Isola Skrevet 18. august 2005 #501 Del Skrevet 18. august 2005 Blir helt sikkert kjempeflott, Miori! Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 22. august 2005 Forfatter #502 Del Skrevet 22. august 2005 Da har flere av jentene røpet seg.. Jeg drikkes ut til helgen....!!!! Det er litt kjedelig, ettersom jeg skal på jobb søndag kveld kl 23.00. Men det får jeg bare ta. Nå må jeg si at jeg gleder meg- gruer meg litt her. Ellers har jeg kjøpt strømper i riktig farge i dag, og nytt undertøy... Nå har jeg det meste, bortsett fra lave sko. Har funnet et par jeg liker på din sko til 280 kroner da. Orker nok ikke gå i høye heler hele dagen.... Og orker ikke reise av gårde i de heller.... Ellers er uka full av gjøremål. Utrolig artig å lese om alle KG brudene som har giftet seg i senere tid!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 22. august 2005 #503 Del Skrevet 22. august 2005 Så gøy med utdrikningslag på lørdag! Nå må du ikke grue deg da, det blir nok en fantastisk dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 23. august 2005 Forfatter #504 Del Skrevet 23. august 2005 Nå er vi nede i 68 gjester. Fikk to avbud i dag. De spurte om å ta med sønnen hans, som jeg aldri har sett. Og jeg svarte bestemt, men hyggelig... Nei. Og det ble det jo bråk av. Men respekterer valget deres, de må gjerne bli hjemme. (Føler meg kanskje litt slem. Men vil ikke ha barn i bryllupet jeg...) Ellers har mannen vært å prøvd klærne sine i dag. Og han ble så flott!!!! Og de nye skoene hans passet perfekt til!!!!!!:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 23. august 2005 #505 Del Skrevet 23. august 2005 Det er IKKE slemt å ikke ville ha barn i bryllupet. Da er det mye værre å spørre om å få ta med seg et barn som slett ikke er invitert. Frekt ville jeg kalt det.... Lykke til med utdrikningslaget. Kan godt skjønne at du er nervøs, men det blir sikkert bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 26. august 2005 Forfatter #506 Del Skrevet 26. august 2005 Æsj. Nå ligger jeg rett ut med feber og hodepine av eb´n annen verden. Og i morgen skal jeg drikkes ut.... :grine2: Håper det går over fort!!! I går var vi å bestillte blomster. Tror det blir kjempe bra. Bestemte oss for at vi ordner det i kirken selv... Tror vel nesten jeg skremte livet av den stakkars dama... Var mye nei fra min side gitt..... Håper ikke jeg var alt for ille. Men det skal sies at jeg oppfører meg som en stressa brud om dagen... Vi har også hatt det siste møtet med lokalet og med toastmasterne våre. Har stor tro på at dagen blir fantastisk!!! Toasmasterne våre gjør en fabelaktig jobb. Ei venninne har ordnet to damer som synger i et kor for oss også. De skal hjelpe til å få litt "svung" på salmene i kirken. Vi synes det er viktig at noen er forangere, da ingen vi kjenner er ivrige salmesyngere Ellers er veø det meste under kontroll. Skal bare handle inn litt småting til uka, så blir det sikkert kjempe bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 28. august 2005 Forfatter #507 Del Skrevet 28. august 2005 Nå har jeg blitt drukket ut..... Og dagen var ikke helt som forventet....... Har man lov til å si at man ikke koste seg på utdrikkingslaget sitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 28. august 2005 #508 Del Skrevet 28. august 2005 Her inne kan du si akkurat hva du vil!!! Fortell, fortell.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 1. september 2005 Forfatter #509 Del Skrevet 1. september 2005 Ikke mye her inne om dagen må jeg si... Orker ikke skrive om utdrikkingslaget. Men begynner å bli ganske stresset for den store dagen. 8 dager igjen dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 2. september 2005 #510 Del Skrevet 2. september 2005 OjOjOj! Som tiden flyr!!! Er alt under kontroll? nervene også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 2. september 2005 Forfatter #511 Del Skrevet 2. september 2005 Alt er under kontroll. Men ikke nervene, de har jeg på ingen måte kontroll på!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 5. september 2005 #512 Del Skrevet 5. september 2005 nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på u.laget ditt altså. Var det så ille?? Ikke mange dagene igjen nå Miori...gått litt i surr jeg, men hvilken kjole bærer du på lørdag? Lykke til i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 5. september 2005 #513 Del Skrevet 5. september 2005 Hei! Vil ønske deg lykke til på dagen deres! Må innrømme at jeg ble litt nyskjerrig på hva som kan skje på et utdrikningslag, som får den kommende bruden til å ikke orke å skrive om det etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 5. september 2005 #514 Del Skrevet 5. september 2005 Heia snupp! Long time... Er litt treig fortiden jeg! Leit å lese om u-laget ditt, det ble tydeligvis ingen suksess for din del. Fortell gjerne på mail, jeg må innrømme jeg ble heller nysgjerrig, men skjønner det godt hvis du bare vil glemme! Nå er det slett ikke mange dagene igjen til du står strålende brud i Olympia-kjolen din - *iiik* Gleder meg til å høre! Lykke til nå i innspurten! Klem fra Orkis / TT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 5. september 2005 #515 Del Skrevet 5. september 2005 Så kjedelig med et dårlig utdrikningslag! Men snart er det dagen, og jeg håper du klarer å nyte de siste dagene innimellom nervene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 6. september 2005 Forfatter #516 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg kan jo si det slik at det ble mer et utdritningslag enn et utdrikkingslag. Jeg hadde i lang tid bedt på mine knær om å slippe å bli driti ut, det er ikke gøy synes jeg. (Sliter litt med angst i perioder...) Men jeg ble driti ut, både en og to ganger... Så det er vel det som gjorde at dagen ikke ble helt ok... Dessuten var det generell missnøye blant jentene... (Mange av dem hadde bedt om at jeg fikk slippe de utdritningsgreiene, men min forlover bare feide dem av banen....) Men jeg ser på det med litt andre øyne nå, er er stolt av meg selv for å ha gjennomført dagen... Forloveren min har fått beskjed om at hun bommet kraftig med disse utdritningsgreiene, så ikke noe uvennskap pga av det... Og jeg hadde det koselig på kvelden, selv om jeg dro hjem tidlig... Ble bare skuffa der og da... Og er vel mer avslappa til det nå... Gleder meg og gruer meg til lørdag. Kjolen blir jeg mer og mer glad i, og den gleder jeg meg virkelig til å se. Gleder meg også til å se brudebukketen, og mannen min stilig pyntet!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 6. september 2005 #517 Del Skrevet 6. september 2005 Lykke, lykke til i innspurten Miori!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 7. september 2005 #518 Del Skrevet 7. september 2005 LYKKE TIL PÅ LØRDAG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin S Skrevet 7. september 2005 #519 Del Skrevet 7. september 2005 Hei! Lenge siden jeg har vært innom her nå! Så det er nå på lørdag det skjer! =) Masse lykke til da! Når er vielsen da? Er det lov å komme å ta en titt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2005 #520 Del Skrevet 7. september 2005 Lykke til på lørdag og med siste innspurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå