Gå til innhold

Vi som liker å tegne/male

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Samuelle skrev (På 13.4.2022 den 12.54):

Det er så lite liv i «Gjett hvilken kjendis jeg har tegnet» at jeg velger å poste her også. Ser dere hvem dette er?

B6E873ED-1913-49D9-A428-8D6EAF206C8C.jpeg

Synes det likner på Nikki Tutorials!

image.thumb.png.0fa36f3ac8203f026695cf49008722f5.png

Anonymkode: 5c0ce...b78

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 17.4.2022 den 19.07):

Synes det likner på Nikki Tutorials!

image.thumb.png.0fa36f3ac8203f026695cf49008722f5.png

Anonymkode: 5c0ce...b78

Jeg vet ikke hun er, men enig, det ligner 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en stund siden bad jeg dere om hjelp, for å få vite om det var mulig å se at et maleri viste flammer. Nå har jeg kommet videre på det, og er ferdig med mye av hesten som skal flykte fra flammene. Maleriet skal stå i huset vårt når vi nå skal selge det, for å vise at en av rommene kan brukes sm atlie. Derfor maler jeg det ikke ferdig, det skal vises at det er et maleri under arbeid. 

Utvikling som kunstner har vært et tema i tråden nå. Derfor legger jeg også ved inspirasjonen til dette maleriet. Det er et maleri jeg selv malte i 2015. Begge har temaet «flukt», og viser en hest som flykter fra en stor fare. Det er moro å gå tilbake og se egen utvikling!

9A9D5518-6707-40E3-AA6C-FC19A0F1B0F0.jpeg

30E67A52-F0C4-4B88-AD2B-EEAAA95B2A8C.jpeg

Endret av Samuelle
  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen tips til hvordan man kan redde størknede malepensler? Og hvordan ta best mulig vare på de? Penslene mine mister så fort fasongen, selv om jeg prøver å vaske de så godt jeg kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Cockerlover skrev (1 minutt siden):

Noen som har noen tips til hvordan man kan redde størknede malepensler? Og hvordan ta best mulig vare på de? Penslene mine mister så fort fasongen, selv om jeg prøver å vaske de så godt jeg kan. 

Hva er de størknet pga? Vannmaling så zalo vann, oljemaling så prøv matolje og så zalo :) la det gjerne stå i det en stund 

Anonymkode: d7f3d...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er de størknet pga? Vannmaling så zalo vann, oljemaling så prøv matolje og så zalo :) la det gjerne stå i det en stund 

Akrylmaling. Hjelper det å koke opp vannet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Cockerlover skrev (3 minutter siden):

Akrylmaling. Hjelper det å koke opp vannet? 

Ja du kan prøve det, jeg har ikke så god erfaring med akryl men varme burde hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cockerlover skrev (På 29.4.2022 den 1.39):

Hunden minSnapchat-371145393.thumb.jpg.8bd27440125a6c191ae8dd0f14ddd533.jpg

Fin! Du har fått til veldig uttrykksfulle øyne!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samuelle skrev (1 time siden):

Fin! Du har fått til veldig uttrykksfulle øyne!

Takk😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette maleriet har jeg jobbet med den siste måneden. 

Det viser ei ung kvinne som klatrer opp en frossen foss. En isklatrer, med andre ord:

25B1AAA6-8CC5-4FBC-A508-BB3DAAC7CC2F.jpeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Annonse
Samuelle skrev (På 21.4.2022 den 11.31):

For en stund siden bad jeg dere om hjelp, for å få vite om det var mulig å se at et maleri viste flammer. Nå har jeg kommet videre på det, og er ferdig med mye av hesten som skal flykte fra flammene. Maleriet skal stå i huset vårt når vi nå skal selge det, for å vise at en av rommene kan brukes sm atlie. Derfor maler jeg det ikke ferdig, det skal vises at det er et maleri under arbeid. 

Utvikling som kunstner har vært et tema i tråden nå. Derfor legger jeg også ved inspirasjonen til dette maleriet. Det er et maleri jeg selv malte i 2015. Begge har temaet «flukt», og viser en hest som flykter fra en stor fare. Det er moro å gå tilbake og se egen utvikling!

9A9D5518-6707-40E3-AA6C-FC19A0F1B0F0.jpeg

30E67A52-F0C4-4B88-AD2B-EEAAA95B2A8C.jpeg

Nå er jeg ferdig med hesten, men jeg ble ikke fornøyd. Det er noe galt med den bakerste/nederste hoven, men jeg klarer ikke å se hva det er. Godt mulig det er mer som er feil også. Noen hestefolk her som kan hjelpe meg? 

F59A27FF-2113-4964-A3BB-D99E2C5D7028.jpeg

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 hours ago, Samuelle said:

Nå er jeg ferdig med hesten, men jeg ble ikke fornøyd. Det er noe galt med den bakerste/nederste hoven, men jeg klarer ikke å se hva det er. Godt mulig det er mer som er feil også. Noen hestefolk her som kan hjelpe meg? 

Det er ikke hoven som er problemet, det er buken/undersiden/låret som er helt rart. ser utsom rompe på magen... :)

Anonymkode: 909f3...fad

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Samuelle skrev (7 timer siden):

I en slik stilling har hesten mer en trekant mellom baklårene, mindre heng enn du har malt der, hovene og bena er flotte, Ansiktet er ekstremt vakkert og fullt av følelser, føler med hesten og får sterk uro i meg av øynene dens, perfekt fanget!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...