Gå til innhold

Fvk fellesferie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg satt ned foten for noen dager siden pga eks kjæresten er så maktsyk. Hun har nå prøvd altfor lenge med å få kontroll over meg. Hvem jeg er ute å går turer med, hvem er hun som tagger meg i innlegg, om jeg har møtt en ny, ferien min prøver hun også å få delt opp så jeg ikke skal få sammenhengende 2 uker med barnet, for hun skal besøke en vennine i et annet land og da passet flyavgangene best midt i min ferie 😂 hun selv har hatt 2 uker og 4 dager ferie med barnet...

satt ned foten å sa at jeg er så lei av bli herset med  at slutter hun ikke nå så legger jeg frem hele messenger loggen så de får se hva hun vingler og hvor ufordraglig ho er mot meg. Hun har opptil flere ganger truet meg med samværet siden jeg ikke svarer på om hun som tagget meg på facebook er min nye partner. 

Eksen gikk i forsvar å skrev « jeg tror faktisk jeg skal ringe fvk, også kan du få ta med deg listen din inn å klage, bryr ikke meg»

men nå får hun plutselig ikke svar.  Tror de har fellesferie, noe jeg har vanskelig for å tro. Tror jeg må ta saken i egne hender siden hun kanskje har skjønt at hun ligger tynt an nå om alt kommer frem.

Anonymkode: 9ee1f...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville absolutt ha bestilt en time på familievernkontoret. Ta med alt av meldinger, fordi hun vil sikkert nekte.

Anonymkode: 81dce...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville absolutt ha bestilt en time på familievernkontoret. Ta med alt av meldinger, fordi hun vil sikkert nekte.

Anonymkode: 81dce...051

Jeg ringer i morgen å bestiller selv. Det blir en «krig», men jeg har snart ikke helse mer til alt styret. Det går utover jobb og privatlivet.

Anonymkode: 9ee1f...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fvk her i Trondheim har iallfall ikke ferie enda, jeg har time der på mandag ;)

Anonymkode: 75e01...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville absolutt ha bestilt en time på familievernkontoret. Ta med alt av meldinger, fordi hun vil sikkert nekte.

Anonymkode: 81dce...051

Har selv vært på fvk med eksen å de var ikke intressert i å se stygge meldinger og trusler fra barnefaren,de var kun intressert i at meg og barnefaren skulle komme frem til en løsning SAMMEN.

Anonymkode: 36e93...cc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...