Ullvott Skrevet 17. juni 2019 #41 Skrevet 17. juni 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du.. Lure på en ting jeg. Hvorfor står det at du ikke har vært innom KG siden 2013, men er i full pålogget nå med og kommentere her? Anonymkode: a9ede...690 Sjekk ditt eget anonyme innlegg, du Det står akkurat det samme der.
OPIgirl Skrevet 17. juni 2019 #42 Skrevet 17. juni 2019 Da jeg leste innlegget ditt fikk jeg inntrykk av at du er særs lite sympatisk. Du skal ta hensyn til bruden fordi det er hennes dag. Herregud, skaff deg antenner og folkeskikk. 4
Armitage Skrevet 17. juni 2019 #43 Skrevet 17. juni 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er invitert i et bryllup neste lørdag, hvor min kjære er god venn med brudeparet. Jeg har møtt brudgommen noen få ganger, men kun møtt bruden en gang og det eneste inntrykket jeg har av henne er at hun er ei grå mus som ikke gjør stort mye eller tar noe særlig plass. Skulle på kjoleshopping I dag og fikk faktisk beskjed av typen at jeg måtte ta hensyn til bruden i kjole valget mitt, da selv han er redd for at jeg skal out shine bruden. Er dette greit? Er jo faktisk ikke mitt problem at bruden er ei grå mus som ikke liker å være midtpunktet, contra meg som elsker det! Har funnet en nydelig dus rosa stroppløs kjole med splitt, selvom jeg elsker den, så mente typen at den er like hvit som brudekjolen og ikke innafor!! Jeg er så sint! Hvorfor skal jeg ta hensyn til henne!? Jeg kjenner henne ikke Anonymkode: 533c5...a11 Kanskje du burde bli hjemme? 4
Armitage Skrevet 17. juni 2019 #44 Skrevet 17. juni 2019 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud! Jeg blir faktisk såret av alle kommentarene deres. Har dere ikke noe hyggelig å si så heller hold kjeft! Sorry meg for at jeg ikke vet hvordan jeg skal la vær å ta spotlighten fra bruden, hun er jo ikke engang pen, og en hvit kjole kommer ikke til å forandre det. Jeg sa kjolen min var dus rosa, ikke hvit!! Anonymkode: 533c5...a11 Obvious troll is obvious. 🙄🙄🙄🙄 9
Anim92 Skrevet 17. juni 2019 #45 Skrevet 17. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Herregud! Jeg blir faktisk såret av alle kommentarene deres. Har dere ikke noe hyggelig å si så heller hold kjeft! Sorry meg for at jeg ikke vet hvordan jeg skal la vær å ta spotlighten fra bruden, hun er jo ikke engang pen, og en hvit kjole kommer ikke til å forandre det. Jeg sa kjolen min var dus rosa, ikke hvit!! Anonymkode: 533c5...a11 Neida så... 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #46 Skrevet 17. juni 2019 Dette tror jeg ikke på. Du må virkelig kjede deg når du sitter og konstruerer slike historier. Anonymkode: 591c8...32e 9
addict Skrevet 17. juni 2019 #47 Skrevet 17. juni 2019 Hvorfor begrense seg? Kjøp en brudekjole du også!!!!! 14
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #48 Skrevet 17. juni 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud! Jeg blir faktisk såret av alle kommentarene deres. Har dere ikke noe hyggelig å si så heller hold kjeft! Sorry meg for at jeg ikke vet hvordan jeg skal la vær å ta spotlighten fra bruden, hun er jo ikke engang pen, og en hvit kjole kommer ikke til å forandre det. Jeg sa kjolen min var dus rosa, ikke hvit!! Anonymkode: 533c5...a11 Hjelpe meg så usympatisk du fremstår! 😳 Du sier jo ikke så mye pent selv heller akkurat. Er det helt utenkelig å kunne ta hensyn til en brud på bryllupsdagen hennes, selv om du ikke kjenner henne? I såfall burde du holde deg unna hele bryllupet. Aldri hørt på maken til egoisme. Anonymkode: 58e43...e24 6
tussi84 Skrevet 18. juni 2019 #49 Skrevet 18. juni 2019 Dette er reglene for farger og kjolevalg som gjest i bryllup for kvinner. 1. Ikke hvit, eller kjempe lyse farger. Hvit er forebeholdt bruden. Unntaket kan være feks en blomsterkjole me hvit eller lys bakgrunn.. men i disse tilfellene er det høflig å spørre bruden. 2. Ikke svart kjole, svart symboliserer sorg. 3 unngå knall rød farge. Fargen skriker oppmerksomhet. 4. Vulgære kjoler skal unngås. Dette betyr lårkorte kjoler, mye utringning, høy splitt på kjolen.. feks helt opp på lårene. ... Det som er en grei kjole er: - lengde fra ca rett ovenfor knærne til ned til gulvet. - farger: alt annet enn de fargene som er nevnt ovenfor. ..... Og når det gjelder bruden som er en grå mus ifg ts, så vil hun nok bli nydelig den dagen. Hun er både sminket og stylet på håret, samt smykker og fin brudekjole. Hun vil garantert outshine alle inkl deg, og det skal hun gjøre også. 6
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #50 Skrevet 18. juni 2019 Hva så om du er vakker og bruden er ei mus? Du må få lov til å være deg selv, og dersom du føler deg vel med den rosa kjolen, synes jeg du skal gå for den. Anonymkode: 9c6f9...4db
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #51 Skrevet 18. juni 2019 På 17.6.2019 den 12.22, AnonymBruker skrev: Tror du må skaffe deg litt EQ. Virker som du har mangel på det. Anonymkode: efe8b...8bc EQ...? Anonymkode: ee35e...43e 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #52 Skrevet 18. juni 2019 På 17.6.2019 den 12.09, AnonymBruker skrev: Jeg er invitert i et bryllup neste lørdag, hvor min kjære er god venn med brudeparet. Jeg har møtt brudgommen noen få ganger, men kun møtt bruden en gang og det eneste inntrykket jeg har av henne er at hun er ei grå mus som ikke gjør stort mye eller tar noe særlig plass. Skulle på kjoleshopping I dag og fikk faktisk beskjed av typen at jeg måtte ta hensyn til bruden i kjole valget mitt, da selv han er redd for at jeg skal out shine bruden. Er dette greit? Er jo faktisk ikke mitt problem at bruden er ei grå mus som ikke liker å være midtpunktet, contra meg som elsker det! Har funnet en nydelig dus rosa stroppløs kjole med splitt, selvom jeg elsker den, så mente typen at den er like hvit som brudekjolen og ikke innafor!! Jeg er så sint! Hvorfor skal jeg ta hensyn til henne!? Jeg kjenner henne ikke Anonymkode: 533c5...a11 Wow. Mannen din virker mere oppegående enn deg, og mulig bruden er som du så fint kaller det en grå mus, men håper hun har mere mellom ørene enn det du gir inntrykk av. Håper mannen dun drar på bryllupet uten deg, så slipper bruden å forholde seg til sånn drama. Til slutt så er det virkelig stygt å si slikt om folk!! Anonymkode: cae72...4c6 5
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #53 Skrevet 19. juni 2019 Jeg ser ikke hvorfor du bare kan ta på deg et sjal på skuldrene, der sjalet har en sterkere rosafarge på seg. Hvis du ikke vil ha sjal oppå, sånn for at kjolen ikke skal bli for lys, så bør du høre på din bedre halvdel. Noen personer er heldigere med utseendet her i livet enn oss andre. Du er åpenbart en av de heldigere, men vær litt omtenksom i forhold til bruden. Du skal ikke gå i filler, men noe nøytralt som ikke skriker etter oppmerksomhet går an. Anonymkode: 79d89...2fd
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #55 Skrevet 19. juni 2019 Er du helt sikker på at din kjære faktisk er invitert med følge? Anonymkode: af7b1...be5 5
SPOCA Skrevet 19. juni 2019 #56 Skrevet 19. juni 2019 (endret) Du ønsker at vi skal ta hensyn til deg og dine følelser, men det faller deg ikke inne å gjøre det samme mot bruden? 🙄 Ta hensyn, det er ikke din dag. Enkelt og greit! Endret 19. juni 2019 av SPOCA 1
Måbarefåsiat... Skrevet 19. juni 2019 #57 Skrevet 19. juni 2019 Du får vente til ditt eget bryllup. At kjæresten din må oppdra deg i normal folkeskikk, er bare pinlig. Men du burde kanskje bli hjemme. 2
tonebelinda Skrevet 19. juni 2019 #58 Skrevet 19. juni 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: EQ...? Anonymkode: ee35e...43e EQ er Emosjonell intelligens, som er en psykologisk teori om evnen til å oppfatte og forstå egne og andres følelser og emosjoner, å skille mellom dem og bruke denne informasjonen i tenkning og handlinger. 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #59 Skrevet 11. juli 2019 Trolletråd, much? For så usympatisk tror jeg ikke det er sørlig mange som er... Anonymkode: 3163d...8be 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #60 Skrevet 11. juli 2019 greit nok dere har med gave men Hun og brudgommen betaler jo for ditt opphold i bryllupet og maten du skal spise og har laget fest. men om du vil være en bitch og tenke "føck bruden" og kjøre på så hvorfor ikke. tenker uansett at folk ser på bruden ikke deg. Anonymkode: 43dfc...c1b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå