Brimi Skrevet 13. februar 2020 Forfatter #61 Del Skrevet 13. februar 2020 1 time siden, KittyNose skrev: Gratulerer med bestått teoriprøve 😃 Jeg har nylig begynt å øvelseskjøre med bonusdatter som så langt synes det er kjempegøy å få kjøre bil 🙂 Takk😀 Så gøy at hun synes det er så gøy å kjøre! Jeg var livredd fram til noen uker siden😅 Men det er jo veldig gøy å kjøre😊 Anbefaler å ta henne med på lang tur hvor hun kan bli kjent med bilen og veien, uten å måtte forholde seg så mye til andre trafikanter^^ Vi kjørte over Hardangervidda (jeg kjørte noen timer og resten kjørte samboeren min. Turen tok ca. 10 timer tilsammen). Det var gull verdt😁 Kan f.eks ta det som en tur. Kjøre til en hytte, overnatte og kjøre hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 13. februar 2020 #62 Del Skrevet 13. februar 2020 6 timer siden, Brimi skrev: Takk😀 Så gøy at hun synes det er så gøy å kjøre! Jeg var livredd fram til noen uker siden😅 Men det er jo veldig gøy å kjøre😊 Anbefaler å ta henne med på lang tur hvor hun kan bli kjent med bilen og veien, uten å måtte forholde seg så mye til andre trafikanter^^ Vi kjørte over Hardangervidda (jeg kjørte noen timer og resten kjørte samboeren min. Turen tok ca. 10 timer tilsammen). Det var gull verdt😁 Kan f.eks ta det som en tur. Kjøre til en hytte, overnatte og kjøre hjem igjen Takk for tips 🙂 Noe sånt kan vi sikkert prøve å få til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 26. april 2020 Forfatter #63 Del Skrevet 26. april 2020 Det har ikke vært så mye å fortelle fra øvelseskjøringen om dagen, men i dag skjedde det noe jeg må fortelle om. Jeg skulle kjøre ut på forkjørsveien og etter å kikket etter om det kom biler så begynte jeg å kjøre, men så kom det en bil i hundre og helvete. Jeg fikk litt panikk og tok en u-sving 🙈 Bilen kom så fort at jeg ble usikker på om jeg ville klare å komme meg på veien og opp i fart. I tillegg ble jeg usikker på hvor langt ut i veien jeg hadde kommet. Dermed tok jeg avgjørelsen, etter å ha sjekket om det kom bil i motgående fil, å ta en u-sving. Ble skvetten etter det gitt😹 Samboeren min sa at det var bra jeg ikke bremsa, for da hadde det antakeligvis smelt. Han sa også at hvis krysset hadde vært smalere, så hadde det ikke gått bra å ta en slik u-sving. Jaja, resten av kjøreturen gikk forholdsvis greit og jeg roet meg kjapt ned😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 13. mai 2020 Forfatter #64 Del Skrevet 13. mai 2020 Wohoo, nå skjer det ting! Imorgen skal jeg på glattkjøring 😁 Må si jeg gruer meg littegrann😅🙈 Men skal bli deilig å ha det overstått! Og da vil jeg være et steg nærmere lappen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 15. mai 2020 Forfatter #65 Del Skrevet 15. mai 2020 Wohoo, da er jeg på trinn 4😁 Kanskje jeg er heldig og får tatt lappen i løpet av sommeren 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 19. mai 2020 Forfatter #66 Del Skrevet 19. mai 2020 Fyttikatta, nå er det ikke lenge til førerprøven! I løpet av uka blir jeg ferdig med det obligatoriske på trinn 4😁 Spørsmålet mitt nå er om jeg skal vente noen uker før jeg tar førerprøven. Jeg kommer til å være kjempesliten etter denne uka og jeg har jo lyst til være på mitt beste på førerprøven. Nei, dette blir spennende! Hadde forespeilet å ta førerprøven nærmere jul, ikke nå😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 22. mai 2020 Forfatter #67 Del Skrevet 22. mai 2020 I dag ble jeg ferdig med trinn 4 og nå er det bare oppkjøringen igjen😁 Dog, etter å ha vært i noen skumle og litt traumatiske situasjoner har jeg bestemt meg for å vente litt med førerprøven. Kjenner jeg trenger å øve litt mer på stressende situasjoner bl.a. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 28. mai 2020 Forfatter #68 Del Skrevet 28. mai 2020 Wohoo, da har jeg fått time til oppkjøring🤭 Håper jeg klarer å beholde roen sånn at jeg kjører bra 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 3. juni 2020 Forfatter #69 Del Skrevet 3. juni 2020 I dag har jeg hatt oppkjøring. Jeg bestod ikke :/ Tror mye av det skyldtes nerver og angst, men jeg tar til meg det sensor skrev og skal jobbe iherdig med det til neste oppkjøring😁 Kjørelæreren min sa jeg ikke måtte ta "ikke bestått" som at jeg ikke kan kjøre, for det syntes han at jeg kunne. Kjørte jo så fint til trafikkstasjonen😅 Merkelig nok tok jeg det faktisk ikke så tungt å ikke bestå🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. juni 2020 #70 Del Skrevet 5. juni 2020 Neste gang klarer du det 👍 Masse lykke til ved neste oppkjøring 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 5. juni 2020 Forfatter #71 Del Skrevet 5. juni 2020 1 time siden, Catalina Culès skrev: Neste gang klarer du det 👍 Masse lykke til ved neste oppkjøring 🤗 Tusen takk🤗 Jeg håper jeg får oppkjøring her jeg bor neste gang😅 og ikke så fryktelig tidlig på dagen 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 11. august 2020 Forfatter #72 Del Skrevet 11. august 2020 Jeg bestod førerprøven i dag! Begynte å grine litt når sensor sa jeg bestod 😂 Har allerede kjør noen timer i dag🤭 Det føltes rart, men også veldig riktig. Hvis det gir mening? Trodde jeg skulle være mer nervøs på første kjøretur alene, men det gikk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 11. august 2020 #73 Del Skrevet 11. august 2020 1 minutt siden, Brimi skrev: Jeg bestod førerprøven i dag! Begynte å grine litt når sensor sa jeg bestod 😂 Har allerede kjør noen timer i dag🤭 Det føltes rart, men også veldig riktig. Hvis det gir mening? Trodde jeg skulle være mer nervøs på første kjøretur alene, men det gikk bra! Gratulerer med bestått førerprøve. 🤩🎉🏆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. august 2020 #74 Del Skrevet 11. august 2020 3 minutter siden, Brimi skrev: Jeg bestod førerprøven i dag! Begynte å grine litt når sensor sa jeg bestod 😂 Har allerede kjør noen timer i dag🤭 Det føltes rart, men også veldig riktig. Hvis det gir mening? Trodde jeg skulle være mer nervøs på første kjøretur alene, men det gikk bra! Gratulerer så mye 🎉🏆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 11. august 2020 Forfatter #75 Del Skrevet 11. august 2020 13 minutter siden, Uatskillelig skrev: Gratulerer med bestått førerprøve. 🤩🎉🏆 11 minutter siden, Catalina Culès skrev: Gratulerer så mye 🎉🏆 Tusen takk🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå