Gå til innhold

umulig å finne eldre damer


misterLeon

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Drittsekk skrev:

Yngre enn deg. Få høre: syns du at du er gammel? :ler:

Ja, i følge deg så er jeg jo det. Er jeg gammel så er vel du ganske så nære selv😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Missy77 skrev:

Tja, 450 gram (eller ml?) i hver. 

det er bra størrelse, myke og gode å ta på.

Anonymkode: 5a466...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Drittsekk skrev:

Spennende. Jeg har lite erfaring fra danskebåten. Tviler på at jeg ville hatt et forhold over tid med noen på 60 før jeg fyller 40, men at det fins damer som kan være spennende for korte eventyr også i den alderen, det kan jeg ikke utelukke. Jeg ville ikke skrytt av det, for å si det sånn. Drar du da på danskebåten med wingman, eller kjører du solo og joiner en gruppe du ser har det gøy?

Wingman ??   Hva er det slags moderne tøys. Nei, her var det snakk om god gammeldags one-to-one sjekking. Bare ONS og korte eventyr.  Nå begynner jeg å bli godt voksen selv.

Anonymkode: 4701a...f57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, wintergirl skrev:

Ts har ikke svart på hva rammeverket hans er. Uansett så er 23 litt for ungt for meg. Aldri tent på det og jeg har da snakket med mange unge menn

Aldri tent på det?😂 Så hva tente du på når du var 18-20 år, Folk i 30-40 årene?

Anonymkode: d59bd...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri tent på det?😂 Så hva tente du på når du var 18-20 år, Folk i 30-40 årene?

Anonymkode: d59bd...8fd

Herlighet? Mye eldre yngre enn sin nåværende alder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lær deg kroppspråket til damene først, de finnes nesten overalt, du bare ikke "ser" dem. Løser du den koden, blir fort en helt hvis du er sjarmør i tillegg🤫

Eldre damer trenger like mye kos som andre ungjenter, og de setter mere pris på det faktisk og er mere takknemmelig❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville ikke valgt ei gammal sugge, bedre med lammelår.

Anonymkode: 47641...ab2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, museslikker69 skrev:

Lær deg kroppspråket til damene først, de finnes nesten overalt, du bare ikke "ser" dem. Løser du den koden, blir fort en helt hvis du er sjarmør i tillegg🤫

Eldre damer trenger like mye kos som andre ungjenter, og de setter mere pris på det faktisk og er mere takknemmelig❤️

Det er vel okke som. Og mer takknemlige da eller? Det å like å kose kommer mer an på person enn alder. Jeg er 38 og liker ikke å kose random mannfolk. Setter ikke pris på det i hele tatt. Alle er takknemlig for å få kost med en de virkelig liker derimot, men desperat etter smuler er lang i fra alle «eldre» kvinner

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turistforeningen arrangerer seniorturer. Disse er åpne for alle, men de fleste er seniorer. Ellers finner du ofte eldre damer på diverse treff på biblioteket og på bingo. Strikketreff kan også være en mulighet. Her i byen er det en kafé som er tilknyttet eldreboligene. Der samles mange til sosialt samvær. Kanskje det finnes noe lignende der du bor. 

Anonymkode: cfdef...473

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Turistforeningen arrangerer seniorturer. Disse er åpne for alle, men de fleste er seniorer. Ellers finner du ofte eldre damer på diverse treff på biblioteket og på bingo. Strikketreff kan også være en mulighet. Her i byen er det en kafé som er tilknyttet eldreboligene. Der samles mange til sosialt samvær. Kanskje det finnes noe lignende der du bor. 

Anonymkode: cfdef...473

Hahahaha 😄 😄

Enten det over, eller vi er på rockekonserter, cafeer, idrettsarrangementer, barer +++

Vi har infiltrert samfunnet, watch out!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2019 den 12.07, wintergirl skrev:

Jeg er 38 og liker ikke å kose random mannfolk.

Oij, men du er jo bare 38 år og bare så vidt innkjørt, jeg mente de eldre 55-70 år som etter mange år uten sex og kos😝

Endret av museslikker69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, museslikker69 skrev:

Oij, men du er jo bare 38 år og så vidt bare innkjørt, jeg mente de eldre 55-70 år som etter mange år uten sex og kos😝

I følge endel mannfolk her så er damer på 38 år inntørka mummier😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke umulig å finne eldre damer, men for det første er det viktig å vite hva du tenker er "eldre damer" for deg som er 23 år da. Er det de over 40 eller enda eldre? Jeg tror du kan finne alle aldre på datingsider, og mange steder ute i virkeligheten. Men du bør kanskje ikke gå for høyt i alder for det er mindre sannsynlig at damer som kunne vært mora di og eldre vil ha sex med deg. Er alltid noen, men lettere hvis du går for de som er 15-20 år eldre og ikke mer. Ellers er det poeng som noen har nevnt over her, at veldig mange av oss eldre damer blir utsatt for unge gutter i 20-åra som bare vil "teste" sex med en eldre dame. Det er veldig mange damer ikke så interessert i fordi mange ønsker faste partnere, kjæreste eller noe over tid. Hvis man vet at det bare blir en ons er det ganske mange eldre damer som ikke er interessert i det. De fleste eldre damer er ikke interessert i å være en slags seksuell "koldtbordrett" for yngre menn. (Å, har du prøvd den gryteretten? Den er ganske god!) Og før noen skriver, "Men noen eldre damer drømmer jo ikke om noe annet enn ons med en yngre mann, så ja, selvsagt finnes de damene, men de er ikke majoriteten av eldre eller godt voksne damer.. Dessverre da, for dere yngre menn.

Anonymkode: d323d...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, wintergirl skrev:

I følge endel mannfolk her så er damer på 38 år inntørka mummier😄

Åååh, men kjære deg, ikke la ungstaurene besudle din erfaring og opplevelser. Du er nok på ditt saftigste akkurat nå😘

Kom til meg hvis du trenger støtte eller trøst, så svarer jeg deg med proffesjonelt🤫🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, museslikker69 skrev:

Åååh, men kjære deg, ikke la ungstaurene besudle din erfaring og opplevelser. Du er nok på ditt saftigste akkurat nå😘

Kom til meg hvis du trenger støtte eller trøst, så svarer jeg deg med proffesjonelt🤫🙈

Takk for tilbudet , men jeg har mann😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, wintergirl skrev:

Takk for tilbudet , men jeg har mann😉 

Haha, jeg vet det @wintergirl skulle bare terge deg litt, også vet jeg at du tar det med et smil😉 Det er slike venner alle skulle ha vært bedre på her inne❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, museslikker69 skrev:

Haha, jeg vet det @wintergirl skulle bare terge deg litt, også vet jeg at du tar det med et smil😉 Det er slike venner alle skulle ha vært bedre på her inne❤️

Hyggelig sagt😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, wintergirl skrev:

Hyggelig sagt😍 

Takk i lige måde, jeg skal nok huske deg og støtte deg😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...