Gå til innhold

Kjekke menn og "thai-damer"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger å avlive myten om at "thai-damer" må ta til takke med de nordmennene som ingen andre vil ha, så: Har dere sett/vet dere om et slikt par der mannen er relativt jevnaldrende med damen, kjekk og ellers tiltalende?

Anonymkode: 59bb1...0b1

Naboen min er helt sinnsykt kjekk. Altaå da snakker vi james bond kjekk. Alle nabodamene her flørter med han selv om de er gift og vet om flere som har orøvd å ha sex med han men fått avslag.

Han hentet en thaidame for 3 år siden og de er gift. Hun er helt vanlig i utseende. Men hun gjør alt av husarbeid hører jeg. Dette hadde nok ikke en norsk kvinne giddet. Hun thaidamen er en lydig husmor vistnok

Anonymkode: 7d31f...48e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Naboen min er helt sinnsykt kjekk. Altaå da snakker vi james bond kjekk. Alle nabodamene her flørter med han selv om de er gift og vet om flere som har orøvd å ha sex med han men fått avslag.

Han hentet en thaidame for 3 år siden og de er gift. Hun er helt vanlig i utseende. Men hun gjør alt av husarbeid hører jeg. Dette hadde nok ikke en norsk kvinne giddet. Hun thaidamen er en lydig husmor vistnok

Anonymkode: 7d31f...48e

Ja,  mange mannfolk vil ha slaver. Sex og husarbeid.. 

Anonymkode: 2362d...e70

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har en bekjent som i 35-årsalderen importere ei dame fra Filippenene. Han ser helt vanlig ut, har god jobb og lønn, mange kamerater, er snill og grei, men også utrolig tafatt og konfliktsky. Importkona er ganske misfornøyd over dette. Han ønsket seg bare en som kunne lage mat og ha sex med. Det har han fått. I tillegg til utrolig mange krangler. 

Anonymkode: 534c8...373

Hvorfor nevner du lønn først? Som om det har noe å si om han er attraktiv

Så jevla funny dere kvinner sier menn er overfladiske. Du beviser jo noe helt annet😂😂👎

Anonymkode: 7d31f...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Naboen min er helt sinnsykt kjekk. Altaå da snakker vi james bond kjekk. Alle nabodamene her flørter med han selv om de er gift og vet om flere som har orøvd å ha sex med han men fått avslag.

Han hentet en thaidame for 3 år siden og de er gift. Hun er helt vanlig i utseende. Men hun gjør alt av husarbeid hører jeg. Dette hadde nok ikke en norsk kvinne giddet. Hun thaidamen er en lydig husmor vistnok

Anonymkode: 7d31f...48e

Nei, ingen kvinner med respekt for seg selv blir sammen med en mann for å være hushjelpen hans. De stakkars damene fra Thailand er jo oppdratt sånn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har kun sett en 75-åring med en ung (ca 20 år) kvinne fra Thailand.

Anonymkode: 62bd1...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om en veldig kjekk og velrenommert lege som har en jevnaldrende thailandsk kone. Absolutt ingenting i veien med han. Mulig han liker å komme hjem til middag på bordet men han er overhodet ingen mannssjåvinist.

Anonymkode: b6cb3...258

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner en veldig kjekk mann som er gift med ei som er adoptert fra Thailand, men ingen som har hentet seg dame der nede. De sistnevnte er enten gamle, ikke spesielt kjekke eller sosialt utfordret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om et par dophoder som var kjekk én gang i tiden, som kom hjem fra "evig ferie" i Thailand med baggasje. Men vel: de er menn med store rusproblemer. (Ingen av de damene er pene i det hele tatt: så for all del, kanskje det er "ekte" kjærlighet. 

Anonymkode: e4ed1...617

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at noen skal være kjekk, må de også ha god moral. Så det diskvalifiserer vel de fleste.

Anonymkode: d0648...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til to slike par, som i alle fall utad virker som gode forhold med nokså jevnbyrdige partnere.

Anonymkode: b3312...81a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner noen kjekke menn som er kjæreste med Thai damer. Men det er ikke de sammen mennene som hjalp de og barna med å komme til Norge. De mennene er gamle og dumpet med en betydelig slankere lommebok. Faren til en venninne bestemte seg for å skille seg før hun hadde fått oppholdstillatelse og kunne få gjenforening med barna, da måtte han betale 60.000kr til faren hennes for kontraktbrudd. Han hadde lovet da de ble gift at de skulle forbli gift i minimum 5 år, men dama viste seg å være spinnvill. 

Anonymkode: 68242...d97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok endel grums i disse forholdene om man begynner å grave. Slike forhold oppstår ikke uten at det er noe alvorlig galt i utgangspunktet.

Anonymkode: d0648...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun ble oppvokst i Norge, men det tenker ikke rasistene på når de ser dem sammen.

Anonymkode: e0dd3...a5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, stan skrev:

Så dere i tråden mener at damer fra Thailand er annenrangs? 

Nope. Bare visse menn med asiatiske damer. Har lest så mye syke ting. Man ser ikke det samme når det omvendt, f.eks hvite kvinner og asiatiske menn. Det er mindre ''toxic'' på en måte. Såklart finnes det unntak. Men hvis man snakker generelt, så er det gjerne slik som man leser ovenfor i den linken.

Anonymkode: 4000d...3ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med meg som er adoptert fra Korea da? Det kan jo ikke dere vite, med mindre dere snakker med meg. Hvordan kan dere vite at menn har hentet seg en kone, kun fordi hun er asiatisk? 

Anonymkode: 76d45...abc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2019 den 10.15, AnonymBruker skrev:

Ja, har en bekjent som i 35-årsalderen importere ei dame fra Filippenene. Han ser helt vanlig ut, har god jobb og lønn, mange kamerater, er snill og grei, men også utrolig tafatt og konfliktsky. Importkona er ganske misfornøyd over dette. Han ønsket seg bare en som kunne lage mat og ha sex med. Det har han fått. I tillegg til utrolig mange krangler. 

Anonymkode: 534c8...373

Ja, det er stor forskjell på thai-damer og fillipiner-damer.  Fillipinene er et katolsk og verdikonservativt land.  De har et helt annet syn på dette med ære, moral og ekteskap.

Thai-damene er mye mer vidløftige og ustabile. " Thi-hi ... jai pole med Jens først, og så Vidar.... Thi.hi "

Anonymkode: 3c00f...8cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2019 den 10.56, AnonymBruker skrev:

Jeg har bodd en del år i den delen av verden. Slike par er normalen, ikke unntaket. Vet om MINST 50 slike par hvor mannen er ung og kjekk, og hvor kvinnen kommer fra velstående familier.

Anonymkode: 81b1c...2f5

Ikke ljug, feite gamlinger ingen vil ha tar en thai.

Anonymkode: 206ea...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man hører jo som oftest om noen snakker flytende norsk eller ikke.

Anonymkode: 4000d...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...