-TeddyToria- Skrevet 7. oktober 2005 #541 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kan si det sånn at jeg ikke ennå har pakket ut av kofferten fra bryllupsferien, så ligger langt etter...... Dere må bare vente... ← Gaaah! Du er treig ass! Nei, men kom innom snaaaart da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 1. november 2005 Forfatter #542 Del Skrevet 1. november 2005 En oppdatering ja.... Vet dere, har ikke ork jeg.... Føler meg skikkelig slem, men energien er ikke der gitt.. sorry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. november 2005 #543 Del Skrevet 16. november 2005 En oppdatering ja.... Vet dere, har ikke ork jeg.... Føler meg skikkelig slem, men energien er ikke der gitt.. sorry ← Men hvordan er tilværelsen som kone da? Ble dagen alt du hadde drømt om?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 26. november 2005 #544 Del Skrevet 26. november 2005 Ting tar tid...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 21. desember 2005 #545 Del Skrevet 21. desember 2005 Hei Her kommer jeg innom for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår Kos deg masse!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå