Gå til innhold

Positiv test etter Otrivelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann🙂 Jeg tok Otrivelle eggløsningsprøyte for 12 dager siden og i dag tok jeg en graviditetstest(strimmel) som viste en svak strek. Jeg hadde tolket den som positiv hvis det hadde vært utenom Otrivelle. Men hvor lenge etter kan man oppleve å få falsk positiv? 

Jeg hååååper sånn at den sprøyta ikke tuller med meg nå. Hadde fryseforsøk forrige fredag, så dette er veldig etterlengtet strek🤞

Anonymkode: 5910d...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det står tydelig i pakningsvedlegget at man ikke skal teste tidlig :) 

Det er umulig å vite fordi det kan slå positivt ut i den fasen du er i nå.

Anonymkode: 7cfb6...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj ja. Men tenkte tolv dager etter sprøyta ikke var så tidlig, men får bare vente i spenning

Anonymkode: 5910d...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dager etter ovitrelle er ikke tidlig, den skal være ute av systemet etter 10. Har du tatt noen andre tester som har vært negative eller er dette den første testen? Jeg tenker du kan være forsiktig optimistisk nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj ja. Men tenkte tolv dager etter sprøyta ikke var så tidlig, men får bare vente i spenning

Anonymkode: 5910d...a3d

Jeg fikk beskjed ar gynekolog st enkelte kan teste positivt opptil ca 12 dager etter.

Så keg tester tidligst dagen før testdag for å ikke få falske forhåpninger :) 

Man bare stresser med eventuell negativ (som kan bli positiv) eller panikk for falsk positiv.

Anonymkode: 7cfb6...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Ovitrelle gikk ut 7-8dpo :) 

Anonymkode: b1cac...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den skal gå ut av kroppen etter 10 dager, men den kan jo sitte i litt lenger. Jeg tok også en graviditetstest 12 dager etter, men jeg fikk sterk positiv.Men alle har jo forskjellige verdier. Vent et par dager til, så vil du være sikker. Krysser fingrene for at du er gravid🤞☺️

Anonymkode: 01616...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Wiley skrev:

12 dager etter ovitrelle er ikke tidlig, den skal være ute av systemet etter 10. Har du tatt noen andre tester som har vært negative eller er dette den første testen? Jeg tenker du kan være forsiktig optimistisk nå!

Dette er den første testen. Tenker teste i morgen igjen. Hvis den er sterkere da, kan jeg vel forhåpentligvis være optimistisk!? 

Anonymkode: 5910d...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk beskjed ar gynekolog st enkelte kan teste positivt opptil ca 12 dager etter.

Så keg tester tidligst dagen før testdag for å ikke få falske forhåpninger :) 

Man bare stresser med eventuell negativ (som kan bli positiv) eller panikk for falsk positiv.

Anonymkode: 7cfb6...d66

Typisk at min sitter så lenge i da.. huff

Ja, jeg burde ha ventet med testing. Men jeg skal på sommerfest med jobben i dag, så var veldig nyskjerrig. Skal jeg ta ett lite glass vin eller ikke😜 

Anonymkode: 5910d...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min Ovitrelle gikk ut 7-8dpo :) 

Anonymkode: b1cac...d7e

Håper håper min gjorde det og!! Men det vet jeg ikke😱

Anonymkode: 5910d...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den skal gå ut av kroppen etter 10 dager, men den kan jo sitte i litt lenger. Jeg tok også en graviditetstest 12 dager etter, men jeg fikk sterk positiv.Men alle har jo forskjellige verdier. Vent et par dager til, så vil du være sikker. Krysser fingrene for at du er gravid🤞☺️

Anonymkode: 01616...dc3

Ja, må bare vente i spenning!! Men forbereder meg på det verste siden vi sliter med å bli gravid. Eller jeg har blitt gravid, men mistet..livredd for at det skal skje igjen!

Anonymkode: 5910d...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, jeg måtte bare ta en test til i dag og den er sterkere i dag. 

Hvis det er otrivelle sprøyta, burde ikke streken blitt svakere i dag da? Eller? 

Anonymkode: 5910d...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei igjen, jeg måtte bare ta en test til i dag og den er sterkere i dag. 

Hvis det er otrivelle sprøyta, burde ikke streken blitt svakere i dag da? Eller? 

Anonymkode: 5910d...a3d

Siden testen blir sterkere, så hører det jo ut som du er gravid :) Den skal jo bli svakere når sprøyten går ut av kroppen. Virker lovende! 

Anonymkode: 01616...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden testen blir sterkere, så hører det jo ut som du er gravid :) Den skal jo bli svakere når sprøyten går ut av kroppen. Virker lovende! 

Anonymkode: 01616...dc3

Ja, tenker også at den burde bli svakere. Håper håper håper🤞 Og at jeg ikke mister igjen🤞

Anonymkode: 5910d...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...