Gå til innhold

Blir provosert av menn på datingsider

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor er fordelen for en som er singel? Gi meg en grunn eller to. Jeg ser ingen. 

Anonymkode: d8ca2...4ac

Grunnen til at enkelte damer godtar å være nummer 2 er at de da får menn som aldri ville hatt dem som nummer 1. Mange synes det er patetisk, men for disse damene er det veldig viktig å ha en stud.

For DEG er ikke det en god grunn, men det er absolutt ingen manko på damer som er slik. 

Anonymkode: 1f0c4...88e

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at enkelte damer godtar å være nummer 2 er at de da får menn som aldri ville hatt dem som nummer 1. Mange synes det er patetisk, men for disse damene er det veldig viktig å ha en stud.

For DEG er ikke det en god grunn, men det er absolutt ingen manko på damer som er slik. 

Anonymkode: 1f0c4...88e

Takk for svar. 

Nei, synes selv jeg er såpass bra dame at å bli spurt om noe så dumt er latterlig og hadde ikke vært i vurdering en gang. En simpel utro dritt i mine øyne. 

• Liker 3
Skrevet

Så lenge det er kvinner som sier ja, så vil dette alltid forekomme, tenker jeg.

Forkastelig, men slik er verden!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er jævelig frekt. «Hei, vil du være tømmestasjonen min så jeg får litt variasjon fra kona? Du vil selvsagt være en skitten hemmelighet og ikke dra noen fordeler ut av dette da kona vil få all kjærligheten og omsorgen, men pikk før jeg beiner ut av leiligheten din skal du få. Jeg vil også juge på meg følelser for deg slik at du ikke skal backe ut» 

Anonymkode: 976aa...e93

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Og så har du også de mennene som setter alt på å legge seg etter damer som er opptatt fra før.

Anonymkode: a8018...daa

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En mann kontaktet meg i dag. Spurte meg om venn for kos diskré. 

Jeg spurte om han var i forhold. Noe han var. 

Så spør jeg her: hvor dum går det ann å bli? Hvorfor skulle jeg som singel dame velge en i forhold? Hva er fordelen for meg? 

Skulle jeg faktisk velge å bli dame nr 2 og en jeg bare kan møte uten å bli sett. Og ikke minst min selvrespekt å involvere meg med en i forhold. Er ikke en fordel for meg, eller? 

Det er en god del single damer som foretrekker menn i forhold. Det er ikke noe rart i det hele tatt, så når du kommer på en datingside, så vil du møte menn som søker etter disse også. 

En god dating side har mekanismer for å filtrere på dette, noen er kun designet for å koble mennekser, og noen menn, som kvinner, er bare rasshøl som ikke respekterer hva du søker etter. 

Det er lite å bli provosert av.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Og så har du også de mennene som setter alt på å legge seg etter damer som er opptatt fra før.

Anonymkode: a8018...daa

Og så har du de kvinnene som legger seg etter gifte menn, som er utro og ligger rundt, som utnytter og bruker menn for sin egen vinning, osv.

Anonymkode: 25b65...617

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva slags fordeler der det du snakker om? Er du sammen med menn for å få fordeler? Penger og status da? Og du tror du er bedre enn menn som er utro

Anonymkode: 7c07e...9b9

Jeg skrev jo det, omsorg og kjærlighet. Dust!

Skrevet (endret)
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen kvinner ønsker tilgang til en bootycall som garantert stikker når han er ferdig, og der de slipper å plutselig sitte med en kjærlighetsyk valp som ønsker "noe mer".  Forhold tar tid og krever ressurser, noen har behov for å leve ett eget liv, og føler ikke noe for å ha noe mer relasjon enn en som klør der det klør når det klør.

Endret av Druid
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du mener penger og fin sjokolade, sant?

Anonymkode: 7c07e...9b9

Samboeren min hadde ikke nåla i veggen da vi møttes, så den bitterheten får du ta ut på noen andre enn meg ;) 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Druid skrev:

Noen kvinner ønsker tilgang til en bootycall som garantert stikker når han er ferdig, og der de slipper å plutselig sitte med en kjærlighetsyk valp som ønsker "noe mer".  Forhold tar tid og krever ressurser, noen har behov for å leve ett eget liv, og føler ikke noe for å ha noe mer relasjon enn en som klør der det klør når det klør.

Dette! Ikke alle kvinner ønsker forhold. Ikke alle menn vil ha sex uten forpliktelser. Hvis man som kvinne bare ønsker å ha noen å ligge med, uten noen forpliktelser utover dette, er det faktisk en stor fordel for henne å finne en mann som er i et forhold han har tenkt å bli i. 

Selv syns jeg utroskap er den som er utro sitt ansvar. Jeg ser ingenting galt med å ligge med «opptatte» menn. 

Anonymkode: 2c9a5...c59

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette! Ikke alle kvinner ønsker forhold. Ikke alle menn vil ha sex uten forpliktelser. Hvis man som kvinne bare ønsker å ha noen å ligge med, uten noen forpliktelser utover dette, er det faktisk en stor fordel for henne å finne en mann som er i et forhold han har tenkt å bli i. 

Selv syns jeg utroskap er den som er utro sitt ansvar. Jeg ser ingenting galt med å ligge med «opptatte» menn. 

Man skal likevel være litt kald som person for å takle en slik situasjon helt greit. Veldig mange elskerinneforhold starter på denne måten, følelser eller ihvertfall en slags tilknytning utvikler seg og man føler seg nedverdiget når mannen aldri vil se på elskerinnen som noe mer enn en skitten hemmelighet og et slags objekt. Mange menn juger også og sier at elskerinnen er spesiell for dem, da føles det ikke greit ut når han fyker ut døra og alle varme følelser for kvinnen er borte straks utløsningen er et faktum. Noen ganger funker det nok greit for begge parter. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg trenger ikke å gir deg noen ting. 

Men du trenger å forholde deg til fakta:»opptatt» menn i Norge får sex fra singel kvinner hver eneste dag. Da kan du ikke sitte der og nekte å tro på konseptet. Det skjer. Masse. Med mindre du påstår at kvinner tvinges til a gjøre det....må du akseptere at mange andre kvinner klart ser fordeler i tilbudet du selv takket nei til  

Har du spørsmål om hvorfor, da burde skrive en tråd rettet til de som puler opptatt menn  

Anonymkode: 11ef6...715

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man skal likevel være litt kald som person for å takle en slik situasjon helt greit. Veldig mange elskerinneforhold starter på denne måten, følelser eller ihvertfall en slags tilknytning utvikler seg og man føler seg nedverdiget når mannen aldri vil se på elskerinnen som noe mer enn en skitten hemmelighet og et slags objekt. Mange menn juger også og sier at elskerinnen er spesiell for dem, da føles det ikke greit ut når han fyker ut døra og alle varme følelser for kvinnen er borte straks utløsningen er et faktum. Noen ganger funker det nok greit for begge parter. 

Tja, det kan jo være at sånt ofte fører til mer forviklinger enn man så for seg. Man har ingen garantier. Men det kan fungere helt fint også! 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. 

Nei, synes selv jeg er såpass bra dame at å bli spurt om noe så dumt er latterlig og hadde ikke vært i vurdering en gang. En simpel utro dritt i mine øyne. 

Enig i det men du må huske at de mannfolka tenker på hva som er best for dem selv, ikke på hva som er best for oss damer. 

Anonymkode: a856e...fd4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er elskerinnen til en opptatt fyr i 40-årene. Jeg fikk litt småpanikk da de holdt på å gå fra hverandre, så jeg overbeviste han om å prøve videre med damen. Det gjør mitt og hans forhold enklere da jeg kun er interessert i sex og vennskap. Så jo, sånne damer som meg finnes. 

Anonymkode: 779b2...bb8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Avskum finnes - av begge kjønn.

Ranere, bedragere, voldsmenn, tyver, helere, underslagere, innsidehandlere, stønadsmisbukere, sedelighetsforbrytere, utro kjerringer og gubber og deres medløpere. Intet nytt under solen. Trøsten er at de tross alt tilhører en liten mindreverdig gruppe av antisosiale minusvarianter. Det ligger ofte i forstyrrelsen at det skrytes hemningsløst av misgjerningene - evnen til å føle skyld eller skam er kort sagt lobotomert bort.

Anonymkode: 2c028...97a

• Liker 2
Skrevet

Har ikke møtt noen damer på datingsider som bare er ute etter sex. De dater og tar det videre derfra. Ser noen som ikke har et forhold som noen intensjon egentlig om ikke hele deres kravliste klaffer, og selv da er det kanskje. Dette oppdager jeg veldig fort, og da er det vekk med pakket :)  Helt greit egentlig, men de kaster litt bort tiden min. Selv om å treffe andre damer uansett bare er koselig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 6/12/2019 at 11:29 PM, Duftavsommerregn said:

Har ikke møtt noen damer på datingsider som bare er ute etter sex. De dater og tar det videre derfra.

Usant. 

Har blitt med flere damer på datingwebsider som var ute etter sex. Klart ikke så meg som langsiktig partner men utter etter noen å leke og ha det gøy med. Helt ok for meg. 

Andre er ute etter partnere med helt usant om man påstår at ingen kvinner på slik websider er ikke ute etter litt spenning. Helt logisk: dra man til et utested er hennes valgfrihet begrenset til menn som er tilstede akkurat der og da. Men på en dating webside kan hun velge veldig nøye etter hennes fantasier. 

Anonymkode: 11ef6...715

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Usant. 

Så en ukjent brukers erfaring er "usant"? Den var ny.

Anonymkode: 25b65...617

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...