Gå til innhold

Det virker helt vanvittig slitsomt å være influencer


Gjest Kjærlighetsbarn98

Anbefalte innlegg

Gjest Kjærlighetsbarn98

De blir kritisert opp og ned for absolutt alt. Uansett om de hadde gjort alt riktig (riktig reklamemerking, ikke eksponering av barn, ikke for mye utlevering, ikke fokus på kropp/utseendet, ikke overdreven reklame) osv, så vil det alltid finnes noe annet folk kritiserer. Kvalitet på bilder, klær, poseringer, kosthold, aktiviteter, interiør, stemme, stil, sminke osv. Ingenting influencere gjør virker å være godt nok, da det alltid finnes noe å hakke på uansett hva personen sier, gjør eller lar være å engasjere seg i. 

Må være sykt slitsomt å «ikke kunne være» fordi alle mener noe om de hele tiden, selv når de ikke gjør noe galt eller noe som går utover andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja helt enig. Men det er jo noe de har valgt selv, de har valgt å begynne med det og de har valgt å opprettholde det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

De blir kritisert opp og ned for absolutt alt. Uansett om de hadde gjort alt riktig (riktig reklamemerking, ikke eksponering av barn, ikke for mye utlevering, ikke fokus på kropp/utseendet, ikke overdreven reklame) osv, så vil det alltid finnes noe annet folk kritiserer. Kvalitet på bilder, klær, poseringer, kosthold, aktiviteter, interiør, stemme, stil, sminke osv. Ingenting influencere gjør virker å være godt nok, da det alltid finnes noe å hakke på uansett hva personen sier, gjør eller lar være å engasjere seg i. 

Må være sykt slitsomt å «ikke kunne være» fordi alle mener noe om de hele tiden, selv når de ikke gjør noe galt eller noe som går utover andre. 

Kan du vise meg hvilken blogger som diskuteres her, som går innunder en av disse kategoriene? 

Endret av Rørleggerfrue
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rørleggerfrue skrev:

Kan du vise meg hvilken blogger som diskuteres her, som går innunder en av disse kategoriene? 

Jeg venter også i spenning!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes det går greit jeg...litt slitsomt med alle barna som hele tiden river og sliter i meg, men det er verdt det når jeg tenker på hvordan mine handlinger og ord kan påvirke og forme mine følgere. Det får det hele til å gi mening.

Og hvem er jeg og hvem er mine følgere undrer dere sikkert nå? Vel, jeg kan røpe at jeg er en av de viktigste influenserne der ute, nemlig "Pappa til 3"

😂😂😂

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Jeg venter også i spenning!

 

7 minutter siden, Rørleggerfrue skrev:

Kan du vise meg hvilken blogger som diskuteres her, som går innunder en av disse kategoriene? 

Dere er jo tydeligvis for gamle til å skjønne hva ts mener. Hun mener kritisering og hate  i form av kommentarer på blant annet blogg, Instagram og youtube. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Humanoid skrev:

Nei, jeg synes det går greit jeg...litt slitsomt med alle barna som hele tiden river og sliter i meg, men det er verdt det når jeg tenker på hvordan mine handlinger og ord kan påvirke og forme mine følgere. Det får det hele til å gi mening.

Og hvem er jeg og hvem er mine følgere undrer dere sikkert nå? Vel, jeg kan røpe at jeg er en av de viktigste influenserne der ute, nemlig "Pappa til 3"

😂😂😂

 

 

Har aldri lest noen blogg fra deg, ikke som jeg kan huske ihvertfall. Kan av og til klikke meg inn på noen linker. Men dere kaller dere influencere, jeg har ihvertfall aldri blitt påvirket av noe dere har å si. Hverken når det gjelder livet, eller annonsene dere publiserer. 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aleneomdet skrev:

 

Dere er jo tydeligvis for gamle til å skjønne hva ts mener. Hun mener kritisering og hate  i form av kommentarer på blant annet blogg, Instagram og youtube. 

Da burde hun skrive det da. 😊 Når det publiseres i rampelys, tolker jeg det som at de blir kritisert for dette her, på rampelys. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Aleneomdet skrev:

 

Dere er jo tydeligvis for gamle til å skjønne hva ts mener. Hun mener kritisering og hate  i form av kommentarer på blant annet blogg, Instagram og youtube. 

Jeg er også gammel nok til å forstå at kritikk veldig ofte er berettiget og ikke må sammenblandes med hat og hets. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det slitsomme skulle handle om å eksponere seg selv og et utvalg personer rundt seg på den måten. Jeg og andre må da tåle mye i våre jobber også🙄

Unødvendig å lytte til disse personene. Kunne de ikke bare beholdt bloggerstatusen? Hvem i alle dager ga dem navnet influenser?😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, solmåneogstjerner said:

Har aldri lest noen blogg fra deg, ikke som jeg kan huske ihvertfall. Kan av og til klikke meg inn på noen linker. Men dere kaller dere influencere, jeg har ihvertfall aldri blitt påvirket av noe dere har å si. Hverken når det gjelder livet, eller annonsene dere publiserer. 

Det var en spøk. Jeg influerer mine 3 barn, that's it...utover det har jeg fått en golden retriever til å lære seg å sitte og det er jo noe...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Humanoid skrev:

Det var en spøk. Jeg influerer mine 3 barn, that's it...utover det har jeg fått en golden retriever til å lære seg å sitte og det er jo noe...

Fint. Det er barna og hunden du skal være påvirker for  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trines matblogg er helt uten drama, utlevering av barn eller familie, ingen kroppshysteri eller oversminka selfies. Hun gjør alt rett. Tommel opp. Resten er bare søppel og fremvisning av et uvirkelig liv.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi burde sikkert være flinkere til å ha sympati for de.:fnise:

Hadde noe i duren tjukkasbloggen funket tro? :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Meezspisen

Man må tåle å bli fortalt spillereglene fordi om man har influensa. Det er ingen unnskyldning. Trenger ikke bli snurt fordi om azza lissåm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Mrs. Random Nick

For ikke å snakke om at man alltid må ta hundre bilder av seg selv hver dag, og smile på alle. Jeg hadde blitt sliten i mine smile-muskler av det. Alltid se picture-perfect ut. Alltid måtte komme seg ut for å finne på noe for å skape spennende innhold til bloggen. Jeg hadde blitt sprø. Glad det ikke er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...