Gå til innhold

Menn fra Rogaland mye mer opptatt av familielivet tidlig enn resten av vestlandet og østlandet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 24 år som har datet litt rundt på match og tinder. Kommer selv fra indre østlandet men bor i Buskerud og de aller fleste menn jeg har datet kommer fra Oslo, Drammen+ omegn og litt Bergen. Det har stort sett blitt med ligging og litt dating over en periode før det dør ut. Føler ikke de er helt ute etter kjæreste noe jeg er. Men så møtte jeg en fyr fra Rogaland. Han var veldig kjekk og hyggelig og vi datet to-tre ganger før han begynte snakke om samboerskapog å flytte sammen.Så jeg ble litt paff for de andre matchene mine har aldri begynt prate om sånt så tidlig. 

Nå har jeg datet tre menn fra Rogaland og de har alle begynt å snakke om samboerskap og ekteskap veldig tidlig og hva de søker i et forgold...

Er menn fra Rogaland veldig opptatt av ekteskap og barn veldig tidlig? 

Jeg vet at sørlendinger er kristne og alt det der men jeg trodde gutter fra stavanger(vet det ikke er sørlendig btw) osv var litt mer urbane? Er det ikke litt tragisk å være opptatt av familie når ma er mann og 25 år? 

Anonymkode: 856e8...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du starter med å fortelle om alle guttene som ikke er ute etter kjæreste, og at dette er kjipt, for det er du. Så avslutter du med at de som er seriøse er tragiske? Hæ? 🤯

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Boblee skrev:

Du starter med å fortelle om alle guttene som ikke er ute etter kjæreste, og at dette er kjipt, for det er du. Så avslutter du med at de som er seriøse er tragiske? Hæ? 🤯

Nei jeg vil ha en kjæreste. Men jeg vil ikke forlove meg etter to måneder 😬 det er altfor tidlig 

Anonymkode: 856e8...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne fra Stavanger, og kjenner meg ikke helt igjen... Er 31 år og singel. De som giftet seg tidlig er indeed folk som kommer fra veldig kristne miljøer. Enten har du truffet på  akkurat denne typen, eller så er det bare tilfeldig tenker jeg...

Anonymkode: 0e436...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...