Tilde Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #2401 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Det var i forgårs jeg reddet han fra to inntrengere ved garasjen.Var ikke det litt rart? To. Har de banket han opp? Ligger han såret et sted? Gått bort for å dø? De gjør visst det. Kjelleren har jeg sjekket. Ikke der. Har ikke orket rope. Hørte jo sjauen før jeg gikk ut.Varselsgaulingen.Skremselspropagandaen.Tenkte jaja, får vel skremme de fra hverandre før jeg sykler. Og så var det to mot en. Jeg hveste. De pagg.Og siden har jeg ikke sett ham.De fine øynene.Ikke kost ham.Ikke hørt dansende poter mot verandadøren.Ingen våt snute,ingen klør mot låret før han endelig legger seg til rette.Godgutten. 8 år. Hvor er du? Endret 8. mars 2007 av Tilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 9. mars 2007 #2402 Del Skrevet 9. mars 2007 Håper han dukker opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #2403 Del Skrevet 14. mars 2007 Takk @lfa! Plutselig etter fire dager så satt han i kjøkkenvinduet da jeg kom hjem... Han var suuuuperkosete og sytete da, så jeg tipper han hadde vært innelåst et sted igjen. Ellers så koser Bompi og jeg oss hjemme.I går var vi medmormor på kinaresturant.Kjempefint vær også.Var ute å lekte med nabogutten i gårkveld. Det var koselig.De kommer sikkert til å gå i klasse sammen.Småkjærester..hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #2404 Del Skrevet 15. mars 2007 Dødssliten... Sov cirka 4 timer i natt.Ja, jeg vet en ikke skal ta jobben med seg hjem,ikke la ting gå innpå seg, men jammen er det hardt å la være av og til.Hva-hvis om-at-kanksje... Spekulere,spekulere... Er som en egen kvern som slår seg på. Og jammen slo noe til også.. Men det er aldri så galt at det ikke er godt for noe... (Det var iallefall forhåpentligvis tilfelle denne gang..) Fikk mormor til å ta Bompi 2timer i ettermiddag,men fikk ikke sove.Planer om å legge meg tidlig i dag. I morgen skal Bompi få ære med til mammas jobb også, det blir nok spennende, og så kommer morfar og henter henne etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #2405 Del Skrevet 18. mars 2007 Sjuuuuk.. Feber og fuckings headache som jeg føler har vart på ukesvis nå. Lurer på om jeg har bihulebetennelse.Men jeg måååå på jobb i morgen... så ligger jeg heller flat resten av uka..hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #2406 Del Skrevet 20. mars 2007 Var innom jobb et par timer i går, så gikk jeg hjem. Var innom legekontoret på vei hjem og fikk time i dag. Feber og hodepine i dag også,så ble hjemme. Var hos legen og han pirket og klemte her og der,og konkluderte med spenningshodepine pga av nakkemusklene.Så han anbefalte fysioterapi.Så da får jeg gjøre det.Er det noe jeg har så er det stive nakkemuskler...Litt betryggende også da, ingen bihulebetennelse,hjernesvulst eller noe annet hypokondrisk en kan tenke seg... Ellers flott vær. Var ute i hagen i ettermiddag hele familien.Bompi lekte og gråt da pusen stakk til naboen,jeg subbet rundt i svima og Bamsen klippet gresset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 20. mars 2007 #2407 Del Skrevet 20. mars 2007 Bra pusen er hjemme igjen. Håper fysioterapien hjelper. Hodepine er ikke noe godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 22. mars 2007 Forfatter #2408 Del Skrevet 22. mars 2007 Takk @lfa Venteliste på den fysioen da...Lurer på om jeg skal koste på meg en vanlig ryggmassasje på salong imens jeg venter...?! Men det er nå hekkkans dyrt!Hvorfor er ikke Bamsen gitt massasjeferdigheter og tålmodighet i nådegave?! Grrr... Litt nakkeknaing i et minutt,så glir det over i puppetafsing...jooooda...hehe.. Ellers så er jeg litt gira på å snart få 3Dtegninger med forslag på nytt bad i kjelleren. Burde vel fått inn flere firma til å se på det,men...tja... I dag var vi på kinaresturant og spiste.Bompi fikk kyllingspyd.Det er ganske kult å spise nemlig. Bompi er kul da" Me æ nogen goe jente me!" sier hun og så koooooser hun mammaen sin Fikk masse skryt på foreldresamtalen i barnehagen også. Snill og flink jente.Dressen klarer hun ta på selv, hun lever seg veldig inn i fantasiverdenen med bestekompiskjæresten, hun snakker masse og bra,følger regler,venter på tur,synger masse, kan stå fremme å fortelle, men vil ikke gå på potte eller do i barnehagen.God jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #2409 Del Skrevet 25. mars 2007 Dagen derpå... Ikke verdens beste form i dag nei.Litt dårlig samvittighet for alt jeg burde ha gjort i dag...menmen... Var og spiste på Dolly,det var godt, men Bamsen ble litt rar.. Etterpå reiste vi på besøk til mormor og så barnetv der.Pippi gleder hun seg til hele uka.Og det er kjempeviktig å ha pippihaler."Eg ligne litt på Pippi,eg!" sier hun og er stråååålende fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #2410 Del Skrevet 29. mars 2007 Var å så Karius og Baktus på teater. Gjett hvem som var heeelt oppslukt og ved hvert teppefall fordi hun trodde det var slutt?Og som syntes fryyyyktelig synd på Karius og Baktus? Jupp, mammas lille snuppenupp. Og hva skal hun ha på seg hver dag? Karius og Baktus tskjorta! Hva skal hun se på dvd når hun kommer hjem? Karius og Baktus vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 9. april 2007 Forfatter #2411 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Da har vi vært to dager i Dyreparken i påsken.Tok toget bort, billig,greit, behagelig og kjapt.Lå på dyreparkhotellet,det var også veldig greit og egentlig ganske så barnevennlig,men trangt rom. Bompi stortrivdes iallefall! Selv om huni kke så snurten av kaptein Sabeltann og Politimester Bastian.Det var gøy å se hvor de bodde uansett.Og så fikk hun sett dyr.Masse dyr.Masse,masse dyr. Og så fikk hun masse is og vafler, og fikklekt litt i sanden og inni øgla..hehe.. Mamma fikk noen kule bilder. Det som ikke var så greit var en gira unge som ikke er vant med å sove på rom med mamma og pappa lenger.Hun var våken til halv 1...og ikke særlig "veloppdragen"... Ble litt frem og tilbake mellom egen og mamma og pappas seng, og hos oss kan en jo ikke ligge stille.Det skulle smøres med solkrem og pirkes i øyne og ører og lekes doktor,olles og bolles, snakkes om Sabeltann og i det hele tatt....Menmen, vi overlevde nå alle...det var time out på dolokket og ros for å ligge fint etterpå som gjorde susen til slutt... I dag har vi vært på jentetur i skogen ved stranda, og kokt pølser og suppe og knasket masse annet godt.3 store og 4 små koste seg, og vi gikk en halvtime hver vei.. Flinke unger! Koselig tur! Farge i fjeset i dag! Og så har jeg sprengrettet litt da vi kom hjem.Føler meg flink.Også må jeg sprengrette litt(helst masse!) i morgen også.Typisk det.Vente og så stresse seg opp mot slutten av ferien.Jaja...det er visst så lur jeg er... Og så var vi ute på byn lørdag.Ble litt hardere enn tenkt for min del(hele søndagen rimelig dårlig...)...og mobilen min ble stjålet! Hekkan,hekkan hekkan!!! Endret 9. april 2007 av Tilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 10. april 2007 #2412 Del Skrevet 10. april 2007 Høres ut som en kjekk påske. Men kjipt med stjålet mobil, da. Håper du ikke hadde noen pikante bilder liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 18. april 2007 Forfatter #2413 Del Skrevet 18. april 2007 Ikke så veldig pikante håper jeg... Men nå har jeg mobil igjen! Ikke gøy uten... Var hos fysio i dag,tror det hjelp litt,men har vondt i hodet nå da.Er visst vanlig reaksjon.Hun sier det er den stramme nakken min som hindrer blodtilførselen oppover i hodet og det gjør at jeg får den der spenningshodepinen min bak pannen.Måtte visst ha en del ganger til, beklaget hun...Hehe! Det er helt fint for meg, liker å bli knadd litt. Ellers så har jeg vært på en veldig koselig hyttetur Og i dag har jeg syklet masse rundt forbi. Motvind er ikke så gøy opp slake bakker,men ellers så gikk det bra. Ny dongeribukse og ny topp fant jeg også, så en ganske bra dag, bortsett fra hodepinen og det at jeg ikke fant svarte crocs.Og så inntok Bompi og jeg mormors badekar nå i kveldinga, til vi fikk rosintær..hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 19. april 2007 Forfatter #2414 Del Skrevet 19. april 2007 Blir jeg litt pissed når noen tror de kan lure seg unna? Jupp... Blir jeg overrasket? Egentlig ikke... Glad jeg ikke var en sååå smart fjortis. Ellers grei dag, men sur og kald vind å gå ute i.Litt kulse i dag ja.Skjerf burde jeg hatt... Forening i kveld.Gleder meg til å komme meg ut litt.Bamsen har vært ute på noe to kvelder nå, følt meg litt stuck. Og så føler jeg jammen at jeg har et noe trasig sosialt liv til tider. Hva med å finne på og være med på litt flere ting, jenter?! Neida...Alle er sååå bissi...eller slitne...og fattige...og er det ikke ene så er det garantert flere... Jaja, syt og klag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 21. april 2007 Forfatter #2415 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Arg! Så de der filmene på VGTV om Rocco. For en ekkel slimål! Håper virkelig alle russejenter klarer å styre laaaaaaaaangt unna den der spekulative eklingen.. Endret 21. april 2007 av Tilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 24. april 2007 Forfatter #2416 Del Skrevet 24. april 2007 Det er tirsdag og jeg er sliten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 25. april 2007 #2417 Del Skrevet 25. april 2007 Æsj, Rocco er bare ekkel. Enig med deg der altså. Men hvis noen er så teite at de faktisk lar seg friste, så er de egentlig like teite selv.... Håper du ikke er fullt så sliten i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #2418 Del Skrevet 17. mai 2007 Gått i tog og har gnagsår på lilletåa og på hælen. Det er sånn 17.mai skal være... ;-) Vært på skiolen og lektog kikket og på lunsj hos mor og far.Masse god mat,namnam! Men vi orket ikke noefolketog,så Bompi ble medmormor på det.Mamma og pappa gikk hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #2419 Del Skrevet 19. mai 2007 Vært og klippet meg.Herlig å få bort litt.Tipper det er 4 måneder eller noe slikt siden jeg klippet meg sist. Bompi og pappa er på Kvadrat og det nye lekelandet.Fikk en mms, så ut som Bompi storkoste seg da. ellers overskya og masse vind,og jeg har tendenser til vondt i hodet.Typisk.Var hosfysio i går.Hun sa det var 6. gangen nå,og da anbefalte hun en pausepå ca 3 uker, så fikk jeg ringe og si hvordan det var.Hun trodde nok jeg kom til å trenge mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 21. mai 2007 #2420 Del Skrevet 21. mai 2007 Håper du er bedre i hodet i dag. Var turen til lekeland vellykket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå