AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #1 Del Skrevet 14. juni 2019 Jessda, som overskriften sier men er ikke misfornøyd med alt. Svei av over 2 K hos frisøren for et par dager siden. Klippet litt - fornøyd med sveisen! Stripe-bleket håret mitt før de la i en ny farge. Ønsket å gå fra mørke-mørkebrunt til litt lysere brun. En slags balayage hvor jeg ville ha det lysere ned mot tuppene. Ikke time hos min faste frisør.. Ble forsåvidt fornøyd med fargen, ble litt lysere enn tenkt... Men stripene ble ikke helt bra 😣 Var nok ikke alt av håret under som fikk mye av fargen på seg når håret skulle farges tilslutt og dermed 5-6 "stripelengder" som ble vesentlig mye lysere og gulere enn de andre pga dette! Ser så rart ut og irriterer meg. Bare disse lengdene fikk samme farge som de andre hadde jeg vært fornøyd... What to do? Har jo brukt mye penger... Anonymkode: 7b10f...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 14. juni 2019 #2 Del Skrevet 14. juni 2019 Klag. Ikke lett for alle, men du kan si ifra på en hyggelig og saklig måte. Kanskje hun fikser det på nytt for deg, gratis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #3 Del Skrevet 14. juni 2019 Det er helt i orden å klage dersom du ikke er fornøyd. Og helt forstålig når du har brukt så masse penger, det er veldig kjipt. Kanskje du kan få en annen frisør til å se over arbeidet også. Du taper ingenting på å klage ihvertfall. Kanskje får du en ny behandling gratis eller pengene tilbake. Anonymkode: e720e...010 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #4 Del Skrevet 14. juni 2019 Nå er ikke jeg fagkvinne, men dette høres ut som noe som kan fikses? Jeg opplevde engang en «lekkasje» under striping som gjorde at jeg fikk en stor, gul flekk i håret, og det fikset frisøren min på null komma niks. Si i fra og gi de en sjanse til å fikse opp i det☺️ Anonymkode: cc809...be6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #5 Del Skrevet 14. juni 2019 Frisørene sier at det er bedre at du kommer tilbake slik at du får fikset det, enn at du går rundt og klager. De har jo et rykte å ta vare på. Gå tilbake og forklar saken. Jeg er sikker på at de retter opp. Anonymkode: 50cda...215 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå