Gå til innhold

Til dere som følger bloggere - hvordan?|


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan følger dere bloggere? Hvordan finner dere ut om nye blogginnlegg? Via sosiale medier eller noe app? Går dere inn manuelt flere ganger om dagen for å sjekke om det er noe nytt?

Anonymkode: e1578...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Følger de personene på andre sosiale medier som Instagram, YouTube, Twitter og Facebook. Aller oftest så legger de ut på sosiale medier når de har skrevet nytt innlegg på bloggen.

Anonymkode: 5142e...291

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger de på andre sosiale medier, men går også inn på bloggen. De jeg følger legger ikke ut så mange innlegg pr. dag, og det holder å kikke innom på kvelden.

Anonymkode: 12bdf...5ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloglovin - enkelte og greit. Legger til de bloggene en ønsker å følge, så kan en lese nye poster der. Bonus, følger en dramabloggere så blir innlegg liggende der, selv om de sletter dem fra blogg. 

https://www.bloglovin.com/what-is-bloglovin

Anonymkode: fb8bc...bed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også to norske portaler for blogger, som jeg kjenner til.

blogg.no - som har f.eks Sophie Elise, Anna Rasmussen, og masse småbloggere

influens.no - som er en portal for mer voksne bloggere, mer blogger med kvalitet her, tema

 

Finnes kanskje flere? Men er disse to jeg titter innom av og til :) Men for bloggere, og da først og fremst ulike temablogger, så legger jeg dem til på bloglovin

Anonymkode: fb8bc...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva er blogg? ergosentrert organisasjon?

Anonymkode: 08832...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, MarianneE skrev:

Spørsmålet er ikke "hvordan" det er "hvorfor"..

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva er blogg? ergosentrert organisasjon?

Anonymkode: 08832...374

 

Husk at blogg ikke er lik rosablogg :)

I mitt yrke foregår f.eks mye av den løpende fagdebatten på ulike fagblogger. Utenfor Norge er blogg ansett som et viktig medium, hvor også ulike tenkere, samfunnsdebattanter osv ytrer seg.

Vi har mange gode temablogger i Norge også, som er langt fra navlebeskuende rosabloggere. Flere oppfattes kanskje ikke som blogger engang, men er det like fullt. 

Her med morgenkaffen titta jeg gjennom et par litteraturblogger for bokinspirasjon, sjekka en oppskrift på en vegetarblogg, og la bokmerke på et par reiseblogger jeg tenkte å se etter sommertips på. Sånn i tillegg til at jeg sjekka om det var kommet noen nye faginnlegg på bloggen hos forskning.no.

 

Anonymkode: fb8bc...bed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Husk at blogg ikke er lik rosablogg :)

I mitt yrke foregår f.eks mye av den løpende fagdebatten på ulike fagblogger. Utenfor Norge er blogg ansett som et viktig medium, hvor også ulike tenkere, samfunnsdebattanter osv ytrer seg.

Vi har mange gode temablogger i Norge også, som er langt fra navlebeskuende rosabloggere. Flere oppfattes kanskje ikke som blogger engang, men er det like fullt. 

Her med morgenkaffen titta jeg gjennom et par litteraturblogger for bokinspirasjon, sjekka en oppskrift på en vegetarblogg, og la bokmerke på et par reiseblogger jeg tenkte å se etter sommertips på. Sånn i tillegg til at jeg sjekka om det var kommet noen nye faginnlegg på bloggen hos forskning.no.

 

Anonymkode: fb8bc...bed

Det er jo helt sant, fort gjort å skjære blogging over den samme rosa, sponsede  kammen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bloglovin - enkelte og greit. Legger til de bloggene en ønsker å følge, så kan en lese nye poster der. Bonus, følger en dramabloggere så blir innlegg liggende der, selv om de sletter dem fra blogg. 

https://www.bloglovin.com/what-is-bloglovin

Anonymkode: fb8bc...bed

har brukt den i noen år, men nå så funker den ikke! Den oppdaterer jo ikke med nye blogginnlegg lengre, ingen nye på ei uke nå! absolutt ingen. Har prøvd å avinnstallere chrome extansions. Har prøvd å logge inn og ut, legge til bloggerne på nytt etc, ingenting funker. 

Anonymkode: e1578...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...