Gå til innhold

Hjelp meg med antrekk !


Gjest Xavia

Anbefalte innlegg

Gjest Xavia

Saken er den at jeg skal i 30 års dag.

I invitasjonen står det noe i retning av: Kom i det som setter deg i feststemning.

Det er en svært ungdommelig 30 åring jeg skal feire, hun er svært motebevisst, og kler seg uhyre stilig, uten å slavisk følge moten, men sette sammen det hun liker best.

Vel, saken er den at jeg er litt i villrede. :-? Dette er min første 30 årsdagsfeiring jeg skal i. Jeg har mest lyst til å stille opp i jeans, stilig topp og kule spisse og høye sko + veske + belte som passer til.

:sexy:

Er dette ok i en 30 års dag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hvorfor ikke? Om det setter deg i feststemning! Det antrekket er uansett alltid legitimt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia

Ja, det er det jeg også synes, men da jeg begynte å tenke på at dette var 30 års dag, og ikke vanlig fest, så ble jeg plutselig litt usikker. :-?

Ser ut til at det blir shopping på fredag: sko. topp, belte, veske +++ :sjarmor:

Ja, også gave da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette høres kjempeflott ut, jeg. Det er party-antrekk, og stilig og pyntet på samme tid. Go for it! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Vel' date=' saken er den at jeg er litt i villrede. :-? Dette er min første 30 årsdagsfeiring jeg skal i. Jeg har mest lyst til å stille opp i [b']jeans, stilig topp og kule spisse og høye sko + veske + belte som passer til.

:sexy:

Er dette ok i en 30 års dag??

Synes det høres kjempefint ut, jeg. Ha det morro! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...