Gå til innhold

jeg har et så bra liv og gleder meg til hver gang jeg til psykologen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har diagnosen borderline og ptsd etter traumer. Har gått hos dps i 2år nå ukentlig. Jeg og samboeren min skal dra på vår årlige syden tur i juli og det gleder jeg meg til, men ingen av vennene mine kunne bli med så da ble jeg bare sååå lei meg og suicidal at jeg gleder meg til neste gang jeg skal til psykologen og snakke om disse problemene mine. Sist helg så var også den ene venninna mi sur på meg fordi jeg hadde vært på shoppingtur og kjøpt akkurat lik kjole som henne, dette MÅ jeg ta opp i neste psykologtime for det plager meg veldig. Og de andre venninnene mine dro forrige uke ut på byen uten å spørre meg om å bli med slik de alltid pleier og nå sitter jeg her og hylgråter med barberbladet i hånden og bare hater livet, men jeg gleder meg til torsdag for da skal jeg til psykologen på dps☺

Er det andre her som gleder seg til psykologtimen?

Anonymkode: 0bf09...a1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har de fjernet rapporter muligheten? 

Anonymkode: 171ef...5e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo slutt å ødelegge tråden min. Jeg er faktisk veldig lei meg pga venninna mi som kjøpte lik kjole som meg. Nå går jeg å tar overdose! 

Anonymkode: 0bf09...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor mobber dere noen som sliter skikkelig? Jeg hadde egentlig planlagt å dra å kose meg på konsert med venninnene mine til helga som vanlig, men nå blir det ikkje no av for nu tar æ overdose! Jeg har så bedritent liv ingen vil være i sammen med meg. Jeg er så alene at det går ikke ann. Til og med barna mine hater meg

Anonymkode: 0bf09...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter,

Vi ønsker ikke å vurdere og tolke ordbruk når det kommer til vanskelige livssituasjoner hvor vi opplever at man befinner seg i en sårbar tilstand, og det er umulig for oss å vite hva den enkelte legger i ordene som brukes. Vi kan ikke vite om det er en generell følelse av å ville dø - i den forstand at man er nedbrutt og sliten, og ønsker å slippe - eller om det involverer en tanke om selvmord hvor man ønsker å utføre en handling som fører til døden for den som utfører det.

Vi ønsker på ingen måte å tabubelegge de følelsene du har, men vi må stenge denne tråden med bakgrunn i det ovennevnte, samt at vi ikke har mulighet til å overvåke tråden din og vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Du kan lese mer om hvorfor vi har denne regelen her.

Hvis du sliter med slike tanker vil vi oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf.: 116 117 eller ringe nødnummer 113.

Alternative kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i.

  • Mental Helse: 116 123 
  • Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år)
  • Kirkens SOS: 22 40 00 40

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Edie, adm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...