Gå til innhold

Ligge på rygg/rumpa hevet/dyp penetrering etc..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som følger disse rådene her for at spermen skal komme lengst mulig inn i skjeden/ha større sjanse for det?

Eller noen andre gode råd og tips som kan hjelpe på? 😊 Her er det samleie annenhver dag, men fortsatt har det tatt flere mnd.med prøving.

Anonymkode: cc10c...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som følger disse rådene her for at spermen skal komme lengst mulig inn i skjeden/ha større sjanse for det?

Eller noen andre gode råd og tips som kan hjelpe på? 😊 Her er det samleie annenhver dag, men fortsatt har det tatt flere mnd.med prøving.

Anonymkode: cc10c...57c

Ja jeg har fulgt dette rådet. Men du har misforstått. Det er ikke for dyp penetrering at du skal ligge med rumpa hevet men du skal ligge med rumpa hevet ETTER at mannen har kommet inni deg. Når han kommer inni deg skal han også holde seg der i 5min for at færrest mulig sædceller renner ut fra skjeden. Da løfter du rumpa med ei pute under eller du kan holde den oppe med armene om du er sterk nok. Ca 20min slik så skal det være mer enn nok.

Det har fungert fint for meg ;) 

Anonymkode: 337dc...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en lege sa til meg, de finner fram så det er unødvendig og ligge med rumpen hevet. Noe vil alltid komme ut uansett hva man gjør. 

Anonymkode: e205e...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...