Tilde Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #2241 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) He he, får ikke håpe det!!! Fikk nok av dem for to helger siden....En liten fyr med bart som rett og slett DRO meg utpå dansegulvet og SKULLE ha halve dansen "slow".Det var ikke en "slow"sang.... Og stoppet meg med" makt" da jeg prøvde å danse vanlig....Ikke så veldig sjarmerende kan du si... Jeg stakk på do det kjappeste jeg kunne da sangen var ferdig. Endret 20. juli 2006 av Tilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 20. juli 2006 #2242 Del Skrevet 20. juli 2006 Det skjønner jeg ingenting av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #2243 Del Skrevet 20. juli 2006 Ja, skjer det der noengang igjen spørs det om jeg gidder være så høflig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stifler's mom Skrevet 21. juli 2006 #2244 Del Skrevet 21. juli 2006 Sånne fyrer er så sjarmerende Innom for å ønske god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 21. juli 2006 #2245 Del Skrevet 21. juli 2006 Sånn privat sett, og gjerne med en liten alkohyl i kroppen er jeg veldig flink til å avvise sånne fyrer på en effektiv måte. Stikke på do fungerer, men det er litt morsomt å slenge litt med kjeften... Referat fra kvelden er foressten et must. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #2246 Del Skrevet 22. juli 2006 Vi hadde det kjempegøy i går! Skikkelig koselig og gøy med jentevorspeil Hvorfor gjør vi ikke det oftere?! Vi fantaserte også om å ta en jentetur neste år til London eller kanskje Roma...Eller egentlig hvor som helst hadde vært gøy. Ute var det også morsomt, gikk på Hall Toll, varmt nok til å sitte ute også.Og ingen teite middelaldrene menn denne gang, bare unge kjekke... Men formen i dag har ikke vært den beste.Tok zyrtec da jeg kom hjem,men det var nok for sent klokka 4... jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #2247 Del Skrevet 24. juli 2006 Et strøk på terrassen Men så har jeg kanskje ødelagt vaskemaskinen i gårkveld med å ha ørten håndklær i den... Og jeg har ting jeg bør vaske i dag også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #2248 Del Skrevet 24. juli 2006 Vaskemaskin ødelagt... Skylte ikke ut såpa da jeg vasket i dag,men jeg har fått vasket ferdig hos mor. Dette blir nok sure penger...Grrr... Ellers så er jeg litt stressa,men har vært sosial og fått shoppet litt likevel. Nydelig vær også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 9. august 2006 Forfatter #2249 Del Skrevet 9. august 2006 Hjemme Faktisk litt herlig å være hjemme igjen, selv om det var godt å være borte også.Ikke verdens beste ferie, selv om hotellet var flott og været stort sett bra, så var det litt "stress" å bare være oss tre så oppi hverandre... Litt gnissninger ja... Så er det å stikke hodet i sanden da..eller gjøre noe med det... Bompi har også blitt en noe bortskjemt ung dame.Så det må nok jobbes litt med fremover.I offentlighetens lys har en ikke sååå lyst til å drive oppdragende saker så det må nok gjøres nå etter 2 ukers utskjemming...Blir nok en del gråt og tenners gnissel. Men en positiv ting, -jeg har ikke gått opp flerfoldige kilo slik som jeg fryktet etter all junkfooden.Var jo pommes frites og fete sauser opp og ned og i mente.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 10. august 2006 Forfatter #2250 Del Skrevet 10. august 2006 Da er iallefall vaskemaskinen fikset! Og andre vask med klær på gang. Og mormor ble veldig fornøyd med håndveska hun fikk, så det var jo bra. Jeg angrer bare at jeg ikke kjøpte flere og av bedre kvalitet til megselv... men jeg er nå en sucker for "kupp". Ellers fått en telefon fra forloveren som trenger hjelp,råd og avklaring med diverse saker og ting,og nå har jeg ansvar for motorsykkel,blokkfløyte, pastasalat og plassering av folk på poster i løypa.Får nå håpe på fint vær. Og så blir det muligens ny gamlejenterkveld i august /september.Det er jo litt kos da.Men å finne dato er jo nærmest en umulig oppgave i denne travle tid da vi forventer effektivitet av småbarnsmødre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stifler's mom Skrevet 11. august 2006 #2251 Del Skrevet 11. august 2006 Gamlejenterkveld er gøy Jeg holder på å planlegge det motsatte; nye jenter-reise neste år. Men i går hadde jeg besøk av en venninne fra langt tilbake, det er godt med dem man deler historie med! God helg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 11. august 2006 Forfatter #2252 Del Skrevet 11. august 2006 Jupp, det er noe eget med gamlejenter! Var på kafe og hadde Tapas og rødvin med ei i gårkveld, det gjorde godt å få snakket litt om alt som er litt vanskelig akkuratt nå.Litt mye rot i hodet mitt. Greit med noen som kan "sortere" litt for en. Og så har jeg vært hos frisøren i dag, herlig! Fikk det klippet opp litt, var blitt så tungt nå, og selvsagt måtte hun bare få føne frem krøllene. Frisører pleier å bli "ville" etter krøllene mine Og så fikk jeg farget og nappet brynene mens massasjestolen duret.Greit å føle seg litt ok før en begynner på jobb igjen. Var og fant meg en svart kjole også etterpå.Kan en ha svart kjole i bryllup tro? Mnja...Vet ikke helt om den er helt fin nok...Og hvorfor har jeg bare svarte finklær?!!! Var også ute i den uhorvelig store ripsbærbusken vår i dag.Jeg plukket fullt et av Bompis lekespann,og mens jeg renset så sendte jeg Bamsen ut for å plukke et til.Utrolig hvor mye bær der er... Må prøve å få noen ekstra selvplukkere tror jeg. Da jeg skulle hente Bompi i barnehagen tok jeg et kjapt blikk på megselv i speilet.Hmm, en rar stripe oppover siden?! En snegl på veg opp til skulderen minl!!! Bamsen flirte godt da han måtte fjerne den. Ellers så ringte bruden i dag,takket for at jeg kunne lage kake og lurte på om jeg kunne være med og pynte kvelden før, pluss ta imot kaffigjestene... Fikk litt bakoversveis for det med kaffigjestene først for jeg trodde det var en hel haug,men det viste seg å bare være 8-10 stk,og folk jeg kjenner, så da var det jo greit.Og så var det greit å slippe å være opp-pakker.Selv om det å pakke opp gaver er veldig gøy da,helt i min gate, men gavemaraton med registrering og slikt fortoner seg som litt stress... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 13. august 2006 #2253 Del Skrevet 13. august 2006 Hei og hopp! Hvor var du på tur? Tror ikke jeg fikk med meg det... Greit du fikk arbeidsoppgaver som er mer i din bane i bryllupet, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 13. august 2006 Forfatter #2254 Del Skrevet 13. august 2006 Velkommen tilbake @lfa! Vi var på Mallorca I går var det utdrikkningslag og det var skikkelig gøy og koselig.Motorsykkel og skummel tatovert motorsykkelmann som jeg fikset var veldig vellykket, både brud og foreldre ble rimelig nervøsne så det var bra."Jeg klarte det,-uten å grine!" sa hun da hun gikk av... Den pinlige spørreundersøkelsen utført på passende kjekke unge menn var også morsom. Ellers god mat og en nydelig hytte vi endte opp i. I dag har Bompi,mormor og jeg vært på åpen dag på landbrukshøyskole.Det var skikkelig gøy! Masse å se og kose på.Bompi fikk kose på valper, kattunger, kalver, kyllinger, sauer og kaniner. Gris, kyr,geiter,høner og hester holdt vi oss litt mer på avstand fra.Og traktorer går bare an om en får sitte på lasteplanet en tur, for det er ganske kult. Stillestående traktorer er mer skummelt Bompi storkoste seg.Kyllingnøstene var nok kanskje det hun likte best.Det var to pappesker med kyllinger oppi og hun sprang fra den ene til den andre eska,og ville "kjenne" og "kose". Det som var litt morsomt var da hun skulle inn i et bur for å få kose kattungene, hun var litt skeptisk til å gå inn i buret,likte ikke helt det,men det gikk greit da mamma og mormor godsnakket gjennom nettingen og en stor gutt sa hun måtte sette seg ned slik at han kunne legge kattungen i fanget hennes.Og der lå den helt stille utrolig nok.Det var sååå søtt å se på,og Bompi var såå kry og koste masse på den. Da hun kom ut igjen sa hun "Fikk komme uuut!" Var nok litt bekymret for å bli innestengt der inne. Så var vi invitert på flintstek hos mormor og morfar, men da fikk jeg etterhvert en utrolig trist melding om dødsfall fra en kollega.Det er bare tragisk, så jeg har grått litt og fått dundrende hodepine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stifler's mom Skrevet 14. august 2006 #2255 Del Skrevet 14. august 2006 Uff, blanding av både kos og trist her Jeg tror ikke svart i bryllup er det helt store, det er sørgefargen. Svart og hvitt er visst ikke bryllupsgjest-farger, hvitt fordi bruden skal få være i hvitt alene, og svart pga sorg. Og ikke hullkort skjørt og sånt Jeg har også bare svarte penklær målet er å komme inn i en størrelse som er fint i annet enn svart Håper det går bedre med deg i dag. Må du i begravelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 14. august 2006 Forfatter #2256 Del Skrevet 14. august 2006 Takk Stifler`s mom Går bedre i dag ja,men jeg har fremdeles litt vondt i hodet.Tror ikke jeg skal i begravelsen,men skal i en minnestund i morgen...Gruer... Og det var nettopp det jeg også tenkte at sort er sørgefarge...men jeg mener da at jeg har sett folk i bryllup med sort...? Hvis jeg tar et sort skjørt da og en farget topp?! Kanskje.. Eller muligens den røde kjolen,men den er kanskje litt vel bar og dristig...Spekulere....Arg, den perfekte bryllupskjolen min gikk ad dundas sist 17.mai pga for store ammepupper sprengte hele greia... Tror jammen jeg må på shopping.... Jobb igjen i morgen da.... Føler meg ikke heeelt klar til innsats...Men det blir nå kos å se en del folk igjen forhåpentligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 16. august 2006 Forfatter #2257 Del Skrevet 16. august 2006 Gøy å være tilbake! Selv om jeg er megasliten, så er det godt å komme litt igang igjen, treffe flere folk,få utfordringer og stimuli... Men jeg har vært skikkelig uggen nå de siste dagene,ikke fått sovet før sent, hodevondt,rå hals, hosting og nysing. Så det er ikke noe særlig. Tror jeg skal hive innpå et par tabeletterav en eller annen vidunderkur... Og så har jeg tenkt å sykle en tur bort og sole meg nå i kveld slik at jeg har en viss sjans til å beholde det snev av brunfarge jeg har fått. Hehe! Kom på en morsom kommentar fra mannlig kollega i dag. I pausen satt jeg og surfet litt og etterhvert viste jeg et par kollegaer denne overskriften i VG." "Jaha, der har vi forklaringen på hvorfor du ikke har sovet i natt..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 16. august 2006 #2258 Del Skrevet 16. august 2006 Ja, nå vet vi hva det er du egentlig driver på med. Jeg må også vedlikeholde brunfargen min... og gjøre et forsøk på å få bort sandalmerkene.... Trist med dødsfallet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. august 2006 Forfatter #2259 Del Skrevet 17. august 2006 Ok,ok! Jeg innrømmer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 20. august 2006 Forfatter #2260 Del Skrevet 20. august 2006 Var på kino i går med to venninner og så The break up, ok film,men ikke det store, så var vi ute og spiste og diskuterte hva annet enn: menn... Ei tredje ville ha oss med ut,men de andre to ville heller hjem i seng, så da ble det bare meg. Greit nok, men jeg må visst virkelig lære meg å være litt mer uhøflig og si et helt definitivt umotsigbart nei til uønskede danser...Men så liker jeg å danse også,det er bare det da... I dag sov jeg leeenge Og da jeg stod opp gikk Bompi til sengs,og jeg syklet og tok sol.Hjemme igjen dusjet Bompi og jeg og senere gikk vi på kinaresturant der vi hadde buffetbord,nam nam! Bompi likte blekksprutringer.men de var visst litt seige å tygge Så var vi en tur innom hos Lille I og lekte litt før vi stakk innom mormor og morfar.Der fikk Bompi tre plommer,så det blir nok en heftig bleie i nærmeste fremtid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå