Luise Skrevet 2. august 2005 Forfatter #281 Del Skrevet 2. august 2005 Ja det har vert lite solskin idag her i Danmark å masse blåsevær UFF det liker B-B absolutt ikke hon springer utt å inn på veien UFF. Var hos frisøren å fikk striper i håret mitt - ikke røde som jeg hadde tenkt, men vite så nå er jeg endda mer blond. Koset meg masse hos frisøren med den nya eleven som var båte snill å dyktik till jobba. :smilejente: :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 2. august 2005 Forfatter #282 Del Skrevet 2. august 2005 Har prøvt om jeg kunne bli supermedlem, men da jeg ikke har det rette plastikkort kan det ikke late seg gjøre, vet noen om man kan betale via bankoverførsel??? :smilejente: :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. august 2005 #283 Del Skrevet 2. august 2005 Gratulerer med å være blitt en enda blondere blondine. Er det ikke deilig med en time i frisørstolen? Godt å bli puslet litt med og enda bedre når man reiser seg og går ut fra frisøren med nytt og sprekere utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 3. august 2005 Forfatter #284 Del Skrevet 3. august 2005 :-D Jo takk, søte venninnen mi, etter 3 timer i frisørstolen er man ett nytt menneske å syns man kan klare ALT (jeg var model for en ny elev). :-D Jeg sparte nog 300 kr. vet å vere modell, tror jeg. :smilejente: :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 3. august 2005 Forfatter #285 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Det har sånn set vert en veldi bra dag till nå, har vert i naboby å shoppe lite å ellers koset meg med ett par venninner. Fått PM om B-B så jeg ble overraska (håper bildet henger ved, Anine.) :grine2: :smilejente: :smilejente: Endret 3. august 2005 av blondinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 4. august 2005 Forfatter #286 Del Skrevet 4. august 2005 Utmerka dag hvor jeg ble glad i att B-B ikke er en åpen kjøretøy, kom veldi mye regn å hagl mens jeg var ute i hende. Er det fleire som kunne tenke seg å se B-B da smiter du bare en e-post till meg. :smilejente: :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 4. august 2005 Forfatter #287 Del Skrevet 4. august 2005 Denna dagbok vill bli stengt av, se etter B-B å Blondinen, der jeg skriver på ettertida. :smilejente: :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg