Gå til innhold

Kjæreste som bruker de skitne trusene mine - det tenner meg😮


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han tar på seg mine skitne truser å går i de her hjemme noen timer nesten hver kveld. Det rare er at det tenner meg helt sykt. Jeg elsker det. Vet ikke hvorfor... Er jeg rar eller bare seksuell av meg? 

Anonymkode: b0114...562

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Så lenge det fungerer for dere, go for it. 

Ja. Det er ikke noe jeg ville likt, men det er jo fullstendig irrelevant. Så lenge de to har det greit med det, så har det ikke så mye å si om andre ville gjort det. Så lenge ikke det skader andre selvsagt, men det er jo ikke et problem her 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres sunt ut, ihvertfall for den seksuelle lysten. Om det er romantisk, er vel en annen sak. Du får se hvor dette ender, og kanskje han en dag stapper de brukte tampongene dine i rumpa si. Er spent på hva du ville syntes om det...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

som en over skriver, god match 😊 

Jeg syns det hørtes spennende ut, skulle gjerne hatt en mann som brukte de skitne trusene mine😊gjerne også på jobb og ute blant folk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også de brukte trusene til dama av og til. Hun tenner veldig på det. Har gått med de i byen osv, men ikke på jobb. Er håndverker, så mye bøying. Tror jeg hadde blitt greit mobba om en kollega så jeg gikk med stringtruse..

Anonymkode: 4547c...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært deilig om hun la fram noen brukte truser av og til, sånn værsågod, her har du et par truser som er klare for deg, Skulle gjerne brukt dem hjemme, men dama mi er nok ikke typen til det.

Anonymkode: 998f0...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han tar på seg mine skitne truser å går i de her hjemme noen timer nesten hver kveld. Det rare er at det tenner meg helt sykt. Jeg elsker det. Vet ikke hvorfor... Er jeg rar eller bare seksuell av meg? 

 

husker noen år tilbake der Victoria Beckam avslørte i et intervju at David B. likte å gå i hennes string truser hjemme. Hun prøvde å si at det var tull men ingen kjøpte det.

Ja, det fins mannfolk som elsker å gå i damenes truse...sexy string truse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frivillig gå rundt i truser som har vært gnidd inntil en annen persons anus og kjønnsorgan? Kjør på, men ikke min greie

Anonymkode: c7b68...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper kona mi ville sagt ifra hvis det eller noe slikt var en greie for henne. Men man vet kanskje ikke før man overrasker seg selv. Det er ikke noe jeg har prøvd eller tenker å prøve. Men helt sikkert noe som jeg kunne grodd frem en "greie" for.

Endret av MuffinStud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...