Gå til innhold

Mistet følelser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg har funnet meg en helt fantastisk type, han er snill, omtenksom alt det der. Vi har kun holdt på i litt under 2 måneder og alt har gått veldig fort. Og jeg ser nå at ting er kanskje ikke så gøy som jeg trodde? 

Følelsene mine bare er ikke der lengre, og man burde vell enda ha følelser etter bare 2 måneder? 

Spørsmålet mitt er vell om dette er normalt? Jeg har tenkt på og gjøre det slutt, men han er så snill jeg har ikke samvittigheten til det. Derfor er jeg mest inntresert i å høre om det er normale følelser jeg sitter med? 

Anonymkode: 82817...6e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at følelsene går litt opp og ned, alt etter livssituasjon og annet. Hvis jeg var deg ville jeg gitt det litt mer tid hvis han ellers er en bra type

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis følelsene nettopp har dabbet av, ville jeg avventet litt, siden følelser kan gå litt opp og ned. Hvis du ikke har hatt følelser for han på «lenge», ville jeg avsluttet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ts,

Dette skjedde med meg, men jeg begynte å se litt på alt «rundt» meg istedenfor. Relasjoner, jobb, familie osv. Når jeg traff kjæresten min, så jeg veldig mye av det jeg savnet rundt meg/ble klar over en del relasjoner som jeg ikke burde bruke energi på osv. På grunn av sykdom i nær familie innså jeg plutselig også hvor sliten jeg var og hvor lei jeg var av å kaste bort energien på mennesker som ikke «ga» meg noe tilbake.

Alt dette kom i kjølvannet av at jeg traff en fantastisk mann, og følelsene dabbet av her også. Jeg tenkte det samme som deg, men når jeg begynte å ta mer hensyn til meg selv kom følelsene tilbake også, enda mer enn tidligere 🙂

Gi det litt tid (hos meg tok det en måneds tid, etter å ha kjent hverandre rundt to måneder). Jeg er veldig glad for at jeg ikke kuttet han fra livet mitt ❤️

Anonymkode: 1dd7a...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...