Gå til innhold

Kjekke menn og "thai-damer"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger å avlive myten om at "thai-damer" må ta til takke med de nordmennene som ingen andre vil ha, så: Har dere sett/vet dere om et slikt par der mannen er relativt jevnaldrende med damen, kjekk og ellers tiltalende?

Anonymkode: 59bb1...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Men selv om mannen i dette tilfellet er en skikkelig kjekkas og ikke har problemer med å finne norske dame,så sliter han med andre ting. Er stadig i konflikt med annen familie,venner, arbeidsgivere osv, selvsentrert og til tider voldelig( fysisk og psykisk).  

Anonymkode: c84d7...f0a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent er kjempe kjekk og har aldri hatt noen problemer med å få seg damer. Inntil han spilte bort alle pengene sine og bor i hybel hos sin mor på 5 året, nå fått seg thaidame. En annen kjempe kjekk fyr som mange/de fleste damer ser 2 ganger på, men vi kommer fra lite sted og han banker damene sine og alle vet det, så nå er det thaidame der også. Stakkars damer sier jeg bare. Og ofte en grunn for at kjekke norske velger thaidamer.

Anonymkode: edc85...79d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er stadig i konflikt med annen familie,venner, arbeidsgivere osv, selvsentrert og til tider voldelig( fysisk og psykisk).  

Anonymkode: c84d7...f0a

Ikke noe stort catch, altså, og definitivt ikke det jeg mener er særlig "tiltalende".

Anonymkode: 59bb1...0b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Jeg kjenner til en kjekkas som er sammen med en thaidame, og jeg skjønner faen ikke hva han gjør med henne! Ikke bare er han mye penere, men hun er også voldelig og behandler ham som dritt. 

Anonymkode: 00659...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sett en attraktiv mann med thai-kone, dessverre.

Anonymkode: 85764...d3a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet om flere ja, men kjenner ikke personlig.

hvorfor er det så viktig med kjekk, er det ikke viktigere at man er snill, omsorgsfull og har livet på stell ellers? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har en bekjent som i 35-årsalderen importere ei dame fra Filippenene. Han ser helt vanlig ut, har god jobb og lønn, mange kamerater, er snill og grei, men også utrolig tafatt og konfliktsky. Importkona er ganske misfornøyd over dette. Han ønsket seg bare en som kunne lage mat og ha sex med. Det har han fått. I tillegg til utrolig mange krangler. 

Anonymkode: 534c8...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skiftenøkkel skrev:

vet om flere ja, men kjenner ikke personlig.

hvorfor er det så viktig med kjekk, er det ikke viktigere at man er snill, omsorgsfull og har livet på stell ellers? 

Selvsagt. Derav "ellers tiltalende" i hovedinnlegget.

Anonymkode: 59bb1...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så mange bitre damer som er besatt av at menn er sammen med Thailandske damer... Get over it

Anonymkode: b4b0c...b8b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet om en men de møttes her da. Så det. Blir  liksom noe annet da hun jobbet i Norge. 

Anonymkode: 37842...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner til 4 par med kjekke og velutdannede menn som er gift med asiatiske kvinner.  Kvinnene er også ressurssterke og har utdannelse. 

Endret av tirben
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet om en veldig pen og velutdannet mann som har en kristen filipiner dame. Og har også sett på butikk sentere pene menn med Asia damer. 

Anonymkode: 2ba15...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner en som har importdame nummer 2 fra Filippinene. Første stakk av så fort hun hadde vært gift med han i 3 år. Nå kan hun bo her i landet ril evig tid. Blir spennende å se hvor lenge kone 2 blir i ekteskapet.

Jeg jobbet i flyselskap for mange år siden og en dritkald vinterdag skulle jeg jobbe på innsjekk. Da kom en mann i sikkert sent 60/beg 70 årene sammen med ei thaidame i begynnelsen av 20 årene. Den dama sto i høyhælte sko og miniskjørt og en kjempediger dunjakke som var den gubben sin. Hun holdt jo på å fryse kvekk i hjel. Jeg syns det var skikkelig ekkelt for jeg nekter å tru hun elsket den gubben. Ikke for det, den gubben sto nesten og siklet når han så på denne dama 🤮

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodd en del år i den delen av verden. Slike par er normalen, ikke unntaket. Vet om MINST 50 slike par hvor mannen er ung og kjekk, og hvor kvinnen kommer fra velstående familier.

Anonymkode: 81b1c...2f5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...