Tralla la Skrevet 14. november 2012 #361 Del Skrevet 14. november 2012 Vi hadde et ordne-alt-selv bryllup, og siden jeg hadde så mye å huske på glemte jeg talen min. Som jeg hadde brukt masse tid på, var utrolig fornøyd med, og som jeg hadde skrevet ned stikkord til på pene små huske-kort. Fikk likevel holdt en fin tale etter hukommelsen, og fikk skryt for at jeg ikke trengte huskelapp, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felia Skrevet 14. november 2012 #362 Del Skrevet 14. november 2012 Oj oj oj.. - HUSK å ta med alle blomstene som skal brukes til kirken. Jeg var gravid i 7 uke, men kjempe dårlig. Kastet opp her og der. Trodde jeg husket alle blomstene og hadde delt de ut til alle.. uten om bruden..... Bruden sin blomst lå igjen i bilen.. Jeg måtte springe ned oppe fra alteret med musikken i gang, løpe til bilen i høye hæler, spy litt på veien og løpe tilbake igjen og sette meg. MEGET varm og MEGET dårlig !! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Semydfe Skrevet 14. november 2012 #363 Del Skrevet 14. november 2012 *Mine innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 14. november 2012 #364 Del Skrevet 14. november 2012 *Mine innlegg* Hvis du trykker på "Legg til favoritt" øvers til høyre, får du den på mine innlegg uten å måtte skrive det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinne Skrevet 16. november 2012 #365 Del Skrevet 16. november 2012 gifter oss i august og kjenner at det virkelig begynner å gå opp for meg... gruer meg litt til denne kjøreplanen skal skrives.. noen som har en grei "mal" som man kan gå etter og/eller noen tips om hva den burde inneholde.. er en liten kontroll freak, så redd for å glemme noe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #366 Del Skrevet 16. november 2012 glemte konen min Anonym poster: 06c44214348cb014d0ebde149d06a541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petalouda Skrevet 8. februar 2013 #367 Del Skrevet 8. februar 2013 .. her er masse tips til kommende bruder ... har lest og kost meg en stund (igjen) nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katyperry Skrevet 24. februar 2013 #368 Del Skrevet 24. februar 2013 Er ikke brud, men har servert i noen bryllup. - sørg for å ha nok servitører! På den måten får alle mat uten at den blir kald. - ha en som har litt ekstra kontroll, en slags hovmester - gi denne hovmesteren kjøreplanen, slik at det ikke blir snerk på sausen, eller isen smelter. - sørg for at serveringspersonalet rydder og vasker så mye de kan - jeg synes det er viktig at setvitørene ser like ut(sorte bukser/skjørt og hvit skjorte). - hvis du skal ha fatservering, så be de øve på det først. Flaut å miste masse rosenkål i fanger på tante Olga!hihi - servitørene må vite at brudeparet ALLTID skal serveres først. Alle andre må vente. Etikette er viktig. - og ikke minst, servitørene MÅ ikke servere eller rydde under taler... Derav kjøreplan! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #369 Del Skrevet 24. februar 2013 Var i bryllup i helgen: Be servitørene deres om å unngå sort bh under gjennomsiktig hvit bluse. 3 stk som serverte i helgen hadde faktisk det på seg, og det var et lite pent syn under middagen. (kun en av de som kanskje hadde kropp til en gjennomsiktig bluse i utgangspunktet) Anonym poster: ed3642865e9befe23569f112b9e97e57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 26. februar 2013 #370 Del Skrevet 26. februar 2013 *noterer ned* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 1. mars 2013 #371 Del Skrevet 1. mars 2013 Har ikke lest alle svar, men mange glemmer at dagen er lang. Den begynner tidlig og slutter sent. Ha med matpakke til frisøren eller til innimellom dagens gjøremål. Man trenger mat før brylluppsmiddagen starter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bygdejenta Skrevet 19. september 2013 #372 Del Skrevet 19. september 2013 *Notere & abonnere* Dytter litt på denne, då eg rekne med at det er mange som har gifta seg i sommar. Og mange som har gode tips dei kan dela frå dagen sin FANTASTISK tråd foresten :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #373 Del Skrevet 27. september 2013 Dytter på denne Anonymous poster hash: 7bb18...05e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lou Salome Skrevet 27. september 2013 #374 Del Skrevet 27. september 2013 Har ikke lest hele tråden, så mulig det er nevnt, men husk å sjekke at det ikke er klistrelapper på sålen på brudgommens sko. De er jo gjerne nye. I et bryllup jeg var,var det to store oransje prislapper under skoene hans da de knelte foran alteret. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #375 Del Skrevet 29. september 2013 Ikke selvopplevd heldigvis, men jeg var i et bryllup i sommer hvor et par ting hadde blitt glemt. Brudeparet hadde glemt å regne med seg selv, da de bestilte glass osv. De hadde også glemt å si ifra om at vi måtte beholde glassene fra fingermaten, til forretten. Det endte jo med at vi måtte drikke hvitvin og rødvin fra samme glasset. Og for de som ikke hadde rukket å drikke opp vinen fra forretten, måtte "bøtte ned" om de skulle få rødvin til hovedretten. De hadde også glemt å regne med seg selv da de bestilte mat, så de måtte plukke litt mat fra flere tallerkener for å få nok. Til tross for dette, var det et fint og hyggelig bryllup :-) Anonymous poster hash: d9562...1aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #376 Del Skrevet 29. september 2013 Ikke selvopplevd heldigvis, men jeg var i et bryllup i sommer hvor et par ting hadde blitt glemt. Brudeparet hadde glemt å regne med seg selv, da de bestilte glass osv. De hadde også glemt å si ifra om at vi måtte beholde glassene fra fingermaten, til forretten. Det endte jo med at vi måtte drikke hvitvin og rødvin fra samme glasset. Og for de som ikke hadde rukket å drikke opp vinen fra forretten, måtte "bøtte ned" om de skulle få rødvin til hovedretten. De hadde også glemt å regne med seg selv da de bestilte mat, så de måtte plukke litt mat fra flere tallerkener for å få nok. Til tross for dette, var det et fint og hyggelig bryllup :-) Anonymous poster hash: d9562...1aa Mente selvsagt at det ikke var mitt bryllup dette skjedde :-p Anonymous poster hash: d9562...1aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #377 Del Skrevet 29. september 2013 Var forlover, og glemte papirtørkle til kirken! Hadde kjøpt en søt liten pakke som stod til fargene i buketten til bruda, men det hjalp ikke mye når den lå igjen på hotellrommet og vi begge satt der i kirka og holdt tilbake snørr og tårer som best vi bare kunne!!! Anonymous poster hash: a5a45...088 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #378 Del Skrevet 29. september 2013 Dersom dere tar bilder på kirketrappa, husk at dørene skal være lukket. Det blir et rotete bilde om man ser inn i kirka i bakgrunnen, evt med mye folk som virrer rundt der inne. Dersom dere har lokale type "samfunnshus/ungdomshus" pass på at flagget er oppe og at det er litt pyntet med blomsterkrukker el ved inngangspartiet. Dersom dere har buffet til middag, pass på at det er nok serveringsbestikk og at dette er funnet fram før tallerknene med mat blir satt fram. Be talere moderere seg; har vært i bryllup med mange meldte og mange uanmeldte talere der middagen varte i timesvis og bryllupskaka først ble skåret opp ved midnatt.Dessuten; be dem tenke over hvilke bilder som brukes i powerpointframvisninger som vises under talen. Det har vært etpar pinlige episoder der "morsomme" nokså seksualiserte bilder vises og det er latterbrøl blant kameratgjengen mens det for brudeparet er ekkelt og for eldre slektninger virker respektløst og pinlig. Bildetips: ta nærbilde av hendene deres som sammen holder om kakespaden og skjærer kaka. Anonymous poster hash: 08a07...b1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinkylita Skrevet 8. oktober 2013 #379 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jeg glemte å ha på meg strømpebåndet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adriane Skrevet 8. oktober 2013 #380 Del Skrevet 8. oktober 2013 Vi glemte alt av morsomme og spesielle "props" vi hadde kjøpt inn til fotoshoot. Ikke noen krise for all del, men var litt kjipt allikevel. Vi glemte å få tatt bilder med søsken og foreldre!! (og det er vi veldig lei oss for!) Stalltips der er å sette opp en liste på forhånd med hvem man ønsker bilder sammen med og levere til fotografen; så sørger h*n for at det blir tatt alle ønskede bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå