

Det skal også sies at jeg tror ikke akkurat personer som Tess Holliday bidrar til at folk ønsker å gå ned i vekt. Holder en knapp på personer som Camilla Lorentzen. Andre offentlige personer er kanskje Helene Drage, men hun er litt i gråsonen etter min mening (overdrevent utseendefokus). 

Endret av Mehr
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...