Hydrium Skrevet 30. mai #101 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (På 29.5.2026 den 17.35): Jeg SKAL gjøre det, allerede planlagt å sove leeenge på søndag så jeg kan være våken til natta. Er kjempe spent. Husk å ikke kom inn i tråden her før du har sett episoden! Det gjelder alle som evt følger med her, for her blir det spoilers!! Jeg tror han med stomiposen (var vel Big Eddie han ble kalt eller?) også er undercover for narkotikapolitiet nå. Eller så er det hun med nakkekragen, for hun har fått en del skjermtid, til tross for å ikke være en karakter med mye dialog.. Kanskje hun har vært undercover hele veien, og gjemmer mikrofon i kragen sin eller noe sånt. Ja han gjorde jo det. Og han var fæl mot Maddy og generelt sesong 1 og 2. Kall meg naiv men jeg tror enkelte mennesker kan endre seg, gjelder naturligvis ikke alle, og "noe" skjedde med Nate. Dessverre fikk vi aldri vite hvorfor eller hvordan han ble en "bedre mann", selv om han rota det grundig til denne gangen også. Anonymkode: 5e131...047 Hahaha ja når sendes den da? Som i etter midnatt natt til mandag, eller tidlig på mandag morgenen? Jeg blir med på det!. Hun med nakkekragen ja! Jeg stemmer fortsatt for Big Ed, men vi tror begge det er en snitch, og det er bra 😆 Blir spennende.
Hydrium Skrevet 2. juni #103 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): For en trist avslutning Anonymkode: bebb8...fee Ja skikkelig skuffa 💔
Lestisen Skrevet 3. juni #104 Skrevet 3. juni Enig, håpet i det lengste på en typisk amerikansk avslutning, samtidig som jeg skjønner hvorfor de valgte å gjøre det slik..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå