Gå til innhold

Hva sløser du penger bort på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Linaria

Reise, restaurant, dataspill, lego, konserter. Alt er verdt det da, så vet ikke om det er sløsing :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Restylane i leppene. 

Vin og byturer. 

Anonymkode: 58b1f...778

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat 😫 spiser altfor mye ute, kjøper lunsj nesten hver dag på jobb og altfor mange turer i matbutikken.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snus, alkohol og mat ute. Jeg bor hjemme uten faste utgifter så det er stort sett det eneste jeg bruker penger på, med unntak av klær og sminke en sjelden gang og abonnementer på ulike aviser og strømmetjenester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær til meg og sønnen min. Men tenkte jeg skulle ha helt kjøpe stopp for meg, og kun det sønnen min virkelig trenger.

Så har jeg TV2 sumo, HBO, Netflix, viaplay og storytel. Tenker at her bør jeg kutte ut halvparten av de. 

Anonymkode: 87e75...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vin, blomster til hagen, bøker, stearinlys....

Anonymkode: 8402e...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å spare penger på andre året nå. Har egentlig shoppestopp. Og har kutta ut mye. Men har stadig vekk glipper hvor jeg kjøper bl.a. plagg jeg ikke trenger. Noe nytt trenger jeg, men ikke t-shorter og kjoler. Har masse bøker jeg ikke har lest, men har falt for fristelsen der og. Kjøpte meg et smykke her om dagen, det trenger jeg iallefall ikke. Sminke jeg trodde jeg var nesten tom for. Fant uåpna i skuffen rett etter at jeg hadde bestilt! Litt skuffa over meg selv nå. 🙄

Også røyk og pepsi max, prøver, men har ikke klart å slutte så langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffe. Går på kafé når jeg kjeder meg.

Anonymkode: 0931e...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Linaria skrev:

Reise, restaurant, dataspill, lego, konserter. Alt er verdt det da, så vet ikke om det er sløsing :P

Syns ikke dette er sløsing! ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.blivakker.no

Elsker å handle hårprodukter her.

Anonymkode: e35a7...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takeaway, pepsi max, flyreiser, shopping og velvære.

Anonymkode: 935a7...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kafé og brus er det jeg sløser mest penger på  Er innom så ofte på en kafé at de kjenner meg nå og spør hvordan det går med livet mitt. En gratulerte meg med dagen til og med. 

Ellers har jeg blitt bedre. Sluttet med shopping med mindre jeg trenger noe (og selv da er jeg flink til å spøre venninner om de har klær de ikke bruker lenger). Mest for miljøet, men også godt for lommeboka 👍🏻

Anonymkode: 47635...757

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt snus, sjokolade og potetgull🙈 Fir ikke å glemme smånips fra interiørbutikker som jeg aldeles ikke har bruk for🤦🏼‍♀️ 

 

Anonymkode: f30a3...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snus, godis og mat/drikke på kafé

Anonymkode: 35210...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...