Gå til innhold

Får ikke til å gråte lenger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke om denne er plassert riktig... 

Har alltid vært en person som tar til tårene lett. Uavhengig om jeg leser bursdagskort eller er sint eller lei meg. For ett år siden ble jeg dumpa av kjæresten min. Det kom brått på og føltes ganske brutalt. Ett halvt år før dette fikk jeg vite at han hadde vært utro. På denne tiden var jeg ekstremt såra og gråt mye. 

To uker etter bruddet møtte jeg en ny mann. Var egentlig bare ment som en rebound, men det ble til noe mer. Følelsene etter dette har vært som en berg og dalbane. Han gjør meg til verdens lykkeligste men også så lei meg og usikker. Jeg føler jeg sitter med ett konstant stress i kroppen som jeg ikke får ut. Jeg har egentlig bestemt meg for å avslutte det med denne fyren da jeg føler han drar meg mer ned enn opp. Det gjør så vondt hver gang jeg tenker på at jeg må dumpe han og jeg føler jeg trenger å gråte hele tiden men jeg får ingenting ut. Jeg kan også legge til at i løpet av denne tiden med denne mannen så har jeg slitt veldig med å sette ord på følelsene. Jeg klarer ikke å åpne meg opp for han eller fortelle han hva jeg føler. Jeg har gått rundt med et panser helt siden det ble slutt med eksen. 

Hvorfor har jeg plutselig blitt sånn? Jeg føler selv at jeg tok bruddet ganske lett, men jeg lurer på om det ligger noe i underbevisstheten som jeg ikke får tak på... Jeg har alltid vært åpen om følelser og aldri hatt problemer med å gråte så det skremmer meg at jeg plutselig har blitt slik som dette... 

Anonymkode: bb597...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan legge til at jeg også sliter med å trøste andre personer samt at når feks denne mannen sier han er glad i meg så responderer jeg med et smil i stedet for å si at jeg er glad i han tilbake.  

Jobber i et omsorgsyrke og sliter ikke med å vise omsorg eller trøste på jobb verken til barn eller eldre... 

 

TS

Anonymkode: bb597...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

To uker etter bruddet møtte jeg en ny mann. Var egentlig bare ment som en rebound

 

6 minutter siden, AnonymBruker said:

når feks denne mannen sier han er glad i meg så responderer jeg med et smil i stedet for å si at jeg er glad i han tilbake.  

Huff så ekkel du er... 

Anonymkode: a6074...41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Huff så ekkel du er... 

Anonymkode: a6074...41d

Hvorfor?

Anonymkode: bb597...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens du er et snev apatisk pga alt som har skjedd. Det går seg sikkert til med tiden. Er det et problem for deg, bør du oppsøke psykolog, samtaleterapeut o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...