Gå til innhold

umulig å finne eldre damer


misterLeon

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, eldre damer er nemlig dritt lei av å bli brukt av yngre menn for spenningens skyld.

Anonymkode: 00c8c...07e

Og du gjør der til talskvinne for alle "eldre" damer ?   Noen av oss foretrekker faktisk yngre menn, deal with it !

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kor har du prøv da? Kva har du gjort? 

Anonymkode: b3ea4...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, eldre damer er nemlig dritt lei av å bli brukt av yngre menn for spenningens skyld.

Anonymkode: 00c8c...07e

Faktisk litt enig. At de ikke skjønner at vi har samme følelsesliv som de under 30. Å bli brukt er ikke digg.

h

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Jepp, eldre damer er nemlig dritt lei av å bli brukt av yngre menn for spenningens skyld.

Anonymkode: 00c8c...07e

Brukt? Det er vel snakk om sex, ingen som lyver om det? På hvilken måte er du lei av å bli brukt av yngre menn da? 

Anonymkode: 4467c...e1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brukt? Det er vel snakk om sex, ingen som lyver om det? På hvilken måte er du lei av å bli brukt av yngre menn da? 

Anonymkode: 4467c...e1b

Kanskje fordi de i hovedsak søker spenning og sex med eldre og ikke forhold? Yngre menn er helt gale etter eldre for å ha sex med og tilslutt kan vi bli lei av den oppmerksomheten

Anonymkode: 5d7cc...ec2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, eldre damer er nemlig dritt lei av å bli brukt av yngre menn for spenningens skyld.

Anonymkode: 00c8c...07e

Hvem har sagt at det er de yngre mennene som bruker de eldre damene? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den eldre damen selv og da bruker jeg evt han like mye. Har fantastisk god sex med han og detter det jeg ønsker og ingenting annet. Når det er så stor forskjell blir det ikke noe problemer med følelser for kunne ikke hatt forhold til han. 

Anonymkode: 02fab...40c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Missy77 skrev:

Hvem har sagt at det er de yngre mennene som bruker de eldre damene? 

Les alle trådene her inne da, så skjønner du greia. 

 

Anonymkode: 00c8c...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Les alle trådene her inne da, så skjønner du greia. 

 

Anonymkode: 00c8c...07e

Nå har ikke jeg så god tid at jeg rekker å lese over alle trådene her inne, men jeg kan kun snakke for meg selv. Og jeg kan si så mye som at det er ingen yngre gutter som utnytter meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Brukt? Det er vel snakk om sex, ingen som lyver om det? På hvilken måte er du lei av å bli brukt av yngre menn da? 

Anonymkode: 4467c...e1b

Jeg er ikke i den situasjonen. Om begge parter er med på det er det jo helt greit. Men etter trådene her inne å dømme er det veldig ofte ikke tilfellet.

Anonymkode: 00c8c...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les alle trådene her inne da, så skjønner du greia. 

 

Anonymkode: 00c8c...07e

Tull !   Dette går akkurat like mye begge veier.   Bare at det er gutta som skriver mest om det her inne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, Missy77 skrev:

Hvem har sagt at det er de yngre mennene som bruker de eldre damene? 

Enig!

Det JEG er lei av er at alle antar at kvinner er ofre for alt mulig rart, at vi ikke har egen sexlyst, men bare lar oss utnytte.

Personlig er jeg ikke noe klar for å ligge med en fyr i 20-årene, derfor velger jeg det vekk. Men hvis jeg hadde lyst, så hadde det neppe vært noe annet enn for sexens skyld, så hvordan kan jeg bli utnyttet av det? En fyr gir meg akkurat det jeg har drømt om, hele sin nakne kropp og fantastisk sex, men jeg burde liksom føle meg utnyttet??

Logikk??

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ella Ellefantella skrev:

Enig!

Det JEG er lei av er at alle antar at kvinner er ofre for alt mulig rart, at vi ikke har egen sexlyst, men bare lar oss utnytte.

Personlig er jeg ikke noe klar for å ligge med en fyr i 20-årene, derfor velger jeg det vekk. Men hvis jeg hadde lyst, så hadde det neppe vært noe annet enn for sexens skyld, så hvordan kan jeg bli utnyttet av det? En fyr gir meg akkurat det jeg har drømt om, hele sin nakne kropp og fantastisk sex, men jeg burde liksom føle meg utnyttet??

Logikk??

👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, misterLeon said:

23 år gammel gutt som alltid har drømt om en eldre dame men er umulig å finne de.. hjelp

De fleste byer i norge har minst et utested som blir omtalt som 'bruktkjelleren', 'resteloftet', 'danskebåten' eller no. De fleste i riktig alder vet hvor det stedet er, selv om de ikke går dit selv. Har du en voksen, skilt, kollega i rette alderen vet han det nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

58 minutter siden, blaffen skrev:

De fleste byer i norge har minst et utested som blir omtalt som 'bruktkjelleren', 'resteloftet', 'danskebåten' eller no. De fleste i riktig alder vet hvor det stedet er, selv om de ikke går dit selv. Har du en voksen, skilt, kollega i rette alderen vet han det nok.

Vel, noen av oss 'eldre damer' går ikke sånne steder, fordi vi ikke er verken 'oppbrukte' eller 'rester'. Vi ønsker yngre menn nettopp fordi det er snakk om uforpliktende forbindelser. Menn på vår egen alder blir fort mer kompliserte og ønsker mer, så det er tryggere med forhold til yngre menn som bare ønsker det uforpliktende og deilige, som oss :)

Anonymkode: db3cf...01c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, misterLeon skrev:

kjenner jeg blir kåt 

Du forteller jo ikke hvor gamle damer du tenker på. 30 - 40 - 50 ++++

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldre dame.. da tenker jeg på damer som er 60+ 

 

Hulsen ung dame 42 🤪

Anonymkode: ce5e1...9f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk prøve ei i slutten av 50 årene når jeg selv var midt i 20 årene. Var helt fantastisk - snakk om å gi... og få lov til å gi... ei god voksen, sulten herlig dame.... lykke til i jakten

Anonymkode: 8c622...541

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...