Gå til innhold

Min kone forlanger at jeg tømmer meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min kone er ikke så veldig glad i sex

Vi har sex kun i helgene

Visst jeg skal ut alene på noe hvor det vil være andre kvinner tilstede forlanger hun jeg skal runke rett før jeg går ut døra

Hun er også veldig opptatt av at jeg tømmer meg hver dag, har jeg ikke gjort dette så beordrer hun meg til å gå på toalett for å onanere.

Hun mener at utroskap blir mindre sannsynlig visst jeg tømmes hver dag

Flere damer her inne som styrer mannens utløsninger

Hun er også opptatt av at jeg har avføring hver dag, spør hver dag om jeg har bæsjet og holder et foredrag og forlanger at jeg går på do med en gang visst jeg ikke har gjort det,

Hun prater mye om avføring, hvor ofte og hvordan den skal være osv osv

 

Anonymkode: 1503d...284

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette høres en smule merkelig ut. Eller nei, mange smuler med merkelighet! Lever dere i et BDSM-forhold? 

Anonymkode: d22a5...2dd

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har rett i sine antagelser at om du tømmer deg vil du ha mindre seksuell energi bygd opp, men i det siste har jeg tenkt at det ikke bare gjelder det seksuelle, men generell energi i hverdagen. 

Om hun vil at du skal tømme deg, så burde vel hun stille seg disponibel ved slike situasjoner. Selv hadde jeg aldri godtatt at noen forteller meg når jeg skal ha utløsning eller ikke. høres ut som en meget kontrollerende person og det er noe som du ikke vil ha. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kone målte hemoroidene mine i dag. Snart en centimeter den største sa hun. Må vannes snart. Jeg blir så glad. 

Anonymkode: b4aa0...b95

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, commeilfaut skrev:

Dette er helt normalt. De aller fleste kvinner er slik.

Nei, mange kvinner har mye rart for seg, men at dette er normalt tror jeg ikke på. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de som lurer på om TS troller eller ikke så er det slik at det er mest sannsynlig at det TS skriver er hans fantasi. Mange menn leter etter en Dominatrix de kan leve med 24/7 og da er dette drømmelivet. Bli tatt kontroll over og styrt. Mest sannsynlig vil TS ha en kvinne som har seg med andre menn mens hun holder på å styre hans orgasmer og tømminger. Kanskje får han aldri sex med henne, men han får noen bilder av og til mens hun er på hotell med en rik mann som har kone og unger hjemme. 

 

Endret av artigmedsex
et ord
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Optimo

Så koselig at dere kan snakke litt om bæsj. Kanskje hun kan vise deg litt hvordan den skal være, hun har sikkert alt under kontroll! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Luna Llena skrev:

Du kødder nå, ikke sant..? :sjokkert:

At folk enda overraskes over hvordan enkelte kvinnfolk holder på syns jeg er rart.. Er opplyst og vedtatt at mange kvinner er stein hakke sprø.🤪

Anonymkode: 95b07...c65

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min kone er ikke så veldig glad i sex

Vi har sex kun i helgene

Visst jeg skal ut alene på noe hvor det vil være andre kvinner tilstede forlanger hun jeg skal runke rett før jeg går ut døra

Hun er også veldig opptatt av at jeg tømmer meg hver dag, har jeg ikke gjort dette så beordrer hun meg til å gå på toalett for å onanere.

Hun mener at utroskap blir mindre sannsynlig visst jeg tømmes hver dag

Flere damer her inne som styrer mannens utløsninger

Hun er også opptatt av at jeg har avføring hver dag, spør hver dag om jeg har bæsjet og holder et foredrag og forlanger at jeg går på do med en gang visst jeg ikke har gjort det,

Hun prater mye om avføring, hvor ofte og hvordan den skal være osv osv

 

Anonymkode: 1503d...284

Har forsøgt og tænke det igennem det som du skriver,men det kan jo ikke være rigtig og jeg kan ikke svare eller forholde mig til det! Good luck!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

50 minutter siden, artigmedsex said:

Til de som lurer på om TS troller eller ikke så er det slik at det er mest sannsynlig at det TS skriver er hans fantasi. Mange menn leter etter en Dominatrix de kan leve med 24/7 og da er dette drømmelivet. Bli tatt kontroll over og styrt. Mest sannsynlig vil TS ha en kvinne som har seg med andre menn mens hun holder på å styre hans orgasmer og tømminger. Kanskje får han aldri sex med henne, men han får noen bilder av og til mens hun er på hotell med en rik mann som har kone og unger hjemme. 

 

Høres plausibel ut. 

Anonymkode: c8ccd...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, commeilfaut skrev:

Dette er helt normalt. De aller fleste kvinner er slik.

Bla bla bla

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det masse man ska hør før øran dett av. 

Anonymkode: 19323...b40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det masse man ska hør før øran dett av. 

Anonymkode: 19323...b40

?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...