Gå til innhold

Jenter som holder seg single mye av tiden, ender opp til å være de lykkeligste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan jeg godt forstå. det er fantastisk å være singel. 

 

Hva skal man med menn ?. 

hva skal man med kvinner ?

 

Nei hvem vet, ha noen å skylde på når ting går galt ?

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hva skal man med menn?

Hadde det ikke vært for menn hadde vi fortsatt bodd i huler.

Du kan takke menn for at du har elektrisitet og tak over hodet.

Endret av hocane
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl

Jeg har alltid foretrukket menn over kvinner. Kompiser over "venninner". Jeg er glad for at det finnes menn. Det meste her i livet kan vi takke en eller annen mann for. 

Endret av #Rasshøl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misliker vel ikke menn fordi om man foretrekker å være singel. 

Anonymkode: cbad4...d03

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, #Rasshøl skrev:

Jeg har alltid foretrukket menn over kvinner. Kompiser over "venninner". Jeg er glad for at det finnes menn. Det meste her i livet kan vi takke en eller annen mann for. 

Det meste i livet kan vi takke begge for! Menn hadde ikke vært i livet om ikke en kvinne bar dem fram, og verden hadde ikke fungert spesielt bra om menn ikke hadde hatt styrken til å bygge opp land og sivilisasjoner! Det har vært et team work fra begynnelsen. Men nå er det blitt litt annerledes siden samfunnet utvikler seg stadig mer.

Anonymkode: 8ad9c...bce

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest #Rasshøl
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det meste i livet kan vi takke begge for! Menn hadde ikke vært i livet om ikke en kvinne bar dem fram, og verden hadde ikke fungert spesielt bra om menn ikke hadde hatt styrken til å bygge opp land og sivilisasjoner! Det har vært et team work fra begynnelsen. Men nå er det blitt litt annerledes siden samfunnet utvikler seg stadig mer.

Anonymkode: 8ad9c...bce

Nei! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus

Jeg har alltid vært lykkeligere singel enn i forhold. Så for meg stemmer det godt. Syns de fleste menn er bra folk, men det ender alltid med at alt blir rutine, og kjedelig og pliktsex. Trives bedre i forhold med kvinner, men foretrekker å være singel over det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, #Rasshøl skrev:

Nei! 

Utdyp gjerne? Hvordan har det ikke vært en teamwork? 

Anonymkode: 7d444...c1b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg stemmer det godt. Men jeg har ikke noe imot menn for det. Jeg liker bare å styre min egen tid på alle måter. 

Anonymkode: 2b3fa...9ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, hocane skrev:

Hadde det ikke vært for menn hadde vi fortsatt bodd i huler.

Du kan takke menn for at du har elektrisitet og tak over hodet.

Og vi kan takke dem for at de ikke lot oss ta utdannelse og jobb også da eller? 

Dessuten hvis du skal ta æren for hva andre menn har oppnådd kun pga du har pikk, tar du æren for det Hitler gjorde og da?

Angående artikkelen så er det helt korrekt. Jeg har alltid vært lykkelig som singel og mindre lykkelig i forhold. Problemet er at menn vil være i forhold for at vi skal rydde og vaske etter dem og man blir jo ulykkelig av sånt. Vi vil ha kjærlighet og dere vil ha en slave. I tillegg må man finne seg i så mye respektløs oppførsel fra menn.

Anonymkode: 9f26f...ca5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, #Rasshøl skrev:

Nei! 

Nei. Vi fikk ikke lov til å ta utdannelse så vi fikk jo aldri sjansen. Men husk at for at du skal kunne gå ut og jobbe må noen andre sitte hjemme og passe barna dine og hvem tror du gjør det?

Menn skal hele tiden rakke ned på kvinner ass.

Anonymkode: 9f26f...ca5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig, men jeg var i alle fall ikke mye lykkelig som singel. Tror jeg hadde trivdes langt bedre med det hvis jeg hadde fått barn og den biten var på plass, men sånn var det ikke for meg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, hocane said:

Hadde det ikke vært for menn hadde vi fortsatt bodd i huler.

Du kan takke menn for at du har elektrisitet og tak over hodet.

Hvis dere ikke hadde vært så bøllete og sluppet oss til hadde det sikkert vært vi som gjorde det. Nå begynner jeg å innse hvorfor dere holdt oss på plass så lenge. Dere skjønte at vi ville utkonkurrere dere og ta oss til rette :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette er en pålitelig kilde hvorfor? Er jo bare synsing og forfatterens egne meninger. 

Er ganske typisk at slike "artikkler" sukker opp fra tid til annen for å være "trøstende". For forskningsmessig vet man at de som er gift både er de lykkeligste og ikke minst de friskeste og leve lenger. Jeg orker dog ikke finne pålitelige kilder til dette heller nå, det er jobben min så det gidder jeg ikke på fritiden. Men det er ganske sterkt forskningsmessig at det er helsefremmende å være gift

Anonymkode: 59dcb...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, hind skrev:

Hvis dere ikke hadde vært så bøllete og sluppet oss til hadde det sikkert vært vi som gjorde det.

Så kvinner er avhengig av menns godkjennelse for å begynne å jobbe? Høres ut som en liten unge som spør moren sin om han kan få sjokolade når de drar til butikken.

Høres rimelig tafatt ut spør du meg.

Endret av hocane
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, hocane said:

Så kvinner er avhengig av menns godkjennelse for å begynne å jobbe?

Høres rimelig tafatt ut spør du meg.

Du snakket om da vi gikk fra hule til hus og oppfant elektrisiteten. Det var ikke akkurat kvinnevennlige tider. Nå derimot jobber vi, forsker vi og gjør stort sett alt det samme som dere gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Dere trenger noen til å komme med litt fakta når dere dikter som verst på bloggene deres:https://en.wikipedia.org/wiki/Marriage_and_health

 

Anonymkode: d04d2...c31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hind skrev:

Du snakket om da vi gikk fra hule til hus og oppfant elektrisiteten. Det var ikke akkurat kvinnevennlige tider. Nå derimot jobber vi, forsker vi og gjør stort sett alt det samme som dere gjør.

Kvinner kunne vel ha gått sin egen vei å laget sitt eget samfunn dersom de var så misfornøyde? Nei?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, hocane said:

Kvinner kunne vel ha gått sin egen vei å laget sitt eget samfunn dersom de var så misfornøyde? Nei?

Ja, det var jo lett på den tiden da de var fortapte uten beskyttelse av sterke og aggressive menn. Det hadde vel tatt en halvtime fr de ble rundjult og gruppevoldtatt :ler: Nå kan vi det. Eller vent nå, det var vel i grunnen det vi prøvde på på her på KG...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...