Gå til innhold

Blir provosert av menn på datingsider

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En mann kontaktet meg i dag. Spurte meg om venn for kos diskré. 

Jeg spurte om han var i forhold. Noe han var. 

Så spør jeg her: hvor dum går det ann å bli? Hvorfor skulle jeg som singel dame velge en i forhold? Hva er fordelen for meg? 

Skulle jeg faktisk velge å bli dame nr 2 og en jeg bare kan møte uten å bli sett. Og ikke minst min selvrespekt å involvere meg med en i forhold. Er ikke en fordel for meg, eller? 

Anonymkode: d8ca2...4ac

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har utro menn noensinne brydd seg om andre da?

Anonymkode: b8f4c...927

• Liker 20
Gjest commeilfaut
Skrevet

Bør du ikke bare være lettet over at du kan stryke ham fra listen med en eneste gang? 

Skrevet

Du har møtt en forbannet idiot. 

Trøsten er at det er svært få menn som er slik. 

Når det er sagt får jeg inntrykk av meldingen din at det er oppe til vurdering, ettersom du spør om fordelen. 
Det er selvfølgelig ingen som helst fordel med å være nr 2. Det er heller en innbydelse til å være med i et fantastisk kjedelig trekantdrama, der du selv blir den store skurken. Du blir bedt inn til å tilfredsstille han, i stor fare for at du selv blir såret. 

Ville trykket på "blokkere"-funksjonen hvis jeg var deg, for en slik mann bør du aldri involvere deg med. 

Skrevet

Mange jenter som finner det spennende å være tredjeparten.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er også nok av kvinner i forhold på slike sider.

Anonymkode: f31cf...011

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Saken er vel at mange damer heller vil være nr 2 med en alfamann enn nr 1 med en støgging

Anonymkode: 1f0c4...88e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Blir provosert av menn på datingsider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Så spør jeg her: hvor dum går det ann å bli?

Du blir ikke provosert av menn på datingsider. Du blir provosert av utro folk uten moral.

Anonymkode: 25b65...617

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du blir ikke provosert av menn på datingsider. Du blir provosert av utro folk uten moral.

Anonymkode: 25b65...617

Ja, og at de er frekk nok til å spørre. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Juks skrev:

Du har møtt en forbannet idiot. 

Trøsten er at det er svært få menn som er slik. 

Når det er sagt får jeg inntrykk av meldingen din at det er oppe til vurdering, ettersom du spør om fordelen. 
Det er selvfølgelig ingen som helst fordel med å være nr 2. Det er heller en innbydelse til å være med i et fantastisk kjedelig trekantdrama, der du selv blir den store skurken. Du blir bedt inn til å tilfredsstille han, i stor fare for at du selv blir såret. 

Ville trykket på "blokkere"-funksjonen hvis jeg var deg, for en slik mann bør du aldri involvere deg med. 

Ikke oppe til vurdering. 

Jeg lurer bare på hvordan en mann skulle tro jeg var interessert i en så dårlig deal. Er ikke en fordel for meg i det. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du ville blitt sjokkert over hvor attraktive kvinner syns opptatte menn er ;) 

Anonymkode: 7579f...024

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

SÅ enig!! opplevd det samme. Og tenker hva får de til å spørre? Det er også single som er helt tydelig. på at de kun vil ha sex. Greit nok. 
Men undrer meg jo om noen medsøstre faktisk takker ja?! Hvem gjør sånt??

Anonymkode: 49166...034

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan forstå motivasjonen til dumme kvinner som forelsker seg i opptatte menn på jobb etc, selv om det selvsagt ikke er greit å innlede noe forhold likevel. 

Men at noen normalt vettug kvinne velger å møte en opptatt mann på nettet, har jeg veldig vanskelig for å tro. 

Anonymkode: 100cd...41c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

En mann kontaktet meg i dag. Spurte meg om venn for kos diskré. 

Jeg spurte om han var i forhold. Noe han var. 

Så spør jeg her: hvor dum går det ann å bli? Hvorfor skulle jeg som singel dame velge en i forhold? Hva er fordelen for meg? 

Skulle jeg faktisk velge å bli dame nr 2 og en jeg bare kan møte uten å bli sett. Og ikke minst min selvrespekt å involvere meg med en i forhold. Er ikke en fordel for meg, eller? 

Ditt synspunkt er subjektive og dekker ikke alle kvinner. Bevis er utroskap statistikker i Norge som viser at utrolig mange kvinner puler (det du kaller for kos diskré) menn som er ikke singel. I hoteller, kontorer, bil, hjemme mens kona og barn er ikke tilstede - overalt. 

Anonymkode: 11ef6...715

• Liker 1
Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke oppe til vurdering. 

Jeg lurer bare på hvordan en mann skulle tro jeg var interessert i en så dårlig deal. Er ikke en fordel for meg i det. 

Det er bra! La det heller aldri bli til en vurdering! Det er et tap-tap-tap-prosjekt for deg å involvere deg i noe slikt. 

Problemet er at denne mannen sikkert har fått napp på noen slikt tidligere. Det er alltids noen som tar i på det. Og er mannen virkelig en kjekkas, så er det mange som ville hoppet på dette toget. Sånn er det bare, uavhengig av at han er opptatt eller ikke. Og det er klart, lykkes en slik mann én gang, så gjør han det igjen og igjen. Det hjelper heller ikke om vedkommende har fått 200 avslag tidligere, såfremt han får én til å si ja. Da har han lyktes. 

Du er derfor ikke den første, eller den siste, han spør om dette. 

Endret av Juks
AnonymBruker
Skrevet

Men så har du kvinner som er ekstra tent på gifte menn..

Anonymkode: 620ed...7fd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Klart er det fordelaktig. Hvis ikke for deg, for noen annet. At du er ikke interessert betyr ikke at han har stilt et ulogisk sporsmål. Alt handler ikke om deg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Husker jeg ble kontaktet av en mann som syns jeg var pen, etc. Problemet var at han var 30 år eldre, så jeg takket pent nei.

Da prøvde han seg på "alder er kun et tall", hvorpå jeg svarte ikke for meg. Beklager, men er ikke interessert i å ha en mann som er 80 når jeg bare er 50! Uansett hvor sprek han måtte være..

Da sender han meg et bilde av pikken sin og et snurt "se hva du går glipp av"...

Greit for meg, da var det ikke alderen som var største problemet lenger... 🤢

Enkelte mannfolk er noen 🤬 idioter!

(Sikkert kvinnfolk også)

Anonymkode: b7a4a...750

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Like idiotisk å avvise pga et tall på papir. 

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart er det fordelaktig. Hvis ikke for deg, for noen annet. At du er ikke interessert betyr ikke at han har stilt et ulogisk sporsmål. Alt handler ikke om deg. 

Hvor er fordelen for en som er singel? Gi meg en grunn eller to. Jeg ser ingen. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...