Gå til innhold

Hvilken kake er din yndlingskake?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mørk, klissete sjokoladekake :sikle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ostekake!

Tror jeg skal prøve oppskriften som Væren kom med snart :)

Så gøy at du skal prøve den! Den kan bare anbefales; nydelig god! Og lett å lage også!

Må få høre hva du synes, da! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Mørk, klissete sjokoladekake :sikle:

det liker jeg også :tunge1: oppskrift?

Skrevet

Så og si alt som har med sjokolade å gjøre! er sjokoman.. :roll: men den beste er firkløverkake! vært favoritt siden jeg var liten, blir aldri lei av den!

er enig med -Fisken- også: mørk, klissete sjokoladekake!

en venninne av meg lagde en kjempegod kake, som passet perfekt tli den beskrivelsen! er vel det nærmeste kaka jeg har kommet til den sjokoladekaka i filmen "Matilda" (barnefilm)..! glemer aldri synet av den tykke gutten som er nødt til å tvinge i seg en gigantisk sjokolade kake - med utseende i følge -Fisken-!

Skrevet

Sjokoladekake

og romkake! :rosasmil:

Skrevet

Sukksessterte helt klart... :sikle:

Gulrotkake og ostekake på delt andre plass... :sjarmor:

Skrevet

Så gøy at du skal prøve den! Den kan bare anbefales; nydelig god! Og lett å lage også!

Må få høre hva du synes, da! :wink:

Har også lyst til å prøve meg på denne... men siden jeg er en mester i å ødelegge kaker, så lurte jeg på om det var noen viktige detaljer jeg bør få med meg...f.eks om kaken må avkjøles før du legger på neste lag med fyll?

Er som sagt en kløne når det gjelder kaker... :oops:

Skrevet

Kaken trenger ikke noe særlig avkjøling mellom hvert lag, tror bare det var kjeksbunnen jeg lot stå litt og vente før jeg hadde ostefyllet på. Rømmeblandingen på toppen tok jeg bare på med en gang, for da skal jo kaken rett inn i ovnen og stekes noen minutter videre, likevel.

Spennende å høre om den faller i smak, nå da!

Det er i alle fall en ganske annerledes ostekake! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...