Gå til innhold

Menn og "thai damer"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 timer siden, AlkoMann skrev:

Islam er fremtidens Norge. Det norske folket ønsker denne utviklingen . Ikke minst kvinner. Like it or not ! 

Hvor har du dette fra?  Dette er da bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damene kan komme hvor som helst fra Asia eller Øst Europa, men utfordringen min er like fullt: 

Jeg tar ikke i en mann som har vært gift med thai. Ikke fordi det er no feil med thai-damene (eller andre i regionene rundt), men mannfolkene deres. Valget (og erfaringene jeg har gjort meg) sier alt om verdiene til disse mennene. 

Stakkars thai-damer som skal slite med bunnslammet. 

Anonymkode: 5f8a7...77f

Dette innlegget oser (som vanlig på KG) av fordommer og rasisme. Man kan ikke alltid velge hvem man blir forelsket i.

Jeg har ikke noe som helst imot norske damer og kunne sikkert skaffet meg en ny norske kjæreste, men jeg reiser mye så det er ofte lettere for meg å komme i kontakt med nye mennesker i utlandet. Tilfeldighetene skulle ha det til at jeg møtte ei (fantastisk flott) dame fra Midt-Østen. Hun er forøvrig lege, høyt utdannet og tjener sannsynligvis mer enn meg. Hadde tidligere et langvarig forhold med ei fra Filipinene, ingeniør med god jobb og ting på stell.

Hva sier dette om mine verdier?

Hva verdier og bunnslam angår tror jeg kanskje du skal ta en titt i speilet. Jeg hadde ikke vært villig til å ta i deg og dine holdninger heller.

Anonymkode: 96275...0bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Damene kan komme hvor som helst fra Asia eller Øst Europa, men utfordringen min er like fullt: 

Jeg tar ikke i en mann som har vært gift med thai. Ikke fordi det er no feil med thai-damene (eller andre i regionene rundt), men mannfolkene deres. Valget (og erfaringene jeg har gjort meg) sier alt om verdiene til disse mennene. 

Stakkars thai-damer som skal slite med bunnslammet. 

 

Anonymkode: 5f8a7...77f

hvilke verdier sikter du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prostitusjon forkledd som «forhold».. Disse mennene (de fleste) kjøper seg dame. Skjønner jo damene som vil til Norge istedenfor å leve i fattige kår, der prostitusjon er levebrødet for mange. Men de gamle grisene som prøver å innbille noen at det er kjærlighet inne i bildet..hvem tror de at de lurer? Ofte når man ser et slikt par, kommer ei nett lita thaidame med et takras av en gubbe på slep. 

Anonymkode: 16c8f...017

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, de vil nok ikke ta i deg heller.

Anonymkode: 3356f...0b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva får deg til å skrive slike ting til folk? Du beviser jo bare at du ikke er en god og snill mann.

Det var et svar til en ondskapsfull, dømmende og rasistisk trådstarter. Slike kvinner fortjener ikke svar pakket inn i bomull. 
Men det er jo gjerne slik at desto mer dritt de er i stand til å spre om andre, jo mer ømskinnede og lettkrenkelige er de.

Anonymkode: 33d89...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prostitusjon forkledd som «forhold».. Disse mennene (de fleste) kjøper seg dame. Skjønner jo damene som vil til Norge istedenfor å leve i fattige kår, der prostitusjon er levebrødet for mange. Men de gamle grisene som prøver å innbille noen at det er kjærlighet inne i bildet..hvem tror de at de lurer? Ofte når man ser et slikt par, kommer ei nett lita thaidame med et takras av en gubbe på slep. 

Anonymkode: 16c8f...017

Det finnes, men det kommer nå "rare par" i andre varianter også.  Dresskledde menn i sportsbil på 45+ med golddigger bimbos på knapt 20 på slep.  Nyskilte damer på ca. 50 som forsøker å kle og sminke seg som en tenåringsjente, med en flau og usikker ungsau på halve hennes alder.   Nei, det er nok litt forskjellig forkledd som "kjærlighet" i dagens samfunn.

Anonymkode: ac8ff...149

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Det er de så absolutt ikke. Gå på bar på Grønland og der sitter de med disse gamle gubbene sine. Hvis de i det hele tatt får seg jobb er det på sykehjem eller på butikk.

Anonymkode: 8c7e9...129

Du er jo helt sykt rasist, kvinne!

Dersom du kan du se på personer hva slags utdanning og bakgrunn de har, så synes jeg du skal ringe Guiness rekordbok med en eneste gang! (og man trenger forresten utdannelse for å jobbe på sykehjem.)

Anonymkode: 5f424...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AlkoMann said:

Jeg bor i Oslo og ser hvem som leier på hverandre. Jeg mener det er en tendens. Man ser aldri en dame med hijab leie på en arisk norsk gutt for å gjøre opp et regnskap for deg. Jeg tror dominanse tenner unge norske kvinner. Eller la oss si det å få lov til å være kvinnen i et forhold.

Kvinner med hijab er jo stort sett såpass inni det muslimske miljøet (les: hjernevasket) at de faktisk ikke har muligheten til å være sammen med norske menn, stort sett. Hvorfor skal de velge å bli sammen med en arisk mann, når de ikke bare risikerer å bli utstøtt, men å bli drept? For det er sånn muslimske kretser fungerer. Drap, trusler og utestengelse.

Anonymkode: f2bc6...688

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tru at hvite kvinner er alle menns naturlige førstevalg, og at det bare er de som ikke har sjangs her hjemme som forelsker seg i kvinner fra utlandet er toppen av narsisisme.

Norske kvinner: dere er IKKE guds gave til mannen. Legg fra dere den tanken med en eneste gang. For en direkte kvalm tankegang.

En hver mann som hadde påstått det samme hadde blitt hudflettet her på forumet. Er dere virkelig blinde for denne dobbeltmoralismen?

Anonymkode: 5f424...3cb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å tru at hvite kvinner er alle menns naturlige førstevalg, og at det bare er de som ikke har sjangs her hjemme som forelsker seg i kvinner fra utlandet er toppen av narsisisme.

Norske kvinner: dere er IKKE guds gave til mannen. Legg fra dere den tanken med en eneste gang. For en direkte kvalm tankegang.

En hver mann som hadde påstått det samme hadde blitt hudflettet her på forumet. Er dere virkelig blinde for denne dobbeltmoralismen?

Anonymkode: 5f424...3cb

Handler ikke om å være ''gudsgave'' men en skulle jo tro at de fleste foretrakk noen der de kommer fra selv.  Det er ihvertfall det som har vært mest vanlig opp igjennom tidene. Men samma det! Det er jo tydeligivis rastistiks å foretrekke sine egne i dagens samfunn, lol. Men det er helt greit for de som kommer fra muslimske land og foretrekke bare muslimer.

Og hvorfor tror du at alle hvite kvinner tror det? Virker jo som alle hater hvite kvinner. Kaller oss feite og dumme feminister, makan!

Anonymkode: 48b30...395

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Handler ikke om å være ''gudsgave'' men en skulle jo tro at de fleste foretrakk noen der de kommer fra selv.  Det er ihvertfall det som har vært mest vanlig opp igjennom tidene. Men samma det! Det er jo tydeligivis rastistiks å foretrekke sine egne i dagens samfunn, lol. Men det er helt greit for de som kommer fra muslimske land og foretrekke bare muslimer.

Og hvorfor tror du at alle hvite kvinner tror det? Virker jo som alle hater hvite kvinner. Kaller oss feite og dumme feminister, makan!

Anonymkode: 48b30...395

Tja, hvorfor det? Jeg synes hvite kvinner er greie jeg, men hvis jeg kan velge så blir det en fra Korea eller Japan. Jeg synes de ofte ser best ut og er mindre i størrelsen. Personlighet og kultur har jo både positive og negative sider, men synes de stort sett er bedre enn vestlige damer. Det må da være lov.

Anonymkode: f2bc6...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damene kan komme hvor som helst fra Asia eller Øst Europa, men utfordringen min er like fullt: 

Jeg tar ikke i en mann som har vært gift med thai. Ikke fordi det er no feil med thai-damene (eller andre i regionene rundt), men mannfolkene deres. Valget (og erfaringene jeg har gjort meg) sier alt om verdiene til disse mennene. 

Stakkars thai-damer som skal slite med bunnslammet. 

 

Anonymkode: 5f8a7...77f

Min kjære er fra Øst - Europa  :)   og verdigrunnlaget mitt er nedfelt i Kardemommeloven.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tja, hvorfor det? Jeg synes hvite kvinner er greie jeg, men hvis jeg kan velge så blir det en fra Korea eller Japan. Jeg synes de ofte ser best ut og er mindre i størrelsen. Personlighet og kultur har jo både positive og negative sider, men synes de stort sett er bedre enn vestlige damer. Det må da være lov.

Anonymkode: f2bc6...688

Det finnes norske kvinner som er mindre i størrelsen. Kvinner fra Japan og Korea passer best menn fra de regionene. .

Anonymkode: 48b30...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes, men det kommer nå "rare par" i andre varianter også.  Dresskledde menn i sportsbil på 45+ med golddigger bimbos på knapt 20 på slep.  Nyskilte damer på ca. 50 som forsøker å kle og sminke seg som en tenåringsjente, med en flau og usikker ungsau på halve hennes alder.   Nei, det er nok litt forskjellig forkledd som "kjærlighet" i dagens samfunn.

Anonymkode: ac8ff...149

Dama mi ble sett litt stygt på en gang. Flott dame. Den gangen så hun ut som hun var 35 år og gikk på restaurant med en rasende kjekk 20-åring som likte henne.  Det var ekte kjærlighet. Han er hennes sønn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det finnes norske kvinner som er mindre i størrelsen. Kvinner fra Japan og Korea passer best menn fra de regionene. .

Anonymkode: 48b30...395

Hvorfor gjør de det? Japanske menn og kvinner funker jo tydeligvis dårlig sammen, de sliter jo som søren med fødselsraten. Japanske kvinner idealiserer vestlige menn og mange vestlige menn idealiserer japanske kvinner. Høres ut som en match.

Det er enklere å finne petite kvinner i Asia. 

Anonymkode: f2bc6...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å tru at hvite kvinner er alle menns naturlige førstevalg, og at det bare er de som ikke har sjangs her hjemme som forelsker seg i kvinner fra utlandet er toppen av narsisisme.

Norske kvinner: dere er IKKE guds gave til mannen. Legg fra dere den tanken med en eneste gang. For en direkte kvalm tankegang.

En hver mann som hadde påstått det samme hadde blitt hudflettet her på forumet. Er dere virkelig blinde for denne dobbeltmoralismen?

Anonymkode: 5f424...3cb

Jeg var først sammen med hvite norske, men senere ble min nysgjerrighet trukket mot fremmed kultur. Eksotisk  og interessant. Vi nordmenn er også eksotiske, sett fra utlandet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gjør de det? Japanske menn og kvinner funker jo tydeligvis dårlig sammen, de sliter jo som søren med fødselsraten. Japanske kvinner idealiserer vestlige menn og mange vestlige menn idealiserer japanske kvinner. Høres ut som en match.

Det er enklere å finne petite kvinner i Asia. 

Anonymkode: f2bc6...688

Typisk. ''Jeg kan være deres vestlige prins, japanske menn når ikke opp mot meg''

Akkurat sånn type folk som drar ned dit. Dere hjelper ikke mot stereotypene. 

Haha, nordmenn sliter jo ikke med fødselsraten i det hele tatt.

 

Og nå snakker jeg ikke om folk som er adoptert og oppvokst her, men folk som spesifikt reiser til andre land. Det er jo det dette temaet handler om.

Anonymkode: 48b30...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Typisk. ''Jeg kan være deres vestlige prins, japanske menn når ikke opp mot meg''

Akkurat sånn type folk som drar ned dit. Dere hjelper ikke mot stereotypene. 

Haha, nordmenn sliter jo ikke med fødselsraten i det hele tatt.

 

Og nå snakker jeg ikke om folk som er adoptert og oppvokst her, men folk som spesifikt reiser til andre land. Det er jo det dette temaet handler om.

Anonymkode: 48b30...395

Misforstå meg akkurat som du vil. Høres ut som du lider av litt bias i denne situasjonen.

Hvis jeg blir sammen med en asiatisk kvinne som bor her i Norge, så får jeg rare blikk og kommentarer. Det er rasisme. Du framstår rasistisk.

Anonymkode: f2bc6...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gjør de det? Japanske menn og kvinner funker jo tydeligvis dårlig sammen, de sliter jo som søren med fødselsraten. Japanske kvinner idealiserer vestlige menn og mange vestlige menn idealiserer japanske kvinner. Høres ut som en match.

Det er enklere å finne petite kvinner i Asia. 

Anonymkode: f2bc6...688

Hva er galt med oss høye jenter?

Anonymkode: 8c7e9...129

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...