Gå til innhold

Menn og "thai damer"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr det å få lov til å "være kvinnen i et forhold" når hverdagen og barna kommer, og dominante kjæresten er borte og ikke bidrar en dritt hjemme, kanskje ikke med penger engang? Det er den virkeligheten mange naive norske damer våkner opp til når de faller for teite floskler fra "sånne menn". 
 

En dame med hijab er kanskje så opptatt av islam at det er utenkelig for henne å være sammen med en ikke-muslim? Sånn ellers ser jeg (jeg bor også i Oslo) alle verdens kombinasjoner i parforhold. Og akkurat det er veldig søtt og oppløftende da. Selvom jeg syns synd på teite naive norske damer som faller for overdrevne komplimenter fra barske manne-menn fra primitive kulturer. 

Anonymkode: 56226...4ee

Islam er fremtidens Norge. Det norske folket ønsker denne utviklingen . Ikke minst kvinner. Like it or not ! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AlkoMann said:

Islam er fremtidens Norge. Det norske folket ønsker denne utviklingen . Ikke minst kvinner. Like it or not ! 

Ro deg ned, nå. Selv ikke andregenerasjons muslimer er så muslimske at det gjør noe. Se f.eks Abid Raja og legekompisen hans; jeg tror de begge regner seg som ateister. Det store antallet utdannede muslimer blir med tiden ateister. 

Anonymkode: 56226...4ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker said:

Damene kan komme hvor som helst fra Asia eller Øst Europa, men utfordringen min er like fullt: 

Jeg tar ikke i en mann som har vært gift med thai. Ikke fordi det er no feil med thai-damene (eller andre i regionene rundt), men mannfolkene deres. Valget (og erfaringene jeg har gjort meg) sier alt om verdiene til disse mennene. 

Stakkars thai-damer som skal slite med bunnslammet. 

 

Anonymkode: 5f8a7...77f

 

Jeg har aldri vært med en thai-dame, og jeg har aldri hatt fordommer mot norske kvinner som har vært med menn som ikke er hvite. Takk til deg så har jeg nå fordommer mot alle norske damer som er sammen med mørkhudete menn. Stakkars tyrkere/nigerianere etc som må slite med bunnslammet. Du høres veldig bitter ut, kanskje du er feit og stygg og lei av at menn du mener du har krav på heller velger thai-damer? 

Anonymkode: 2414f...0ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ro deg ned, nå. Selv ikke andregenerasjons muslimer er så muslimske at det gjør noe. Se f.eks Abid Raja og legekompisen hans; jeg tror de begge regner seg som ateister. Det store antallet utdannede muslimer blir med tiden ateister. 

Anonymkode: 56226...4ee

Abid Raja skryter av  at han er liberal fordi han ikke giftet seg med sin kusine. Våkn opp da !

Endret av AlkoMann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke menn med "thaidamer" bryr seg et pøkk om hva bitre damer på kvinneguiden mener for å være helt ærlig. Jeg bryr meg ikke om hvem andre er sammen med, oppfordrer alle til å gjøre det samme 

Anonymkode: c5660...46f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å ikke ha fordommer med sånne par for å være ærlig.. Hadde det bare vært et fåtalls, men det når det bare blir mer og mer vanlig.. Også er de alle fra enten Thailand eller Fillipinene og ser mye yngre ut.. Man begynner jo å undre litt. Men jeg ville aldri sagt det til noen, folk har jo lov til å ha preferanser og leve sine egne liv.

Anonymkode: 48b30...395

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å ikke ha fordommer med sånne par for å være ærlig.. Hadde det bare vært et fåtalls, men det når det bare blir mer og mer vanlig.. Også er de alle fra enten Thailand eller Fillipinene og ser mye yngre ut.. Man begynner jo å undre litt. Men jeg ville aldri sagt det til noen, folk har jo lov til å ha preferanser og leve sine egne liv.

Anonymkode: 48b30...395

Alle thaier og fillipinske damer jeg kjenner så minst 10 år yngre enn de egentlig er.. Og det blir veldig synlig når de går rundt med menn som er 10-15 år eldre enn dem. 

Anonymkode: ff5d2...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alle thaier og fillipinske damer jeg kjenner så minst 10 år yngre enn de egentlig er.. Og det blir veldig synlig når de går rundt med menn som er 10-15 år eldre enn dem. 

Anonymkode: ff5d2...8f7

Ja men så fint da. Jeg har dessverre opplevd at ene som jobba der jeg var bare 19 år... Hun var sammen med noen som kunne vært bestefaren.. 😕

Anonymkode: 48b30...395

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far var gift med ei dame fra Asia i 21 år før de gikk fra hverandre. 2 barn har de sammen også

Anonymkode: dc531...ff9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Damene kan komme hvor som helst fra Asia eller Øst Europa, men utfordringen min er like fullt: 

Jeg tar ikke i en mann som har vært gift med thai. Ikke fordi det er no feil med thai-damene (eller andre i regionene rundt), men mannfolkene deres. Valget (og erfaringene jeg har gjort meg) sier alt om verdiene til disse mennene. 

Stakkars thai-damer som skal slite med bunnslammet. 

 

Anonymkode: 5f8a7...77f

Jeg har to i familien som er gift med thai damer og jeg vil slett ikke kalle dem for bunnslammet !  Du må huske at det er ikke like lett for alle unge menn å få norske partnere pga manns overskudd som skyldes innvandring  så da er øst Asia et bra alternativ.

Anonymkode: dc60d...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff min utkårede "thai-dame" da jeg selv var i tyveårene. Er jeg også "bunnslam" som du så fint kaller det? Kunne fått hvem jeg ville av norske kvinner, men gikk for noe enda bedre. Finnes ikke vakrere kvinner noe annet sted på denne jord.

Slike som meg er mer vanlig enn du trur. Trur slike "postordrebrud-forhold" som du snakker om hører til minoriteten.

Dømmende og rasistiske moralister som deg er det verste som finnes. Og du holder ikke de dømmende og rasistiske meningene dine for deg selv en gang, så en mobber er du også. Rimelig langt ned på rangstigen, med andre ord. Lykke til.

Anonymkode: 5f424...3cb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i helsevesenet og har endel kolleger fra Asia(fillipinene, Thailand).De kvinnene har giftet seg med norske menn og etablert seg i Norge. De lærer seg språket superfort, kommer seg i jobb og er en super ressurs. Mange tenker nok at det er prostituerte jenter som kommer hit, men alle de jeg kjenner til har gode utdannelser fra hjemlandet, Feks operasjonsspl. Av statestikk jeg har lest er det jenter fra asiatiske land som feks Thailand som er best til å integrere seg i Norge. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damene kan komme hvor som helst fra Asia eller Øst Europa, men utfordringen min er like fullt: 

Jeg tar ikke i en mann som har vært gift med thai. Ikke fordi det er no feil med thai-damene (eller andre i regionene rundt), men mannfolkene deres. Valget (og erfaringene jeg har gjort meg) sier alt om verdiene til disse mennene. 

Stakkars thai-damer som skal slite med bunnslammet. 

 

Anonymkode: 5f8a7...77f

Du legger selvfølgelig merke til det når du ser en slubbert av en 60-åring med ei thai på 20 som knapt snakker norsk, og det er selvsagt også i hovedsak disse tilfellene du ser på TV og leser om i avisa. Så antar du at det er sånn det er overalt. De har det med å finne de litt «spesielle». Ser du på disse programmene fra campingplasser, svenske kjøpesentre og danskebåten kan man lett få inntrykk at det er fordekte mentalinstitusjoner, men det er jo bare en nøye selektert casting. Tar man seg en tur selv, finner man fort ut at det stort sett er like vanlige folk der som andre steder. 

For å spare plass og tid, svarer jeg først som sist på kommentaren som snart ville kommet. Nei, jeg har ikke/har ikke hatt asiatisk kjæreste/kone, og er ikke en bitter mann som ikke får meg noe annet. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg traff min utkårede "thai-dame" da jeg selv var i tyveårene. Er jeg også "bunnslam" som du så fint kaller det? Kunne fått hvem jeg ville av norske kvinner, men gikk for noe enda bedre. Finnes ikke vakrere kvinner noe annet sted på denne jord.

Slike som meg er mer vanlig enn du trur. Trur slike "postordrebrud-forhold" som du snakker om hører til minoriteten.

Dømmende og rasistiske moralister som deg er det verste som finnes. Og du holder ikke de dømmende og rasistiske meningene dine for deg selv en gang, så en mobber er du også. Rimelig langt ned på rangstigen, med andre ord. Lykke til.

Anonymkode: 5f424...3cb

Bare fortell deg selv det du, gutten min. :fnise:

Anonymkode: 63660...8d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke fortelle meg selv det, for jeg har fått det bevist mange ganger.

Anonymkode: 5f424...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endel menn og kvinner anser det som viktig å ha samme utdanningsnivå og å ha samme kulturelle referanser. Og da sier det seg selv at man velger noen med nogenlunde bakgrunn som seg selv. Å gifte seg med en import-kone/mann fra et fattig land, med helt andre kjønnsroller og lavt kunnskapsnivå blir da helt uaktuelt. Det er et alternativ for de som ikke helt får til dating i Norge. Finnes sikkert unntak.

Anonymkode: 56226...4ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

49 minutter siden, AnonymBruker said:

Endel menn og kvinner anser det som viktig å ha samme utdanningsnivå og å ha samme kulturelle referanser. Og da sier det seg selv at man velger noen med nogenlunde bakgrunn som seg selv. Å gifte seg med en import-kone/mann fra et fattig land, med helt andre kjønnsroller og lavt kunnskapsnivå blir da helt uaktuelt. Det er et alternativ for de som ikke helt får til dating i Norge. Finnes sikkert unntak.

Anonymkode: 56226...4ee

Nettopp. Derfor er de fleste Thai-damer i Norge høyt utdannede fra ressursterke familier.

Anonymkode: 5f424...3cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, FrodeF skrev:

Men nå vil ingen norske menn ta i en skitten slingrefitte heller, så da er vel dette ingen problemstilling for deg.

Hva får deg til å skrive slike ting til folk? Du beviser jo bare at du ikke er en god og snill mann.

Anonymkode: 8c7e9...129

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Derfor er de fleste Thai-damer i Norge høyt utdannede fra ressursterke familier.

Anonymkode: 5f424...3cb

Det er de så absolutt ikke. Gå på bar på Grønland og der sitter de med disse gamle gubbene sine. Hvis de i det hele tatt får seg jobb er det på sykehjem eller på butikk.

Anonymkode: 8c7e9...129

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, pippilang skrev:

Jeg jobber i helsevesenet og har endel kolleger fra Asia(fillipinene, Thailand).De kvinnene har giftet seg med norske menn og etablert seg i Norge. De lærer seg språket superfort, kommer seg i jobb og er en super ressurs. Mange tenker nok at det er prostituerte jenter som kommer hit, men alle de jeg kjenner til har gode utdannelser fra hjemlandet, Feks operasjonsspl. Av statestikk jeg har lest er det jenter fra asiatiske land som feks Thailand som er best til å integrere seg i Norge. 

 

De som får lov ja....

Anonymkode: 8c7e9...129

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...