Gå til innhold

umulig å finne eldre damer


misterLeon

Anbefalte innlegg

Altså, skal du ha damer på 60 pluss, så er det enten online, eller i foreninger som har fyllefester og hvor eldre er med. Det er lettere på små steder, enn på store steder, fordi små steder ofte har fritidshobbyer som forener flere alderssegmenter. Det å sjekke opp eldre kvinner i det fri, det skal du ha baller til å gjøre, og det har ikke du, for da hadde du ikke spurt her vennen, du ønsker en mulighet til å utforske seksuelt med minst mulig sjanse for fordømmelse av omverdenen.

Anonymkode: b2c61...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.6.2019 den 13.04, Missy77 skrev:

Prøv happn og Tinder. Eller www.nakenprat.no. 

Ser du bra ut skulle det ikke være noe problem å plukke opp en på byen heller. 

Lykke til! Vi eldre damer er verdt å teste ut. 😉😆

har du store bryst?

Anonymkode: 5a466...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2019 den 13.09, wintergirl skrev:

Jeg er ikke kvass for at han vil prøve eldre. Men kanskje han burde legge om litt hvis han ønsker det.

hvis du er 30 år, og han 20, da er du godt innenfor hans rammeverk. 

Anonymkode: 5a466...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2019 den 19.31, Missy77 skrev:

Nå har ikke jeg så god tid at jeg rekker å lese over alle trådene her inne, men jeg kan kun snakke for meg selv. Og jeg kan si så mye som at det er ingen yngre gutter som utnytter meg. 

fordi det handler om kjemi, sant? 

Anonymkode: 5a466...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvis du er 30 år, og han 20, da er du godt innenfor hans rammeverk. 

Anonymkode: 5a466...bab

Overhodet ikke. Vil ikke ligge med mye yngre menn. Frister ikke. Jeg er 38 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har du store bryst?

Anonymkode: 5a466...bab

Tja, 450 gram (eller ml?) i hver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

fordi det handler om kjemi, sant? 

Anonymkode: 5a466...bab

Det handler om at det like godt kan være jeg som utnytter han. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, wintergirl skrev:

Overhodet ikke. Vil ikke ligge med mye yngre menn. Frister ikke. Jeg er 38 år

skal ikke se bort i fra at hans rammeverk kan utvides til å rekke deg også. Alt handler vel om kjemi?

Anonymkode: 5a466...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

skal ikke se bort i fra at hans rammeverk kan utvides til å rekke deg også. Alt handler vel om kjemi?

Anonymkode: 5a466...bab

Ts har ikke svart på hva rammeverket hans er. Uansett så er 23 litt for ungt for meg. Aldri tent på det og jeg har da snakket med mange unge menn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, wintergirl said:

Ts har ikke svart på hva rammeverket hans er. Uansett så er 23 litt for ungt for meg. Aldri tent på det og jeg har da snakket med mange unge menn

Men de vil vel neppe ha deg, uansett. Som 38-åring begynner du å havne utenfor det de fleste menn søker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Missy77 skrev:

Det handler om at det like godt kan være jeg som utnytter han. 

tipper du vil elske han vil omsette kvalitetstid med deg. 

Anonymkode: 5a466...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, wintergirl skrev:

Ts har ikke svart på hva rammeverket hans er. Uansett så er 23 litt for ungt for meg. Aldri tent på det og jeg har da snakket med mange unge menn

det handler om samtalen kanskje vil være mange hakk lenger nede enn der du er. 

Anonymkode: 5a466...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Drittsekk skrev:

Men de vil vel neppe ha deg, uansett. Som 38-åring begynner du å havne utenfor det de fleste menn søker.

Hahaha.....  Fordømt tullpreik, det er laaangt ifra sannheten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Drittsekk skrev:

Men de vil vel neppe ha deg, uansett. Som 38-åring begynner du å havne utenfor det de fleste menn søker.

tryggheten hun vil formidle kan ikke en 30 åringen kunne gi han tilbake.... en gullverdt erfaring for en mann på 20 åring.

Anonymkode: 5a466...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg gi deg et lite råd:

De fleste kvinner vil aller helst være tiltrukket av sin partner uavhengig alder. De fleste blir derigjen tiltrukket av bittelitt raffinert flørting utover 'du trigger min nåværende fetish'.

Man er mer enn ens sex appeal. Til og med jeg ble lei av jenter som vil oppleve fifty shades-sex kun fordi jeg er dominant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Altså, skal du ha damer på 60 pluss, så er det enten online, eller i foreninger som har fyllefester og hvor eldre er med. Det er lettere på små steder, enn på store steder, fordi små steder ofte har fritidshobbyer som forener flere alderssegmenter. Det å sjekke opp eldre kvinner i det fri, det skal du ha baller til å gjøre, og det har ikke du, for da hadde du ikke spurt her vennen, du ønsker en mulighet til å utforske seksuelt med minst mulig sjanse for fordømmelse av omverdenen.

Anonymkode: b2c61...586

Kan til dels være enig med deg her, men samtidig er det så mye lettere å være anonym i en større by så de eldre damene "tør" mer.  De slipper å forholde seg til han edru etterpå, som du ofte må på småsteder. Da er han "sønn til Olsen" eller "han på bensinstasjonen", om du skjønner.  I en større by slipper hun å være "hun som pulte med ....", på småsteder med fyllefester er det nesten umulig å ikke bli sett og ryktet går.  Men det må være alkohol som du sier, og i by`n er det jo mye større tilbud.  Damegjenger fra f.eks. sykehus o.l., som går ut på pub etter en jobbmiddag, afterwork eller hva alt heter.  Utesteder/Hotell som arrangerer dansebandkvelder osv.  For ikke å snakke om danskebåt/ferjeturer.

Jeg har god erfaring fra denne aldersgruppa, kommer fra et lite sted men har bodd i by i mange år. Har forsøkt begge deler.

Anonymkode: 4701a...f57

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Drittsekk skrev:

Men de vil vel neppe ha deg, uansett. Som 38-åring begynner du å havne utenfor det de fleste menn søker.

Ha ha. Har nok av tilbud jeg , drittsekk😂😂

Er ikke lett og være en gammel, bitter og stygg mann😙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

det handler om samtalen kanskje vil være mange hakk lenger nede enn der du er. 

Anonymkode: 5a466...bab

Vi tenner forskjellig vi mennesker. Jeg liker menn, voksne menn. Jeg syns det er mange søte unge gutter, men de tenner meg ikke, selv om de kan ha en dyp og fin samtale. Men jeg skjønner andre godt voksne damer som liker mye yngre. Det er noe med blikket til mer voksne menn vs blikket yngre menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan til dels være enig med deg her, men samtidig er det så mye lettere å være anonym i en større by så de eldre damene "tør" mer.  De slipper å forholde seg til han edru etterpå, som du ofte må på småsteder. Da er han "sønn til Olsen" eller "han på bensinstasjonen", om du skjønner.  I en større by slipper hun å være "hun som pulte med ....", på småsteder med fyllefester er det nesten umulig å ikke bli sett og ryktet går.  Men det må være alkohol som du sier, og i by`n er det jo mye større tilbud.  Damegjenger fra f.eks. sykehus o.l., som går ut på pub etter en jobbmiddag, afterwork eller hva alt heter.  Utesteder/Hotell som arrangerer dansebandkvelder osv.  For ikke å snakke om danskebåt/ferjeturer.

Jeg har god erfaring fra denne aldersgruppa, kommer fra et lite sted men har bodd i by i mange år. Har forsøkt begge deler.

Anonymkode: 4701a...f57

Spennende. Jeg har lite erfaring fra danskebåten. Tviler på at jeg ville hatt et forhold over tid med noen på 60 før jeg fyller 40, men at det fins damer som kan være spennende for korte eventyr også i den alderen, det kan jeg ikke utelukke. Jeg ville ikke skrytt av det, for å si det sånn. Drar du da på danskebåten med wingman, eller kjører du solo og joiner en gruppe du ser har det gøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, wintergirl said:

Ha ha. Har nok av tilbud jeg , drittsekk😂😂

Er ikke lett og være en gammel, bitter og stygg mann😙

Yngre enn deg. Få høre: syns du at du er gammel? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...