Gå til innhold

Betatt og sliter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så utrolig betatt av en kollega. Tenker på ham hele tiden og fantaserer om ham. Prøver alltid å oppholde meg i nærheten av kontoret hans, håper han spiser i kantina osv. Vi har hatt litt kontakt via Skype, men etter at han byttet avdeling har jeg ingen grunn til å kontakte ham lenger. Har ikke sett ham på 2 uker selv om han er på jobb, og jeg blir gal. Legger alt til rette for å støte på ham tilfeldig, men det funker ikke :(

Anonymkode: 21dc3...a2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du heller bare skel høre om han vil treffes? Hvis han skulle avvise deg, jobber dere i det minste ikke på samme avdeling. 

Anonymkode: babf3...c6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje du heller bare skel høre om han vil treffes? Hvis han skulle avvise deg, jobber dere i det minste ikke på samme avdeling. 

Anonymkode: babf3...c6e

Vet ikke hvordan jeg skulle fått det til, har liksom ingen grunn til å ta kontakt med ham. Håpte på et tilfeldig møte men han er jo veldig utilgjengelig 

Anonymkode: 21dc3...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hvordan jeg skulle fått det til, har liksom ingen grunn til å ta kontakt med ham. Håpte på et tilfeldig møte men han er jo veldig utilgjengelig 

Anonymkode: 21dc3...a2a

Før eller siden vil du jo gå på han om dere jobber samme sted. Så stort er det vel ikke? Hva med å bare tenke på andre ting for en stund og spørre om han vil finne på noe etter jobb neste gang du treffer han?

Anonymkode: babf3...c6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Før eller siden vil du jo gå på han om dere jobber samme sted. Så stort er det vel ikke? Hva med å bare tenke på andre ting for en stund og spørre om han vil finne på noe etter jobb neste gang du treffer han?

Anonymkode: babf3...c6e

Vi er 290 stk på kontoret.. Klarer ikke la være å tenke på ham. Tenker på ham konstant! Må kanskje innse at jeg må prøve glemme ham

Anonymkode: 21dc3...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Ild skrev:

Crazy ide; be han på date ;)

Kjempeflaut hvis han sier nei og vi må jobbe sammen senere.. 

Anonymkode: 21dc3...a2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjempeflaut hvis han sier nei og vi må jobbe sammen senere.. 

Anonymkode: 21dc3...a2a

Vel, kjempedumt å leve livet også, eller?

(Og det virker ikke som dere har så superstor sjans for pinlige situasjoner når dere faktisk ikke møtes)

Men for all del, det er skummelt å by på seg selv ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjempeflaut hvis han sier nei og vi må jobbe sammen senere.. 

Anonymkode: 21dc3...a2a

Da kommer hun garantert til å bli avvist, menn liker ikke damer som tar iniativ da de er løse.

Anonymkode: 515da...d34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kommer hun garantert til å bli avvist, menn liker ikke damer som tar iniativ da de er løse.

Anonymkode: 515da...d34

Akkurat det jeg er redd for. 

Anonymkode: 21dc3...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Akkurat det jeg er redd for. 

Anonymkode: 21dc3...a2a

Kan bekrefte at det er feil. Menn liker at damer tar initiativ.

Hilsen Mann

Anonymkode: b3e63...ed0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Da kommer hun garantert til å bli avvist, menn liker ikke damer som tar iniativ da de er løse.

Anonymkode: 515da...d34

Du gir deg ikke med dette ser jeg. Du burde innse at han aldri var interessert i deg. Det at han ikke liker deg er ikke på grunn av at du tok initiativ.

Anonymkode: b3e63...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjempeflaut hvis han sier nei og vi må jobbe sammen senere.. 

Anonymkode: 21dc3...a2a

Flaut en stund, men da vet du i det minste at du må komme deg videre. Pluss: han kan si ja. Dessuten: for han er det bare et kompliment om du viser interesse, selv om han ikke skulle være interessert tilbake. 

Anonymkode: babf3...c6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først sender du han en sms der du spør om han er singel, og så skriver du "Hvis ja, hva sier du til å gå ut og ta et par øl sammen snart?" Legg på en blunkesmiley om du føler deg ekstra dristig :).

Ikke verre enn det. Takker han nei, så vet du det, og kan riste av deg følelsen for han og gå videre i livet ditt. Sånn som du driver nå, drar du det bare ut i langdrag uten å ane noenting om hva det kan bli til.

TA EN SJANSE, jente, og kvinn deg opp til å sende en sms. Du trenger ingen annen grunn enn at du har lyst, fordi du liker han ❤️

Endret av Million
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjempeflaut hvis han sier nei og vi må jobbe sammen senere.. 

Anonymkode: 21dc3...a2a

ehhhe ? De jobber ikke sammen, hun sliter med å møte han så det er neppe et problem om hun blir avvist slik sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, Million skrev:

Først sender du han en sms der du spør om han er singel, og så skriver du "Hvis ja, hva sier du til å gå ut og ta et par øl sammen snart?" Legg på en blunkesmiley om du føler deg ekstra dristig :).

Ikke verre enn det. Takker han nei, så vet du det, og kan riste av deg følelsen for han og gå videre i livet ditt. Sånn som du driver nå, drar du det bare ut i langdrag uten å ane noenting om hva det kan bli til.

TA EN SJANSE, jente, og kvinn deg opp til å sende en sms. Du trenger ingen annen grunn enn at du har lyst, fordi du liker han ❤️

Det beste rådet i denne tråden og denne uken :) Alle er så redd for å bli avvist, ja det er noe dritt men så bra når det klaffer. Ingenting kommer av seg selv, og er han ledig og hun venter for lenge? Vips så er han tatt av andre som har mot og guts til å ta kontakt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, wintergirl skrev:

Kan du fortelle litt mer om hvordan han er mot deg ellers Ts?😊

Han er vennlig, føler at han liker meg men flørter ikke. Han er ikke særlig "enkel" mot andre og det er ikke så mange som liker ham. Men han er annerledes mot meg. Samtidig føler jeg det er flaut dersom han ikke føler det samme, siden han er et nivå over meg i hiarkiet og at han da kan oppføre seg som om han er bedre enn meg. 

Anonymkode: 21dc3...a2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.6.2019 den 14.21, AnonymBruker skrev:

Jeg er så utrolig betatt av en kollega. Tenker på ham hele tiden og fantaserer om ham. Prøver alltid å oppholde meg i nærheten av kontoret hans, håper han spiser i kantina osv. Vi har hatt litt kontakt via Skype, men etter at han byttet avdeling har jeg ingen grunn til å kontakte ham lenger. Har ikke sett ham på 2 uker selv om han er på jobb, og jeg blir gal. Legger alt til rette for å støte på ham tilfeldig, men det funker ikke :(

Anonymkode: 21dc3...a2a

Forstår ikke helt....  Hvorfor har dere hatt kontakt via skype om dere jobber samme sted? Eller var det på fritida? Hva mener du med at han er over deg i hierarkiet? Er han din leder?

Anonymkode: 04768...aa0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke helt....  Hvorfor har dere hatt kontakt via skype om dere jobber samme sted? Eller var det på fritida? Hva mener du med at han er over deg i hierarkiet? Er han din leder?

Anonymkode: 04768...aa0

Fordi det er vanlig kommuikasjon på arbeidsplassen med nesten 300 ansatte. Han er ikke min leder men en annen avdelingsleder 

Anonymkode: 21dc3...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...