Ardwinna Skrevet 22. juli #1061 Del Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (På 3.10.2023 den 10.25): Det er selvportrett tenker jeg. Anonymkode: 14504...350 Hah, nå er jeg nesten ett år for sein å svare på dette, men nei det var nok ikke selvportrett. Skulle gjerne ønsket det da Sophia Hadjipanteli er en pen dame og jeg synes de store, mørke øyenbrynene hennes er råkule! Litt sånn Frida Kahlo (som jeg forøvrig liker selvportrettene til) Hadde jeg malt selvportrett hadde jeg aldri i verden lagt det ut her! --- Jeg har deltatt lite i denne tråden rett og slett fordi jeg har produsert svært lite. Har hatt fullstendig tørke på alle områder. Fant fram tegnesakene på hytta i helga og tegnet dette sommerbildet. Jeg jobber nå med å slippe meg mer løs og ikke tegne/male bare realistiske portretter, så det kan bli mye rart fremover. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. juli #1062 Del Skrevet 22. juli 15 minutter siden, Ardwinna said: Hah, nå er jeg nesten ett år for sein å svare på dette, men nei det var nok ikke selvportrett. Skulle gjerne ønsket det da Sophia Hadjipanteli er en pen dame og jeg synes de store, mørke øyenbrynene hennes er råkule! Litt sånn Frida Kahlo (som jeg forøvrig liker selvportrettene til) Hadde jeg malt selvportrett hadde jeg aldri i verden lagt det ut her! --- Jeg har deltatt lite i denne tråden rett og slett fordi jeg har produsert svært lite. Har hatt fullstendig tørke på alle områder. Fant fram tegnesakene på hytta i helga og tegnet dette sommerbildet. Jeg jobber nå med å slippe meg mer løs og ikke tegne/male bare realistiske portretter, så det kan bli mye rart fremover. Så utrolig kult bilde! Absolutt et sommerbilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #1063 Del Skrevet 22. juli Ardwinna skrev (22 minutter siden): Hah, nå er jeg nesten ett år for sein å svare på dette, men nei det var nok ikke selvportrett. Skulle gjerne ønsket det da Sophia Hadjipanteli er en pen dame og jeg synes de store, mørke øyenbrynene hennes er råkule! Litt sånn Frida Kahlo (som jeg forøvrig liker selvportrettene til) Hadde jeg malt selvportrett hadde jeg aldri i verden lagt det ut her! --- Jeg har deltatt lite i denne tråden rett og slett fordi jeg har produsert svært lite. Har hatt fullstendig tørke på alle områder. Fant fram tegnesakene på hytta i helga og tegnet dette sommerbildet. Jeg jobber nå med å slippe meg mer løs og ikke tegne/male bare realistiske portretter, så det kan bli mye rart fremover. Digger dette! Anonymkode: d7f3d...6b8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #1064 Del Skrevet 22. juli Samuelle skrev (På 7.2.2024 den 10.46): Til info, så kommer jeg ikke til å legge ut flere malerier i denne tråden. Hvis noen skulle være interessert i å se mine videre arbeider, så kan dere kontakte meg på Meldinger og få vite kontonavnet mitt på Instagram så dere kan følge meg der. Så leit, elsker bildene dine ❤️ lykke til videre, du er en utrolig dyktig kunstner, håper du ser dette. 🥰 Anonymkode: d7f3d...6b8 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 22. juli #1065 Del Skrevet 22. juli Dere som savner Samuelles bilder, jeg anbefaler at dere sender henne en PM og spør hva instakontoen hennes er (hvis dere ikke allerede følger henne på insta)! Dyktig dame! 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 2. august #1066 Del Skrevet 2. august (endret) Slettet Endret 17. august av miaw 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 2. august #1067 Del Skrevet 2. august Ardwinna skrev (På 22.7.2024 den 21.21): Hah, nå er jeg nesten ett år for sein å svare på dette, men nei det var nok ikke selvportrett. Skulle gjerne ønsket det da Sophia Hadjipanteli er en pen dame og jeg synes de store, mørke øyenbrynene hennes er råkule! Litt sånn Frida Kahlo (som jeg forøvrig liker selvportrettene til) Hadde jeg malt selvportrett hadde jeg aldri i verden lagt det ut her! --- Jeg har deltatt lite i denne tråden rett og slett fordi jeg har produsert svært lite. Har hatt fullstendig tørke på alle områder. Fant fram tegnesakene på hytta i helga og tegnet dette sommerbildet. Jeg jobber nå med å slippe meg mer løs og ikke tegne/male bare realistiske portretter, så det kan bli mye rart fremover. Så flink du er. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #1068 Del Skrevet 2. august miaw skrev (41 minutter siden): Æ Så søt! Anonymkode: d7f3d...6b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 2. august #1069 Del Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så søt! Anonymkode: d7f3d...6b8 Takk, det er et dovendyr. Kjæresten inspirerte meg:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august #1070 Del Skrevet 2. august miaw skrev (1 minutt siden): Takk, det er et dovendyr. Kjæresten inspirerte meg:) Det så jeg, den ser ut som en riktig luring 😃 Anonymkode: d7f3d...6b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 2. august #1071 Del Skrevet 2. august miaw skrev (9 timer siden): Så flink du er. Tusen takk ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #1072 Del Skrevet 4. august Anonymkode: 420cb...eb6 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #1073 Del Skrevet 16. august Tegnet min datters øye. Ikke helt fornøyd med øyenbrynet og vippene. Behersker ikke helt å tegne hår, men håper jeg blir bedre på det med mer øving. Veldig fin tråd. ❤️ Anonymkode: c51d8...f90 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 17. august #1074 Del Skrevet 17. august (endret) To skisser av typen som så på fotball igår Endret 17. august av miaw 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #1075 Del Skrevet 17. august miaw skrev (3 minutter siden): To skisser av typen som så på fotball igår Hahha sånn sitter jeg også under fotball, en eller to armer på hodet 😅 bra catcha øyeblikk! Anonymkode: d7f3d...6b8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #1076 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tegnet min datters øye. Ikke helt fornøyd med øyenbrynet og vippene. Behersker ikke helt å tegne hår, men håper jeg blir bedre på det med mer øving. Veldig fin tråd. ❤️ Anonymkode: c51d8...f90 Du er på god veg. Øyenvipper er utrolig vanskelig. Anonymkode: 420cb...eb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 17. august #1077 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tegnet min datters øye. Ikke helt fornøyd med øyenbrynet og vippene. Behersker ikke helt å tegne hår, men håper jeg blir bedre på det med mer øving. Veldig fin tråd. ❤️ Anonymkode: c51d8...f90 Jeg synes at øyebrynene og øyevippene er veldig bra! Det er skyggeleggingen av øyelokket som gjør at øyet ser litt «feil» ut. Ikke mye feil, nå bare pirker jeg siden du selv sa at du ikke var helt fornøyd. Ta en ny titt på øyelokket og se om jeg har rett. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #1078 Del Skrevet 17. august Hulderen skrev (1 time siden): Jeg synes at øyebrynene og øyevippene er veldig bra! Det er skyggeleggingen av øyelokket som gjør at øyet ser litt «feil» ut. Ikke mye feil, nå bare pirker jeg siden du selv sa at du ikke var helt fornøyd. Ta en ny titt på øyelokket og se om jeg har rett. Takk for tilbakemelding. 🙂 Det er ikke perfekt, nei, men klarer ikke helt å se hva du mener. Hva konkret er det? Tenker å gi det et nytt forsøk med samme motiv når jeg har motet meg opp igjen. Angående øyenvippene, så ser de på en måte for stødige ut. Vanskelig å forklare, men skulle ønske jeg kunne tegnet dem mer realistisk. Anonymkode: c51d8...f90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 25. august #1079 Del Skrevet 25. august (endret) Slettet Endret 25. august av miaw 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 26. august #1080 Del Skrevet 26. august Malte dette i anledning en bursdag, og for å øve på rødfarger etter så lenge med hovedsakelig blått og grønt! 30x30 cm, akryl/gouache på lerretsplate 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå