Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva er galt med oss høye jenter?

Anonymkode: 8c7e9...129

Jeg foretrekker høyde ca 155-165 cm. Men ikke bare høyde, øst-asiatere er også smalere og slankere. 

Anonymkode: f2bc6...688

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo helt sykt rasist, kvinne!

Dersom du kan du se på personer hva slags utdanning og bakgrunn de har, så synes jeg du skal ringe Guiness rekordbok med en eneste gang! (og man trenger forresten utdannelse for å jobbe på sykehjem.)

Anonymkode: 5f424...3cb

Nei. Hjelpepleiere er fortsatt helt vanlig. 

Anonymkode: a20b9...89f

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei. Hjelpepleiere er fortsatt helt vanlig. 

Hjelpepleier er en fagutdannelse. 

Anonymkode: 4a70e...c9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Damene kan komme hvor som helst fra Asia eller Øst Europa, men utfordringen min er like fullt: 

Jeg tar ikke i en mann som har vært gift med thai. Ikke fordi det er no feil med thai-damene (eller andre i regionene rundt), men mannfolkene deres. Valget (og erfaringene jeg har gjort meg) sier alt om verdiene til disse mennene. 

Stakkars thai-damer som skal slite med bunnslammet. 

Anonymkode: 5f8a7...77f

Du er ikke hakket bedre enn de du forakter. Skam deg.

Anonymkode: 6b2f1...6ee

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hjelpepleier er en fagutdannelse. 

Anonymkode: 4a70e...c9b

Unnskyld. Mente pleieassistent.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg foretrekker høyde ca 155-165 cm. Men ikke bare høyde, øst-asiatere er også smalere og slankere. 

Anonymkode: f2bc6...688

Ok, men hvorfor er det feil med høye jenter? Har sett mange menn her inne skrive det for så å gå og være sinna  på jenter som ikke liker lave menn, ser ikke logikken?

Anonymkode: 8c7e9...129

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Det er fordommer alle veier her og de stemmer i noen tilfeller og i noen tilfeller. Det er helt sikkert mange velfungerende par med nordmenn og thaidamer, samtidig er det mange av disse om bare bunner i at hun får penger og han får seg hushjelp og hore. Vi norske damer har ikke overraskende fordommer når vi hele tiden ser eldre, norske menn med thaidamer som er i tyveårene. De norske mennene som drar til Thailand for å få seg dame har også mange fordommer om at thaidamer er lydige, underdanige og lette å ha seg med. Tenk hvis det reiste tusenvis av utlendinger til Norge hvert år kun med det mål å ligge med norske jenter og ta ei med seg hjem som hushjelp og sexslave.

Skrevet
På 20.6.2019 den 21.59, AnonymBruker skrev:

Damene kan komme hvor som helst fra Asia eller Øst Europa, men utfordringen min er like fullt: 

Jeg tar ikke i en mann som har vært gift med thai. Ikke fordi det er no feil med thai-damene (eller andre i regionene rundt), men mannfolkene deres. Valget (og erfaringene jeg har gjort meg) sier alt om verdiene til disse mennene. 

Stakkars thai-damer som skal slite med bunnslammet. 

Anonymkode: 5f8a7...77f

I skammekroken med deg. Fysjameg for et udyr

Anonymkode: 4bbc9...e7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...