Gå til innhold

Bruker du bhg selv om du har fri som lærer Nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min sønn har fått velge selv. Vi har alltid bodd slik at barnehagen har ligget inne på blokkområdet hvor vi bodde, og de gangene han svarte nei til å gå i barnehagen og vi ikke hadde planer utenfor området, endte det med at han hang utenfor gjerdet og ville leke med vennene sine som var i barnehagen. Derfor har han stort sett alltid valgt barnehagen, men vi har likevel hatt late morgener og han har blitt levert tidligst 10. Vi har til og med rukket masse overnatting i skogen før han har gått i barnehagen. Nå er han så stor at han går på AKS, og de to første årene ville han være på AKS i ferien fordi de hadde så mange kule og morsomme turer og opplegg. Da ville det vært teit av meg å nekte ham det bare fordi jeg synes han bør være hjemme når jeg har fri. Det siste året har han ikke villet være på AKS og da har han sluppet det.

Anonymkode: d77da...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er motivasjonen elendig når en ikke klarer å vaske vinduer, tørke støv, vaske gulv osv selv om barna er hjemme.

Når gjelder sykdom, maling eller oppussing så er mye av det rett og slett er umulig med småtroll så er det jo forståelig, men vanlige gjøremål bør enhver kunne klare med barn til stede, selvfølgelig tar det lenger tid men inkluderer man barna så får man det gjort. 

Nå er ikke støvtørking og gulvvask noe vi utsetter til siste uke i juni, heller da, og utgangspunktet for tråden er barnehagebruk i ferien.

Mange har jo besteforeldre de kan sende ungene til en helg de trenger å få noe større gjort, men det har ikke vi. Så da bevilger vi oss en uke i juni og et par dager i høstferien så vi kan få unna for eksempel oppussing. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...