Gå til innhold

Noen som har shoppa fra JLO sine sider?


Alterna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Du betaler 25% moms om du bestiller for over 200kr og moms+toll om du bestiller for over 1000kr. Dette gjelder uansett hvor du bestiller fra(varer som er underlagt tollreglene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du har bestilt derfra ennå men jeg gjorde det akkurat. Tar laaang til før jeg kan dele erfaringer da. 17-21 dager før den kommer fram. :-(

Hadde jeg valgt 10-14 dager hadde frakten vært 77 dollar. :o

Men det er veldig mye stilig der. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var endel lekre topper her ihvertfall!

(Du og du, den som hadde hatt en sånn nettside som J.Lo, som andre hadde shoppet fra. Det hadde vært kuult, det :ler: )

Jeg er shopoman, men jeg er så skeptisk til å bestille varer fra utlandet. Har lyst til å bestille noen topper fra Victorias Secret, men det blir bare med tanken. Tror det er litt fordi jeg ikke helt har skjønt eller satt meg inn i det med toll. Ser liksom for meg at ting blir veldig dyrt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah, kan jeg spørre hva du kjøpte?

Jeg bestilte denne buksa og denne veska. :)

Det kom på 121 dollar (det var med frakten).

Sjekket en gang til og det var visst 7-21 dager isteden for 17. hehe (doh!) :-)

Da kom frakten på 12 dollar.

For 2-4 dager ble det 77.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. :-) Gleder meg til å få den for å se om størrelsen var rett.

Litt vrient å kjøpe bukser over nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, ja. Erfaringen så langt er ikke så veldig positiv.

Jeg bestilte klærna mine på mandag og har fortsatt ikke fått noen beskjed om at de er sendt.

Jeg mailet de tidligere i dag men fikk bare beskjed om å ringe til USA (dyrt og litt slitsomt bare for å finne ut det). Da sa jeg at jeg ikke hadde mulighet til det og ga infoen min over mail.

Fikk en mail tilbake hvor det ikke stod noe om den hadde blitt sendt eller ikke. Bare at jeg måtte vente til den 30ende dagen (fra når?) og hvis de ikke har kommet da må jeg si ifra så de kan sende igjen eller gi tilbake pengene.

Så da får jeg vel bare vente.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, hørtes rart ut.... Nei, vi får bare vente og se, det kommer nok etterhvert :) JLO skal jo være seriøst da. :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg håper det. :-)

Når bestilte du dine ting? Har de blitt sendt ennå?

Den buksa er forresten på salg nå. :roll: Kunne fått den for 52 dollar isteden for 70 hvis jeg bare hadde ventet et par dager til. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kom sikkert på salg fordi vi kjøpte den, hehehe. Virker ikke som at de har så mange størrelser på lager der. jeg bestilte samme dag som jeg skrev innlegget. :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Tigresa

Har dere fått pakkene?? Fornøyd? Jeg venter på min og har venta i 14 dager ++ nå.. Håper den kommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...