AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #1 Del Skrevet 22. juni 2019 Blir du irritert? Noen steder har de egne plasser for motorsykler. Anonymkode: 4676b...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 22. juni 2019 #2 Del Skrevet 22. juni 2019 Hvorfor skulle jeg bli irritert over det? Motorsyklister har vel lov til å stå på de samme plassene som biler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 22. juni 2019 #3 Del Skrevet 22. juni 2019 Nei, det blir for dumt å være irritert over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #4 Del Skrevet 22. juni 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir du irritert? Noen steder har de egne plasser for motorsykler. Anonymkode: 4676b...8e9 Så lenge de ikke parkerer en bil i tillegg på en saml parkeringsluke, bryr jeg meg ikke. Men når folk parkerer både to og firhjulingen på samme plassen blir jeg sur, fordi vi andre må snirkle oss frem for å komme forbi i trange garasjer eller parkeringsplasser. Så slutt med ulovlig parkering av tohjulingene! Anonymkode: 083cd...1c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå