Gå til innhold

Misfornøyd med frisørtimen - klage?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jessda, som overskriften sier men er ikke misfornøyd med alt.

Svei av over 2 K hos frisøren for et par dager siden. Klippet litt - fornøyd med sveisen! Stripe-bleket håret mitt før de la i en ny farge. Ønsket å gå fra mørke-mørkebrunt til litt lysere brun. En slags balayage hvor jeg ville ha det lysere ned mot tuppene. Ikke time hos min faste frisør..

Ble forsåvidt fornøyd med fargen, ble litt lysere enn tenkt... Men stripene ble ikke helt bra 😣 Var nok ikke alt av håret under som fikk mye av fargen på seg når håret skulle farges tilslutt og dermed 5-6 "stripelengder" som ble vesentlig mye lysere og gulere enn de andre pga dette! Ser så rart ut og irriterer meg. Bare disse lengdene fikk samme farge som de andre hadde jeg vært fornøyd... What to do? Har jo brukt mye penger...

Anonymkode: 7b10f...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klag. Ikke lett for alle, men du kan si ifra på en hyggelig og saklig måte. Kanskje hun fikser det på nytt for deg, gratis

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt i orden å klage dersom du ikke er fornøyd. Og helt forstålig når du har brukt så masse penger, det er veldig kjipt. Kanskje du kan få en annen frisør til å se over arbeidet også. Du taper ingenting på å klage ihvertfall. Kanskje får du en ny behandling gratis eller pengene tilbake.

Anonymkode: e720e...010

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg fagkvinne, men dette høres ut som noe som kan fikses? Jeg opplevde engang en «lekkasje» under striping som gjorde at jeg fikk en stor, gul flekk i håret, og det fikset frisøren min på null komma niks. 

Si i fra og gi de en sjanse til å fikse opp i det☺️

Anonymkode: cc809...be6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisørene sier at det er bedre at du kommer tilbake slik at du får fikset det, enn at du går rundt og klager. De har jo et rykte å ta vare på. Gå tilbake og forklar saken. Jeg er sikker på at de retter opp.

Anonymkode: 50cda...215

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...