AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #901 Del Skrevet 17. april 2022 Samuelle skrev (På 13.4.2022 den 12.54): Det er så lite liv i «Gjett hvilken kjendis jeg har tegnet» at jeg velger å poste her også. Ser dere hvem dette er? Synes det likner på Nikki Tutorials! Anonymkode: 5c0ce...b78 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #902 Del Skrevet 19. april 2022 Anonymkode: 67b03...b8b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #903 Del Skrevet 20. april 2022 Fiksa den litt. Anonymkode: 67b03...b8b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 21. april 2022 #904 Del Skrevet 21. april 2022 AnonymBruker skrev (På 17.4.2022 den 19.07): Synes det likner på Nikki Tutorials! Anonymkode: 5c0ce...b78 Jeg vet ikke hun er, men enig, det ligner 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 21. april 2022 #905 Del Skrevet 21. april 2022 (endret) For en stund siden bad jeg dere om hjelp, for å få vite om det var mulig å se at et maleri viste flammer. Nå har jeg kommet videre på det, og er ferdig med mye av hesten som skal flykte fra flammene. Maleriet skal stå i huset vårt når vi nå skal selge det, for å vise at en av rommene kan brukes sm atlie. Derfor maler jeg det ikke ferdig, det skal vises at det er et maleri under arbeid. Utvikling som kunstner har vært et tema i tråden nå. Derfor legger jeg også ved inspirasjonen til dette maleriet. Det er et maleri jeg selv malte i 2015. Begge har temaet «flukt», og viser en hest som flykter fra en stor fare. Det er moro å gå tilbake og se egen utvikling! Endret 21. april 2022 av Samuelle 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cockerlover Skrevet 23. april 2022 #906 Del Skrevet 23. april 2022 Noen som har noen tips til hvordan man kan redde størknede malepensler? Og hvordan ta best mulig vare på de? Penslene mine mister så fort fasongen, selv om jeg prøver å vaske de så godt jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #907 Del Skrevet 23. april 2022 Cockerlover skrev (1 minutt siden): Noen som har noen tips til hvordan man kan redde størknede malepensler? Og hvordan ta best mulig vare på de? Penslene mine mister så fort fasongen, selv om jeg prøver å vaske de så godt jeg kan. Hva er de størknet pga? Vannmaling så zalo vann, oljemaling så prøv matolje og så zalo la det gjerne stå i det en stund Anonymkode: d7f3d...6b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cockerlover Skrevet 23. april 2022 #908 Del Skrevet 23. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er de størknet pga? Vannmaling så zalo vann, oljemaling så prøv matolje og så zalo la det gjerne stå i det en stund Anonymkode: d7f3d...6b8 Akrylmaling. Hjelper det å koke opp vannet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #909 Del Skrevet 23. april 2022 Cockerlover skrev (3 minutter siden): Akrylmaling. Hjelper det å koke opp vannet? Ja du kan prøve det, jeg har ikke så god erfaring med akryl men varme burde hjelpe? Anonymkode: d7f3d...6b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cockerlover Skrevet 23. april 2022 #910 Del Skrevet 23. april 2022 (endret) Fjernet Endret 27. april 2022 av Cockerlover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cockerlover Skrevet 28. april 2022 #911 Del Skrevet 28. april 2022 (endret) Hunden min Fjernet. Endret 16. juni 2022 av Cockerlover 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 2. mai 2022 #912 Del Skrevet 2. mai 2022 Cockerlover skrev (På 29.4.2022 den 1.39): Hunden min Fin! Du har fått til veldig uttrykksfulle øyne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cockerlover Skrevet 2. mai 2022 #913 Del Skrevet 2. mai 2022 Samuelle skrev (1 time siden): Fin! Du har fått til veldig uttrykksfulle øyne! Takk😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 2. mai 2022 #914 Del Skrevet 2. mai 2022 Dette maleriet har jeg jobbet med den siste måneden. Det viser ei ung kvinne som klatrer opp en frossen foss. En isklatrer, med andre ord: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 13. mai 2022 #915 Del Skrevet 13. mai 2022 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. mai 2022 #916 Del Skrevet 25. mai 2022 miaw skrev (På 13.5.2022 den 22.55): Stilig bilde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 25. mai 2022 #917 Del Skrevet 25. mai 2022 Ardwinna skrev (8 timer siden): Stilig bilde Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 29. mai 2022 #918 Del Skrevet 29. mai 2022 Samuelle skrev (På 21.4.2022 den 11.31): For en stund siden bad jeg dere om hjelp, for å få vite om det var mulig å se at et maleri viste flammer. Nå har jeg kommet videre på det, og er ferdig med mye av hesten som skal flykte fra flammene. Maleriet skal stå i huset vårt når vi nå skal selge det, for å vise at en av rommene kan brukes sm atlie. Derfor maler jeg det ikke ferdig, det skal vises at det er et maleri under arbeid. Utvikling som kunstner har vært et tema i tråden nå. Derfor legger jeg også ved inspirasjonen til dette maleriet. Det er et maleri jeg selv malte i 2015. Begge har temaet «flukt», og viser en hest som flykter fra en stor fare. Det er moro å gå tilbake og se egen utvikling! Nå er jeg ferdig med hesten, men jeg ble ikke fornøyd. Det er noe galt med den bakerste/nederste hoven, men jeg klarer ikke å se hva det er. Godt mulig det er mer som er feil også. Noen hestefolk her som kan hjelpe meg? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #919 Del Skrevet 29. mai 2022 7 hours ago, Samuelle said: Nå er jeg ferdig med hesten, men jeg ble ikke fornøyd. Det er noe galt med den bakerste/nederste hoven, men jeg klarer ikke å se hva det er. Godt mulig det er mer som er feil også. Noen hestefolk her som kan hjelpe meg? Det er ikke hoven som er problemet, det er buken/undersiden/låret som er helt rart. ser utsom rompe på magen... Anonymkode: 909f3...fad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #920 Del Skrevet 29. mai 2022 Samuelle skrev (7 timer siden): Nå er jeg ferdig med hesten, men jeg ble ikke fornøyd. Det er noe galt med den bakerste/nederste hoven, men jeg klarer ikke å se hva det er. Godt mulig det er mer som er feil også. Noen hestefolk her som kan hjelpe meg? I en slik stilling har hesten mer en trekant mellom baklårene, mindre heng enn du har malt der, hovene og bena er flotte, Ansiktet er ekstremt vakkert og fullt av følelser, føler med hesten og får sterk uro i meg av øynene dens, perfekt fanget! Anonymkode: d7f3d...6b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå