Gå til innhold

Menn og "thai damer"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Damene kan komme hvor som helst fra Asia eller Øst Europa, men utfordringen min er like fullt: 

Jeg tar ikke i en mann som har vært gift med thai. Ikke fordi det er no feil med thai-damene (eller andre i regionene rundt), men mannfolkene deres. Valget (og erfaringene jeg har gjort meg) sier alt om verdiene til disse mennene. 

Stakkars thai-damer som skal slite med bunnslammet. 

 

Anonymkode: 5f8a7...77f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke så synd på dem i de fleste tilfeller... spesielt ikke hvis han er skilt. Da er det garantert hun som har skilt seg 😅

Anonymkode: 94402...01b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damene kan komme hvor som helst fra Asia eller Øst Europa, men utfordringen min er like fullt: 

Jeg tar ikke i en mann som har vært gift med thai. Ikke fordi det er no feil med thai-damene (eller andre i regionene rundt), men mannfolkene deres. Valget (og erfaringene jeg har gjort meg) sier alt om verdiene til disse mennene. 

Stakkars thai-damer som skal slite med bunnslammet. 

 

Anonymkode: 5f8a7...77f

Nå velger jo damene det selv da

Anonymkode: fb9a8...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet. Alle har sine preferanser. Noen liker kvinner fra Asia, andre liker ikke det. Og noen liker ikke menn som har vært gift med thaikvinner, men man trenger jo ikke å kalle folk bunnslam for det.

Anonymkode: 7d8d2...2df

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AlkoMann skrev:

Skal jeg ta deg når du har ligget med mange muslimer ?

Nei takk. Det svaret har du sikkert hørt før. 

Anonymkode: 5f8a7...77f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ene eksen min er gift med ei helt nydelig thaidame på tiende året nå. Han er av den gode eksen min. Har orden på det meste, og han har ikke akkurat manglet interesse fra norske damer altså. Han er en helt ok fyr som behandler dama bra han. Lett å få fordommer men ha et litt mer åpent sinn er ikke så dumt! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå velger jo damene det selv da

Anonymkode: fb9a8...f6b

Jo, men de vet jo ikke bedre. Stakkars kvinner. Hvordan skal de vite at de blir sittende med en feit fyr på uføretrygd som sitter å spiller playstation hele natten og knapt nok bidrar til inntekt. 

Anonymkode: 5f8a7...77f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei takk. Det svaret har du sikkert hørt før. 

Anonymkode: 5f8a7...77f

Muslimske menn er absolutt ikke upopulære blant unge damer i Oslo. De er nærmest hotte .Antageligvis fordi de har den dominante stilen norske kvinner har oppdratt norske menn til å ikke ha .

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men de vet jo ikke bedre. Stakkars kvinner. Hvordan skal de vite at de blir sittende med en feit fyr på uføretrygd som sitter å spiller playstation hele natten og knapt nok bidrar til inntekt. 

Anonymkode: 5f8a7...77f

Det er din erfaring. Makan. Så mye dritt noen kan lire av seg. Se deg i speilet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AlkoMann skrev:

Muslimske menn er absolutt ikke upopulære blant unge damer i Oslo. De er nærmest hotte .Antageligvis fordi de har den dominante stilen norske kvinner har oppdratt norske menn til å ikke ha .

Hva med å lage din egen tråd, triste, forurettede mann. 

Anonymkode: 5f8a7...77f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva med å lage din egen tråd, triste, forurettede mann. 

Anonymkode: 5f8a7...77f

Koza -daj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AlkoMann said:

Muslimske menn er absolutt ikke upopulære blant unge damer i Oslo. De er nærmest hotte .Antageligvis fordi de har den dominante stilen norske kvinner har oppdratt norske menn til å ikke ha .

Nei takk, ass. Nå er ikke jeg lenger en ung dame, men jeg har aldri falt for sånne menn. Er i fra en sånn kultur selv, og kunne ikke komme meg bort fra det fort nok. Nei, takke meg til en sensitiv kunstnersjel istedet (ikke a la Ari Behn, da!). Jeg syns synd på damer som faller for primitive menn og som, mest sannsynlig, kommer til å behandle de som dritt.

Anonymkode: 56226...4ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AlkoMann skrev:

Koza -daj

Du skjønner hvorfor du ikke får ei bra dame som tjener sine egne penger, ikke sant? 

Ta dem inn, forsørg dem og sørg for at de ikke kan forlate patetiske deg. 

Anonymkode: 5f8a7...77f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg litt enig med deg ts.

Anonymkode: 3f412...b7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei takk, ass. Nå er ikke jeg lenger en ung dame, men jeg har aldri falt for sånne menn. Er i fra en sånn kultur selv, og kunne ikke komme meg bort fra det fort nok. Nei, takke meg til en sensitiv kunstnersjel istedet (ikke a la Ari Behn, da!). Jeg syns synd på damer som faller for primitive menn og som, mest sannsynlig, kommer til å behandle de som dritt.

Anonymkode: 56226...4ee

Jeg bor i Oslo og ser hvem som leier på hverandre. Jeg mener det er en tendens. Man ser aldri en dame med hijab leie på en arisk norsk gutt for å gjøre opp et regnskap for deg. Jeg tror dominanse tenner unge norske kvinner. Eller la oss si det å få lov til å være kvinnen i et forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skjønner hvorfor du ikke får ei bra dame som tjener sine egne penger, ikke sant? 

Ta dem inn, forsørg dem og sørg for at de ikke kan forlate patetiske deg. 

Anonymkode: 5f8a7...77f

Jeg mente at du skulle fortsette å kose. Gjerne med en  skjeggemann slik som dine medsøstre .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damene kan komme hvor som helst fra Asia eller Øst Europa, men utfordringen min er like fullt: 

Jeg tar ikke i en mann som har vært gift med thai. Ikke fordi det er no feil med thai-damene (eller andre i regionene rundt), men mannfolkene deres. Valget (og erfaringene jeg har gjort meg) sier alt om verdiene til disse mennene. 

Stakkars thai-damer som skal slite med bunnslammet. 

 

Anonymkode: 5f8a7...77f

Men nå vil ingen norske menn ta i en skitten slingrefitte heller, så da er vel dette ingen problemstilling for deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damene kan komme hvor som helst fra Asia eller Øst Europa, men utfordringen min er like fullt: 

Jeg tar ikke i en mann som har vært gift med thai. Ikke fordi det er no feil med thai-damene (eller andre i regionene rundt), men mannfolkene deres. Valget (og erfaringene jeg har gjort meg) sier alt om verdiene til disse mennene. 

Stakkars thai-damer som skal slite med bunnslammet. 

 

Anonymkode: 5f8a7...77f

Dette var da fordomsfullt.  Det går da an å danne forhold på tvers av landegrenser, uansett hvor mannen eller damen kommer fra.

Går ut ifra at du mener gamle menn som finne unge thai damer.  Da er det alderen og ikke hvor damen kommer fra som er problemet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AlkoMann said:

Jeg bor i Oslo og ser hvem som leier på hverandre. Jeg mener det er en tendens. Man ser aldri en dame med hijab leie på en arisk norsk gutt for å gjøre opp et regnskap for deg. Jeg tror dominanse tenner unge norske kvinner. Eller la oss si det å få lov til å være kvinnen i et forhold.

Hva betyr det å få lov til å "være kvinnen i et forhold" når hverdagen og barna kommer, og dominante kjæresten er borte og ikke bidrar en dritt hjemme, kanskje ikke med penger engang? Det er den virkeligheten mange naive norske damer våkner opp til når de faller for teite floskler fra "sånne menn". 
 

En dame med hijab er kanskje så opptatt av islam at det er utenkelig for henne å være sammen med en ikke-muslim? Sånn ellers ser jeg (jeg bor også i Oslo) alle verdens kombinasjoner i parforhold. Og akkurat det er veldig søtt og oppløftende da. Selvom jeg syns synd på teite naive norske damer som faller for overdrevne komplimenter fra barske manne-menn fra primitive kulturer. 

Anonymkode: 56226...4ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...