Gå til innhold

Blir provosert av menn på datingsider

Fremhevede innlegg

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Usant. 

Har blitt med flere damer på datingwebsider som var ute etter sex. Klart ikke så meg som langsiktig partner men utter etter noen å leke og ha det gøy med. Helt ok for meg. 

Andre er ute etter partnere med helt usant om man påstår at ingen kvinner på slik websider er ikke ute etter litt spenning. Helt logisk: dra man til et utested er hennes valgfrihet begrenset til menn som er tilstede akkurat der og da. Men på en dating webside kan hun velge veldig nøye etter hennes fantasier. 

Du må lese hva jeg skriver :) Det er hva jeg har opplevd. De jeg har datet er også ute etter et forhold. Men det jeg oppdager er at noen av de har helt urealistiske kravlister. Som i praksis for de vil medføre at de aldri finner en ny partner, og iallefall ikke få det til å vare. Hold igjen sex da en god stund, og de forsvinner vekk raskt som pokker. Beste måten å luke ut slike på både for kvinner om menn. Finner jeg en dame som holder igjen sex fordi hun mener dette hører til i et fast forhold? Hadde ventet lenge på det, og jobbet for å få "satt" forholdet. For man kan vise sin begeistring og begjær ovenfor et menneske uten å pule forstår du!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han jeg endte opp med å bli sidekick til, ga seg ikke på maset, så desp var han. Er jo vandt til at masekoppene gir seg etter en stund, men med han her endte det med at jeg sa ja til slutt siden han klarte å blande desperasjonen med et visst inntrykk av omsorg, og da var virkelighetsfornektelsen i gang..

Anonymkode: 0f181...51f

• Liker 1
Skrevet

Er det noen som maser? Slik at det blir for mye og du har sagt ifra? Blokker! Det er mitt direkte og enkle syn på dette. Slik er jeg rimelig kald på gnål, har man sagt ifra? Respekter alltid svaret. Det gjelder begge parter.

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, Duftavsommerregn said:

Du må lese hva jeg skriver :) Det er hva jeg har opplevd. De jeg har datet er også ute etter et forhold. Men det jeg oppdager er at noen av de har helt urealistiske kravlister. Som i praksis for de vil medføre at de aldri finner en ny partner, og iallefall ikke få det til å vare. Hold igjen sex da en god stund, og de forsvinner vekk raskt som pokker. Beste måten å luke ut slike på både for kvinner om menn. Finner jeg en dame som holder igjen sex fordi hun mener dette hører til i et fast forhold? Hadde ventet lenge på det, og jobbet for å få "satt" forholdet. For man kan vise sin begeistring og begjær ovenfor et menneske uten å pule forstår du!

Du kan ikke påstår at et datapunkt - din opplevelse - kan generaliseres til en statistikk som gjelder alle. 

Finns mange typer damer på dating websider. Noen gjerne tar kontakt for å ha sex med menn som de i utgangspunkt ville ikke ha som «kjæreste».

Sånn er det nå  

Anonymkode: 11ef6...715

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke påstår at et datapunkt - din opplevelse - kan generaliseres til en statistikk som gjelder alle. 

Men du kan gjøre det? Ha ha ha :)  Ta deg en bolle.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Duftavsommerregn said:

Men du kan gjøre det? Ha ha ha :)  Ta deg en bolle.

Jeg illustrere med det at hans påståelse stemmer ikke. Det har du ikke engang klart å førstår. Bolle my ass...

Anonymkode: 11ef6...715

Skrevet

Urk, har skjedd med meg og. Sorry, men er overhode ikke interessert om du er i forhold eller gift. Det er turn off. Hvilken fordeler får jeg? Ingen. Vil ikke være noens nr 2. Hvis dette kommer ut, så blir jo jeg sett på som en billig hore og homwreaker. Øh, nei takk!

Fint med de som sier med en gang de er opptatt, for da slipper man å sløse mer tid på de. Verre med de som later som er single og så finner du ut senere de er gift :rolleyes:

Skrevet

Mange damer blir tent på tanken å "stjele" en mann som er allerede i forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...