Tilde Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #2221 Del Skrevet 11. juli 2006 Danke :bukke: Tenkte samme tanken om livbåtene jeg, @lfa. Men i den situasjonen hadde ikke det hjulpet så mye heller... Bolet på terrassen er nå history.Bompis søskenbarn og venninne(2. klassinger) som kom på overraskelsesbesøk syntes det var litt kult med mannen i vernedrakt som kom og gasset vepsene,eller hva han nå gjorde.Ellers så skulle de bære Bompi hele tiden... Ikke like pop alltid.Er jo ikke baby må vite! Men det er koselig å få besøk, og koselig at de synes det er gøy å besøke Bompi. Lagde asparges med bacon rundt, det var namnam. Var ute og gikk en time tur med mor i kveld.Gnagsår.Og da jeg kom hjem måtte jeg hjelpe til med å skure terrassen.For en drittjobb! Ørten lag av drittmaling. Går søren ikke bort. Nå kjøper vi en megamørk beis og kleiser på.Mitt forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stifler's mom Skrevet 12. juli 2006 #2222 Del Skrevet 12. juli 2006 Hei takk for hilsen! Jeg leste bare førstesiden i dagboken og de to siste, det var litt voldsomt å kaste seg over 112 sider men det var jo egentlig en veldig hyggelig måte å gjøre det på, fant jeg ut - for det startet med noen tanker om prøverør og tilhørende dato-telling og sånt, og endte med en stolt mamma Så flott! Det er sånn jeg prøver å tenke når det gjelder fremtiden; at om noen år fra nå kan jeg se meg tilbake og se alt som er skjedd i mellomtiden - og hva vil jeg helst se da? Ikke alltid lett å tenke sånn, men prøver. Hvor gammel er datteren din da? Høres ut som en engel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #2223 Del Skrevet 13. juli 2006 Hei Stifler`s mom!(beste nick ever! ) Ja,det har blitt noen sider etterhvert...he he...En liten engel definitivt.. Hun er nå blitt 1 år og 8 måneder I dag har vi vært på tur i skogen sammen med Lille T og mammaen.Ekorn var "mus!" og veps var "pissemaur!" , og ellers koste vi oss med boller,banan og juice.Veldig koselig. I morgen tar vi kanskje til Kongeparken sammen.Får se. Fikk vite at de var invitert til kaffi,mens vi var invitert til middag i bryllup.Det var litt rart da ,men... Litt teit med sånn kaffigreie,men jeg kan forstå det også.Vi satte en strek,og holdt på den streken,selv om det føltes litt teit det også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #2224 Del Skrevet 13. juli 2006 Yeyh! Jentekveld på gang neste helg!Foreløpig bare to sikre og to på gli...en kan ikke,og en har ikke svart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #2225 Del Skrevet 16. juli 2006 Bompi våkna 06.11 i dag og jeg hadde ikke sovna før etter ett en gang... Burde ha sovet på dagen,men da chattet jeg litt og solte meg på terrassen... Ellers så har vi vært hos mormor og morfar på frokost,i barnehagen, på Peppes,sett på gakkene, spist is på mormors terasse selv om de ikke var hjemmme, badet hjemme på egen terrasse.Bompi og pappa hadde det kjempegøy der de plasket sammen...Dessverre så fikk jeg forbud mot filming Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #2226 Del Skrevet 17. juli 2006 Bompi i barnehagen og mamma på shopping... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 17. juli 2006 #2227 Del Skrevet 17. juli 2006 Det hørtes ut som en smart kombinasjon. Fant du noe fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #2228 Del Skrevet 17. juli 2006 Skulle egentlig finne jakke og bukse,men det går jo aldri som planlagt... Fant en sommertopp, en sexy blusesak,en svart omslagsbluse, bh og truse og litt hårklemmer/strikker...Og brukte nesten 800 kr. Salg,- hva er det?!Må jo selvsagt finne ting på fullpris...jojo...Har blitt mange bekker små også i de siste.... Ellers så var det dårlig med den sola jeg skulle sole meg i og lage grunnlag av...Og nå regner det!Grrr.... Men, nå kan jeg ha god samvittighet for å ha svart på mail fra USA.Bare 2-3 uker etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #2229 Del Skrevet 17. juli 2006 Trent i 30 minutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #2230 Del Skrevet 18. juli 2006 Ligget ute i sola og lest mye i dag. Bompi har vært på langtur med barnehagen. Lagde pastasalat til middag. Sur Bamse som kom hjem. Var på ny terrasse og spiste jordbær. Nå er vi 3 sikre som vil ut... Muligens tatt av 5,5 kg,kanskje bare 5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 18. juli 2006 #2231 Del Skrevet 18. juli 2006 Så flink du er, da! Nå fikk jeg litt dårlig samvittighet for den isen jeg nettopp spiste.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stifler's mom Skrevet 19. juli 2006 #2232 Del Skrevet 19. juli 2006 1 år og 8 måneder, da ER hun langt fremme, i hvert fall Lov å være stolt av flinke unger! Uff, ikke snakk om dårlig samvittighet engang, jeg tør ikke tenke på kaloriene i den middagen jeg fikk i meg i går. Men det var så GODT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #2233 Del Skrevet 19. juli 2006 Og jeg har dårlig samvittighet for den pastasalaten jeg nettopp spiste... Jaja, men egentlig så er jeg ganske fornøyd med megselv da, skal innrømme det ja. Burde ha begynt å slanke meg for lenge siden...Men det er liksom det at jeg har synes at slanking er for "pyser", at en skal kunne nyte mat og at jeg ikke kan fordra trening.Men når en ikke trives med egen kropp lenger, og liksom ikke har noe å ha på seg ... Og det føles bra å trene litt faktisk... Faren min har nettopp fått beskjed at han er i faresonen for sukkersyke,ikke at han veier for mye,men pga kolesterolet,og sånne ting er jo arvelige,så...ja...Så gjenstår det å se om de resterende kiloene renner like lett av... I dag har jeg ligget å lest Eremittkrepsene i sola.Tror jeg har blitt litt brent.Og så har jeg vasket gulvene og ryddet litt.Må hive meg i dusjen snart, kan ikke hente Bompi slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #2234 Del Skrevet 20. juli 2006 Planla utdrikningslag i går. Mohahahaha! Veldig koselig og morsomt.Tror det kan bli gøy. Bamsen har tatt seg fri.Så vi skal nok beise litt etterhvert.Ser ut til å bli en flott dag da. Elllers så hadde Bompi fått en tung ramme ned på lilletåa 10 min før jeg hentet henne i går.Stakkars, det var vondt, skrape og opphovning, men plaster var kjempeskummelt så det skulle hun ikke ha. Da hun kom hjem sovnet hun da vi kosemoset litt i senga.Litt strabasiøst å være liten bomp av og til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #2235 Del Skrevet 20. juli 2006 Herlig dag! Fantastisk vær,og Bompi og mamma badet i hagen.Har flyttet alt av utemøbler og slikt ned i hagen siden vi skal beise terrassen, og jammen var det mye koseligere å være nede i gresset enn på terrassen.Spørs om vi ikke burde hatt et bord der permanent.Mormor kom og grillet sammen med oss, Bamsen og hun drakk vin og etterhvert kom også morfar innom.Bompi oppdaget ripsbusken og likte visst både de røde og de grønne bærene... Da Bamsen og jeg drev på å flyttet alt fra terrasen så kjente jeg plutselig et skikkelig sviende stikk under foten.Og der var jammen en veps! Som jeg hylte og hoppet rundt! Det var knallvondt... Under kaldt vann med foten og på med aloe vera.Heldigvis kom det seg kjapt.Men jeg er litt øm enda. Ellers så gleder jeg meg til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 20. juli 2006 #2236 Del Skrevet 20. juli 2006 Uff, vepsestikk høres ikke noe godt ut... Har faktisk unngått og bli bitt av sånne gule og sortstripete vesen. Er det i morgen dere skal ha utdrikningslag? :icon_smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #2237 Del Skrevet 20. juli 2006 Nei, i morgen skal vi ut og gjøre byen farlig for mannebein... Utdrikkningslaget er i august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 20. juli 2006 #2238 Del Skrevet 20. juli 2006 Akkurat. Jammen godt H@nnsauen er trygt plassert langt ute i havet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #2239 Del Skrevet 20. juli 2006 Ja, det kan du si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 20. juli 2006 #2240 Del Skrevet 20. juli 2006 Håper du ikke treffer på sånne middelaldrende av den rette sorten, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå