Gå til innhold

Får jeg og eksen kontakt igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som kan se om jeg og eksen får kontakt igjen? Når eventuelt?

Har han et sterkt forhold med dama si, eller går det imot slutten ? 

Eventuelt: møter jeg en annen snart som jeg blir like forelsket i som jeg var i han ? 

Anonymkode: 71f48...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja

Anonymkode: e1a85...50e

Ja hva da? 

Anonymkode: 71f48...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at du burde komme deg videre å ikke være hung up på eksen din. Han har tydelig gått videre for lengst siden han har en ny kjæreste? Hva er vitsen med å sitte å håpe? Hadde han ville vært sammen med DEG hadde du vært med han nå og ikke en ny dame. Seriøst, jeg er så lei jenter som går å håper på at eksen og nye dama skal gjøre det slutt for så at han skal komme ridende på en hvit hest og ta deg i mot med åpne armer. 

Beklager, men kom deg videre og slutt å se tilbake på fortiden hele tiden, du kommer ikke til å bli lykkelig av det. Ligg med en eller to. Date. Begynn å tren. Lag mat. Heng med venner, grill, svøm, drikk deg dritings. Hvorfor tenkte på en eks?

Anonymkode: e296e...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han skal bli far, det ser ut som han kommer til å gjøre det bra.

Anonymkode: 90e69...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er skaphomo , hold. Deg unna han

Anonymkode: 711f5...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han skal bli far, det ser ut som han kommer til å gjøre det bra.

Anonymkode: 90e69...3b0

Nei jeg tror ikke dama kan bli gravid 😋

Anonymkode: 71f48...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser at du burde komme deg videre å ikke være hung up på eksen din. Han har tydelig gått videre for lengst siden han har en ny kjæreste? Hva er vitsen med å sitte å håpe? Hadde han ville vært sammen med DEG hadde du vært med han nå og ikke en ny dame. Seriøst, jeg er så lei jenter som går å håper på at eksen og nye dama skal gjøre det slutt for så at han skal komme ridende på en hvit hest og ta deg i mot med åpne armer. 

Beklager, men kom deg videre og slutt å se tilbake på fortiden hele tiden, du kommer ikke til å bli lykkelig av det. Ligg med en eller to. Date. Begynn å tren. Lag mat. Heng med venner, grill, svøm, drikk deg dritings. Hvorfor tenkte på en eks?

Anonymkode: e296e...892

Åh men dette er jo ikke hva jeg spør om. Dette er bare funderinger fra din side. Jeg har et liv jeg. Trener, jobber, jenteturer, fester, fjellturer, teltturer. Alt. Har mange baller i luften. Ligget med over 10 personer etter han :) holdt på med en har jeg gjort også.

Svar heller på spørsmålet mitt. 

Anonymkode: 71f48...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er skaphomo , hold. Deg unna han

Anonymkode: 711f5...563

Ja, det kan jo faktisk tenkes. 

Anonymkode: 71f48...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg tror ikke dama kan bli gravid 😋

Anonymkode: 71f48...65e

Han skal bli far, kansje ikke med hun han er sammen med. Kan være en han har på siden.

Anonymkode: 90e69...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han skal bli far, kansje ikke med hun han er sammen med. Kan være en han har på siden.

Anonymkode: 90e69...3b0

Jaha, men hvis du ser at han skal bli far så tydlig, så burde du jo kunne se med hvem det er? Jeg har hørt fra en bekjent spådame jeg tilfeldigvis snakket med en gang at jeg og han kom til å få et barn en gang. At vi kom til å møtes på en felles arena og at de kom til å skje ting da. 

Anonymkode: 71f48...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaha, men hvis du ser at han skal bli far så tydlig, så burde du jo kunne se med hvem det er? Jeg har hørt fra en bekjent spådame jeg tilfeldigvis snakket med en gang at jeg og han kom til å få et barn en gang. At vi kom til å møtes på en felles arena og at de kom til å skje ting da. 

Anonymkode: 71f48...65e

Jeg kan selvfølgelig ikke hvem det er, kan være at du er den han får barn med på siden for alt jeg kan "se".

Den spådamen du kjenner tror jeg lyver om sine evner, håper du ikke betalte.

Anonymkode: 90e69...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan selvfølgelig ikke hvem det er, kan være at du er den han får barn med på siden for alt jeg kan "se".

Den spådamen du kjenner tror jeg lyver om sine evner, håper du ikke betalte.

Anonymkode: 90e69...3b0

Hvorfor tror du hun lyver ? 

Men han får et barn med noen på siden, eller med henne. Kan du ikke se det heller ? Jeg skjønner at du ikke kan se hvem det er med navn og utseende, men om det er med kjæreste, eks eller tilfeldig. 

Anonymkode: 71f48...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan selvfølgelig ikke hvem det er, kan være at du er den han får barn med på siden for alt jeg kan "se".

Den spådamen du kjenner tror jeg lyver om sine evner, håper du ikke betalte.

Anonymkode: 90e69...3b0

Og legger til: hvor lenge er det til han skal bli far? Størst anndel av befolkningen blir jo forelder en gang i livet. Så at han en dag skal bli far er vel ikke så mye å lure på kanskje. Men når er vel mer relevant. 

Anonymkode: 71f48...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke se når han blir far, bare at han har en sterk følelse for et barn han har laget.

Anonymkode: 90e69...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke se når han blir far, bare at han har en sterk følelse for et barn han har laget.

Anonymkode: 90e69...3b0

Som han har laget ? Han har jo ikke laget noe barn. 

Anonymkode: 71f48...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...